arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

هدیه‌ی سکه به میثاقی و تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی «فوتبال برتر»؟

طرفداری نوشت: معاون سابق باشگاه مس رفسنجان مدعی شده به مهدی هاشمی (تهیه کننده فوتبال برتر)، محمدحسین میثاقی (مجری فوتبال) و برخی دیگر سکه داده است اما پیگیری‌ها اینطور نشان می دهد که هنوز این موضوع اثبات نشده و صرفا ادعای این مسئول است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرفداری نوشت: سلطان سکه؛ لقبی که حالا مناسب یکی از مدیران باشگاه متهم به فساد فوتبال ایراناست.

هفته گذشته بود که خبری مبنی بر فساد یک باشگاه لیگ برتر در رسانه‌ها منتشر شد و نام افراد زیادی به میان آمد. پرونده‌ای که ابعاد بسیار زیادی دارد و همچنان در حال پیگیری است. موضوع به سالی برمی‌گردد که مس رفسنجان به لیگ برتر صعود می‌کند و از آن زمان، پول‌پاشی‌ها آغاز می‌شود.

فساد رخ داده در دو بُعد مختلف در حال پیگیری است، اولین بُعد مربوط به سکه و پخش آن بین برخی افراد می‌شود و دومین بُعد به ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان اختصاص دارد. یکی از مسئولان مس رفسنجان، ۷۰۰ سکه از حساب این باشگاه برداشت کرده است و برخی از آن‌ها را با عنوان هدیه پخش کرده و سایر آن‌ها را ظاهرا به نام دیگری و به کام خود، به جیب زده است. شخص مذکور علاوه بر پخش سکه، به برخی از اعضای بدنه فدراسیون فوتبال، حواله خودرو هم داده است. اوبه یکی از اسامی که از اعضای فدراسیون فوتبال نیست، به جای سکه، قراردادی یک میلیارد و هفتصد میلیون تومانی داده است تا کار را برای مس رفسنجان پیش ببرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تخلف خ ا، س م و ف مدر این موضوع روشن شده است. سایر اسامی که در رسانه‌ها مطرح می‌شوند، ادعای مسئول باشگاه متهم به فساد استو هنوز چیزی اثبات نشده. این شخص مدعی شدهبه مهدی هاشمی (تهیه کننده فوتبال برتر)، محمدحسین میثاقی (مجری فوتبال) و برخی دیگر سکه داده است، اما با پیگیری‌ها اینطور نشان می‌دهد که هنوز این موضوع اثبات نشده و صرفا ادعای این مسئول است. معاون مس رفسنجانصرفا برای فرار رو به جلو قصد دارد توپ را در زمین بقیه بیاندازد و البته در بررسی پرونده این احتمال مطرح شده که آن مسئول باشگاه به اسم مسئولین فدراسیون و همینطور چهره‌های رسانه‌ای سکه‌ها را گرفته و به آن‌ها تحویل نداده باشد!

همانطور که ساعاتی پیش برنامه فوتبال برتر اعلام کرد، این برنامهقصد دارد روز دوشنبه در برنامه فوتبال برتر، ابعاد مختلف این پرونده را بررسی کند و احتمالا ابعاد جدیدی از پرونده نیز آنجا باز شود.

همین موضوع که شخص متهم به پول پاشی، سکه‌ها را به اسم برخی افراد گرفته و در جیب خود گذاشته نیز به احتمال زیاد در این برنامه مطرح شود.

قاضی پرونده مصمم است تا پایان به طور جدی پیگیر این فساد عجیب در فوتبال ایران باشد و مطابق با شنیده ها، پس از پایان این پرونده، یک پرونده دیگر در مورد باشگاهی لیگ برتری باز خواهد شد.

نظرات بینندگان