arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به قیمت اس دبلیو ام G۰۱ در بازار آزاد؛ خودرویی که حیات مجدد پیدا کرد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳

اس دبلیو ام G۰۱ یکی از کراس‌اوور‌های چینی مونتاژ داخل است که در مقایسه با سایر محصولات چینی، وضعیت مناسبی از نظر ظاهر، امکانات و کیفیت ساخت دارد. این خودرو طی دو دوره به بازار ایران عرضه شده است. دوره اول عرضه اس دبلیو ام G۰۱ توسط سیف خودرو و در فاصله سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ انجام شد. دوره دوم عرضه این خودرو نیز توسط کرمان موتور و از سال جاری آغاز شده است. ادامه عرضه این خودرو، باعث شده است تا ارزش خرید SWM G۰۱ افزایش یابد. به همین دلیل در مطلب امروز نگاهی به قیمت اس دبلیو ام G۰۱ در بازار داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اس دبلیو ام G01 یکی از کراس‌اوورهای چینی مونتاژ داخل است که در مقایسه با سایر محصولات چینی، وضعیت مناسبی از نظر ظاهر، امکانات و کیفیت ساخت دارد. این خودرو طی دو دوره به بازار ایران عرضه شده است. دوره اول عرضه اس دبلیو ام G01 توسط سیف خودرو و در فاصله سال‌های 1399 تا 1400 انجام شد. دوره دوم عرضه این خودرو نیز توسط کرمان موتور و از سال جاری آغاز شده است. ادامه عرضه این خودرو، باعث شده است تا ارزش خرید SWM G01 افزایش یابد. به همین دلیل در مطلب امروز نگاهی به قیمت اس دبلیو ام G01 در بازار داریم.
 
همان‌طور که اندکی قبل اشاره کردیم، عرضه اس دبلیو ام G01 به بازار ایران از سال 1399 آغاز شد. سیف‌خودرو این کراس‌اوور را در دو مدل استاندارد و اسپرت به تولید رساند. نسخه اسپرت با پسوند F و ظاهری متفاوت، از نسخه استاندارد متمایز می‌شد. عرضه این خودرو تنها تا سال 1400 ادامه یافت. قیمت اس دبلیو ام G01 در سال 1400 معادل 698 میلیون تومان و قیمت اس دبلیو ام G01F معادل 798 میلیون تومان اعلام شده بود.
 
قیمت اس دبلیو ام G01 در بازار آزاد، اردیبهشت 1403:
نگاهی به قیمت اس دبلیو ام G۰۱ در بازار آزاد؛ خودرویی که حیات مجدد پیدا کرد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
کرمان‌موتور در نمایشگاه خودرو 1402، اعلام کرد که تصمیم دارد تا اس دبلیو ام G01 را به‌عنوان یکی از کراس‌اوورهای مونتاژی و جدید خود به بازار عرضه کند. این خودرو اکنون با نام KMC A5 شناخته می‌شود. نسخه انتخابی کرمان‌موتور برای مونتاژ، نمونه اسپرت یا همان اس دبلیو ام G01F است. قیمت KMC A5 از سوی کرمان‌موتور، یک میلیارد و 286 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.
 
با آغاز مجدد تولید KMC A5‌ توسط کرمان‌موتور و مطلوب‌بودن قیمت اس دبلیو ام G01 در بازار، می‌توان گفت که این خودرو ارزش خرید مناسبی پیدا کرده است. برای خرید اکثر نسخه‌های SMW G01، به بودجه‌ای کمتر از 1.5 میلیارد تومان نیاز دارید. باید اشاره کنیم که SWM G01 خودرویی منحصربه‌فرد و کمیاب محسوب می‌شود. به همین دلیل اکثر نسخه‌های موجود آن از نظر کارکرد، سلامت بدنه و همچنین مشخصات فنی در وضع مطلوبی نگهداری شده‌اند. البته به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید SWM G01‌ را دارید، پیش از خرید این خودرو را به‌صورت کامل مورد بررسی و کارشناسی قرار دهید.
نظرات بینندگان