arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

قیمت نیسان سانی وارداتی افزایش یافت + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳

نیسان سانی یکی از ارزان‌ترین خودرو‌های وارداتی بازار ایران با برند غیرچینی است. این خودرو در مدل‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ به بازار ایران وارد می‌شود. شرکت‌های جهان نوین آریا و معین خودرو، تاکنون اقدام به واردات این خودرو کرده‌اند. براساس اعلامیه جدید در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی، قیمت نیسان سانی برای هر دو مدل ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ افزایش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیسان سانی یکی از ارزان‌ترین خودروهای وارداتی بازار ایران با برند غیرچینی است. این خودرو در مدل‌های 2023 و 2024 به بازار ایران وارد می‌شود. شرکت‌های جهان نوین آریا و معین خودرو، تاکنون اقدام به واردات این خودرو کرده‌اند. براساس اعلامیه جدید در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت نیسان سانی برای هر دو مدل 2023 و 2024 افزایش یافته است.
 
افزایش قیمت نیسان سانی وارداتی، اردیبهشت 1403:
قیمت نیسان سانی وارداتی افزایش یافت + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
نیسان سانی یکی از ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین خودروهای وارداتی بازار ایران است. این خودرو در سایر نقاط جهان نیز به‌عنوان یک محصول اقتصادی شناخته شده است. نیسان سانی در برخی بازارها همچون آمریکای شمالی، با نام نیسان ورسا عرضه شده است.
 
نسخه‌های اولیه نیسان سانی وارداتی بازار ایران، به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز هستند که 108 اسب‌بخار قدرت و 135 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک چهارسرعته نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو اقتصادی بر عهده دارد. سیستم کنترل پایداری، سیستم چندرسانه‌ای به‌همراه نمایشگر 6 اینچی، سنسور پارک عقب و ترمز ABS امکانات محدود این خودرو را تشکیل می‌دهند.
 
نسخه جدیدتر نیسان سانی که توسط شرکتی دیگر وارد خواهد شد، به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی مشابه با نیسان ورسا مجهز است. این پیشرانه حداکثر 118 اسب‌بخار قدرت و 149 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه دنده آن نیز از نوع اتوماتیک CVT است. این خودرو ظاهر کاملاً متفاوتی نسبت به نسل قبلی خود دارد و همان‌طور که دیدیم،‌ از نظر فنی نیز قوی‌تر است. علاوه بر تغییرات ظاهری و فنی، امکانات بیشتری نیز در کابین نیسان سانی 2024 وجود خواهند داشت. این خودرو با فاصله بین دومحور 2618 میلی‌متر، یکی از جادارترین سدان‌های جمع‌وجور بازار جهانی است.
نظرات بینندگان