arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان/ ۳ دانش‌آموز مصدوم شدند

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد با اشاره به وقوع حادثه تصادف بین اتوبوس و کامیون در محور یزد ـ طبس گفت: اتوبوس مذکور حامل دانش‌آموزان یزدی بود که برای زیارت عازم مشهد بودند و ۳ دانش‌آموز، یک معلم و رانندگان اتوبوس و تریلر در این حادثه مصدوم شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد با اشاره به وقوع حادثه تصادف بین اتوبوس و کامیون در محور یزد ـ طبس گفت: اتوبوس مذکور حامل دانش‌آموزان یزدی بود که برای زیارت عازم مشهد بودند و ۳ دانش‌آموز، یک معلم و رانندگان اتوبوس و تریلر در این حادثه مصدوم شدند.

سید حسین طباطبایی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به وقوع دو حادثه در شهرستان اردکان گفت: در حادثه نخست، تصادف بین اتوبوس و تریلر در محور یزد – طبس رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در ۲۵ کیلومتری رباط پشت بادام اتفاق افتاده است، افزود: در این حادثه اتوبوس که حامل دانش‌آموزان یزدی بوده و به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کرده، با کامیون تصادف کرده و پس از اعلام گزارش، دو کد آمبولانس به محل اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد خاطرنشان کرد: به دنبال رخداد این حادثه، یک خودرو کامیون ایسوزو نیز واژگون شده _ راننده ایسوزو آقای ۴۳ ساله، توسط آمبولانس اورژانس در حال انتقال به بیمارستان شهید رهنمون یزد است.

طباطبایی با اشاره به اینکه این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت، گفت: ۲ مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند و ۸ مصدوم به صورت سرپایی در محل توسط عوامل اورژانس مورد درمان قرار گرفتند.

وی حادثه دیدگان این تصادف را شامل ۳ دانش‌آموز، ۱ معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر اعلام کرد و افزود: امیر عباس فرقانی ۱۸ ساله به دلیل تروما به سینه از بین دانش‌آموزان و بهروز خسروانی ۴۳ ساله به دلیل تروما به سر و گردن به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: همچنین بامداد امروز وقوع یک آتش سوزی در بافت قدیم شهر اردکان و در محل میدان جوادالائمه گزارش شد که به دنبال این حادثه ۳ کد آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند.

طباطبایی تصریح کرد: نیرو‌های اورژانس بلافاصله با حضور در محل اقدامات لازم برای امدادرسانی را انجام دادند.

نظرات بینندگان