arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

نماینده صومعه‌سرا: مردم امامزاده ابراهیم بیش از یک ماه است در چادر زندگی می‌کنند/ ما گیلانی‌ها خدا نداریم؟

سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا با بیان این‌که بیش از ۱۳۰ خانه در حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم از بین رفتند، یادآور شد: اکنون خانوار‌ها در چادر به سر می‌برند. آیا ما گیلانی‌ها خدایی نداریم؟ چرا به وضعیت مردم توجه نمی‌شود؟ انتظار داریم تیمی از مجلس شورای اسلامی ابعاد این موضوع را دنبال کرده و گزارشی تهیه نماید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: نماینده صومعه‌سرا گفت: بیش از ۱۳۰ خانه در حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم از بین رفتند، اکنون خانوار‌ها در چادر به سر می‌برند. آیا ما گیلانی‌ها خدایی نداریم؟ چرا به وضعیت مردم توجه نمی‌شود.

سیدکاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجلس شورای اسلامی با اشاره به آتش سوزی امامزاده ابراهیم گیلان گفت:جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل خراسان رضوی را تسلیت می‌گویم، اما در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم که همه سازه‌ها چوبی بودند خسارت زیادی وارد شد و اکنون یک ماه و نیم از این حادثه می‌گذرد.

نماینده صومعه سرا در ادامه با بیان این‌که بیش از ۱۳۰ خانه در حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم از بین رفتند، یادآور شد: اکنون خانوار‌ها در چادر به سر می‌برند. آیا ما گیلانی‌ها خدایی نداریم؟ چرا به وضعیت مردم توجه نمی‌شود؟ انتظار داریم تیمی از مجلس شورای اسلامی ابعاد این موضوع را دنبال کرده و گزارشی تهیه نماید.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر دلخوش گفت:کمیسیون عمران به این مساله با جدیت ورود کرده و اکنون که خانه‌های مردم خراب شده و آن‌ها پناهی ندارند باید فکری برای این موضوع صورت گیرد.

نظرات بینندگان