arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

با اعلام خداحافظی «جادوگر»؛ نتیجه دوپینگ بروکس مهم نیست؛ پایان رسمی دوئل کلاسیک «یزدانی - تیلور»

پس از قهرمانی آروم بروکس در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی تیم ملی آمریکا موسوم به «فاینال ایکس» در برابر دیوید تیلور افسانه‌ای، خبر مثبت شدن تست دوپینگ این پدیده ۲۳ ساله در رقابت‌های امیدهای قهرمانی جهان ۲۰۲۳ باعث شد تا همه در انتظار محرومیت بروکس و بازگشت تیلور به عرصه المپیکی کشتی آمریکا باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرهیختگان: پس از قهرمانی آروم بروکس در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی تیم ملی آمریکا موسوم به «فاینال ایکس» در برابر دیوید تیلور افسانه‌ای، خبر مثبت شدن تست دوپینگ این پدیده ۲۳ ساله در رقابت‌های امیدهای قهرمانی جهان ۲۰۲۳ باعث شد تا همه در انتظار محرومیت بروکس و بازگشت تیلور به عرصه المپیکی کشتی آمریکا باشند.

با این حال اما اعلام رسمی خداحافظی دیوید تیلور از میادین قهرمانی کشتی و ورود وی به عرصه مربی‌گری در ایالت اوکلاهاما به‌همراه توماس گیلمان، این امر را قطعی کرد که دیگر تحت هیچ شرایطی خبر از تکرار دوئل کلاسیک و خاطره‌انگیز جادوگر آمریکایی با حسن یزدانی نیست.

حالا در صورت محرومیت بروکس با تصمیم کمیته انضباطی اتحادیه جهانی کشتی، آمریکایی‌ها احتمالاً زاهید والنسیا را به‌عنوان نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم معرفی کنند؛ موضوعی که احتمالی است و بیش‌تر پیش‌بینی می‌شود که بروکس با نفوذ آمریکایی‌ها در UWW، ملی‌پوش قطعی یانکی‌ها در پاریس باشد.

نظرات بینندگان