arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

مقام هلال احمر: نمی‌توانیم زمان ادامه عملیات را پیش بینی کنیم

دبیر مرکز کنترل و هماهنگی اضطراری جمعیت هلال احمر گفت: تیم های عملیاتی با تمام توان عملیات را ادامه می دهند اما با توجه به بارندگی و شرایط نامساعد نمی توانیم پیش بینی کنیم تا چه زمان عملیات ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایلنا: دبیر مرکز کنترل و هماهنگی اضطراری جمعیت هلال احمر گفت: تیم های عملیاتی با تمام توان عملیات را ادامه می دهند اما با توجه به بارندگی و شرایط نامساعد نمی توانیم پیش بینی کنیم تا چه زمان عملیات ادامه خواهد داشت.
 
راضیه عالیشوندی درباره عملیات جستجو و نجات سرنشینان بالگرد مفقود شده گفت: عملیات تیم های جستجو و نجات همچنان ادامه دارد. رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات در محل حضور دارند و فرماندهی عملیات را برعهده دارند.
 
وی ادامه داد: تیم های عملیاتی با تمام توان عملیات را ادامه می دهند اما با توجه به بارندگی و شرایط نامساعد نمی توانیم پیش بینی کنیم تا چه زمان عملیات ادامه خواهد داشت.
 
عالیشوندی در پاسخ به این سوال که آیا نیروهای عملیاتی باز هم نیروی عملیاتی از استانهای دیگر اعزام خواهد شد، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پشتیبان در استان‌ از استانهای همجوار حضور دارند تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند.
نظرات بینندگان