arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

26سال سوءاستفاده جنسی از جوانی که در طویله زندانی بود

جوان الجزایری که ۲۶ سال پیش ربوده شده بود، در آغل گوسفندان همسایه پیدا شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سال۱۹۹۸ وقتی عمر بن عمران ۱۹ساله در جریان جنگ‌های داخلی الجزیره به طرز عجیبی ناپدید شد، خانواده‌اش مدتی طولانی به‌دنبال او همه جا را گشتند. اما پس از اینکه جست‌وجوها برای پیدا کردن عمر نتیجه نداد فکر کردند که او در میان۲۰۰ هزار کشته یا ۲۰هزار ربوده‌شده ناآرامی‌های داخلی کشور باشد. با این حال آنها همچنان به‌دنبال ردی از عمر بودند و در همه این سال‌ها امیدوار بودند که روزی او را پیدا کنند.

در نهایت بعد از ۲۶ سال، ساعت ۸صبح ۱۲می‌(23اردیبهشت) امسال به وقت محلی، فرد ناشناسی با پلیس الجزیره تماس گرفت و آنها را در جریان زنده بودن عمر قرار داد. فرد ناشناس به پلیس گفت مرد ۶۱ساله‌ای که در فاصله ۲۰۰متری خانه پدر عمر در شمال الجزیره زندگی می‌کند او را در آغل گوسفندانش، پشت انبار کاه‌های آنجا زندانی کرده است. با این خبر پلیس بلافاصله عازم این محل شد. آنها وقتی به خانه مرد همسایه رسیدند، او مانع ورود پلیس شد و وقتی دید که نمی‌تواند مقاومت کند، تصمیم گرفت فرار کند، اما پلیس او را حین فرار دستگیر کرد. بدین‌ترتیب مأموران پلیس وارد آغل گوسفندان شدند و بعد از کنار زدن کاه‌ها، مرد ۴۵ساله‌ای را دیدند که در گوشه‌ای با زنجیر بسته شده و چیز عجیبی بر گردنش است.

پلیس خانواده عمر را در جریان قرار داد و آنها که شگفت‌زده بودند، فرزند گمشده‌شان را بعد از 26سال در آغوش کشیدند. عمر که از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار بدی قرار داشت، به پلیس گفت که در این سال‌ها مورد سوءاستفاده جنسی قرار می‌گرفت. او در ادامه گفت که گاهی خانواده‌اش را از دور می‌دید، اما احساس می‌کرد به‌دلیل طلسمی که آدم‌ربا بر گردنش انداخته بود نمی‌توانست آنها را صدا بزند. مادر عمر در سال۲۰۱۳ درحالی ‌که فکر می‌کرد پسرش کشته شده است، از دنیا رفت. وزارت دادگستری الجزایر اعلام کرده است که تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و عمر تحت مراقبت‌های پزشکی و روانی قرار دارد.

نظرات بینندگان