arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

دادگستری گیلان: قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان ‌اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد، گفت:‌ دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت محرز شد، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

نظرات بینندگان