arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

داریوش ارجمند: با عنایت رئیس جمهور توانستیم هدیه تولد هنرمندان را افزایش دهیم/ امیدوارم آقای رئیس‌جمهور به طوماری که اخیرا به ایشان دادیم، توجه کنند

داریوش ارجمند گفت: در هیچ‌کجای دنیا چنین موسسه‌ای وجود ندارد که به این شکل فعالیت کند و برای هنرمندان تولد بگیرد. به هر حال همه ما رفتنی هستیم اما همه ما ملت فرهنگ هستیم. ما در زندگی راه دلمان را انتخاب کردیم؛ اگر فقط از مغز پیروی کنیم الان جای دیگر بودیم و شرایط دیگری داشتیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مراسم تجلیل و جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد اردیبهشت‌ماه، عصر ۱۸ اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت در محل «باغ زیبا» برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیدعباس عظیمی (مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت) در سخنانی گفت: سال‌ها پیش در جمع ما استادان عزیزی بودند که حالا دیگر نیستند و جایشان خالی است. دختر استاد علاءالدین قاسمی، همسر استاد صادق صندوقی، همسر استاد عزت‌الله مهرآوران و همسر استاد کریم مبارکه در جمع ما هستند. خانواده‌های این هنرمندان پیشکسوت نور چشم ما هستند و ما همیشه اصرار به حضور همسران و خانواده این هنرمندان در کنارشان داریم.

او ادامه داد: با عنایت آقای رئیس جمهور حمایتی از موسسه شد و توانستیم خوشبختانه هدیه تولد هنرمندان را افزایش دهیم.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در بخش دیگری از سخنانش درباره عملیات «وعده صادق» گفت: از کنار این موضوع نباید ساده بگذریم. به سفارت ایران دست‌درازی شده بود و ایران هم آن‌ها را ادب کرد. این امنیت که اینجا نشستیم و جشن می‌گیریم، افتخاری برای ماست.

سپس داریوش ارجمند پشت تریبون قرار گرفت و در سخنانی گفت: در هیچ‌کجای دنیا چنین موسسه‌ای وجود ندارد که به این شکل فعالیت کند و برای هنرمندان تولد بگیرد. به هر حال همه ما رفتنی هستیم، اما همه ما ملت فرهنگ هستیم. ما در زندگی راه دلمان را انتخاب کردیم؛ اگر فقط از مغز پیروی کنیم الان جای دیگر بودیم و شرایط دیگری داشتیم.

او خطاب به حاضران گفت: امیدوارم همه شما قدر خود را بدانید و تا توان دارید در راه فرهنگ قدم بردارید. امیدوارم آقای رئیس‌جمهور به طوماری که اخیرا به ایشان دادیم، توجه کنند. همان‌طور که ایشان خیلی وقت‌ها از پیشکسوتان هنر دعوت می‌کنند و آن‌ها هم می‌آیند.

سپس انسیه شاه‌حسینی، حسن ریاحی و داریوش ارجمند برای تجلیل از هنرمندان روی سن حاضر شدند و از علی ژکان، اسحاق خانزادی، امیرعلی جوادیان، محمد تاتاری، جهانگیر رجبی‌خواه، امین سلطانخواه، قطب‌الدین صادقی، جلیل عندلیبی، ذبیح‌الله شهبازی، محمدباقر کریم‌پور، قاسم رفعتی، مهدی شاه‌محمدیان، ایرج راد، صادق احمدی، فرزانه کابلی، مریم نشیبا، اکبر رحمتی، داود فیاضی و… تجلیل کردند.

نظرات بینندگان