arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بعد از شش سال وقفه: فصل دختران فوتسالی رسید!

تیم ملی فوتسال زنان ایران آماده چند تورنمنت بسیار مهم در ماه‌های آتی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخستین اردوی تیم ملی فوتسال زنان در سال جدید این روزها در محل کمپ تیم‌های ملی درحال برگزاری است و ستاره‌های ملی پوش کشورمان آماده یک سال فوتسالی می‌شوند. بعد از حدود 6 سال وقفه، در سال جدید مسابقات جام‌ملت‌های فوتسال زنان در آسیا برگزار خواهد شد؛ رقابت‌هایی که در دو دوره قبلی خود یعنی در سال‌های 2015 و 2018 با قهرمانی قاطعانه دختران کشورمان به پایان رسید و حالا دوباره نگاه‌ها به ساق آن‌ها خیره شده که در قهرمانی هت‌تریک کنند.

2023244

اما پیش از مسابقات جام ملت‌های آسیا، مسابقات مهم داخل سالن آسیا برگزار خواهد شد و دختران ملی‌پوش کشورمان در این رقابت‌ها هم مدعی جدی قهرمانی هستند. سپس در سال 2025، برای نخستین بار مسابقات جام جهانی فوتسال برگزار خواهد شد که قاره آسیا در این رقابت‌ها 3 سهمیه خواهد داشت. همین موضوع باعث انگیزه دو چندان بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان شده که سهمیه حضور در اولین دوره جام جهانی را کسب کنند.

2023245

فرزانه توسلی، کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان در همین خصوص به "ورزش سه" گفت: امسال سال فوتسالی در پیش داریم. قهرمانی مجدد در آسیا برای ما دور از دسترس نیست اما باید امکانات لازم فراهم باشد. اولین چیزی که برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها نیاز داریم مسابقات بین‌المللی و تدارکاتی خوب است. مردم از ما توقع قهرمانی مجدد دارند و ما هم قول می‌دهیم که تمام تلاش خود را برای خوشحال کردن آن‌ها انجام بدهیم اما در کنارش نیاز به امکانات هم داریم.

نظرات بینندگان