arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

فلاحت پیشه در واکنش به حمایت سوریه از ادعای حاکمیت امارات بر جزایر سه‌گانه ایرانی: سال ۹۷ گفتم بشار اسد روزی از پشت به ایران خنجر خواهد زد

فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس دهم در واکنش به بیانیه پایانی نشست سران کشور‌های عربی در بحرین و حمایت سوریه از ادعای حاکمیت امارات بر جزایر سه‌گانه ایرانی نوشت: سال ۹۷، هنگام خروج از اتاق نشست با بشار اسد، نماینده دولت از من پرسید نظرت در مورد او چیست؟ گفتم روزی از پشت به ایران خنجر خواهد زد. به گونه‌ای یکه خورد که چند قدم از من عقب ماند. کم از این عقب ماندگی‌ها در سیاست خارجی نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس دهم در واکنش به بیانیه پایانی نشست سران کشورهای عربی در بحرین و حمایت سوریه از ادعای حاکمیت امارات بر جزایر سه‌گانه ایرانی نوشت: سال ۹۷ گفتم بشار اسد روزی از پشت به ایران خنجر خواهد زد.
 
وی در این باره نوشت: سال ۹۷، هنگام خروج از اتاق نشست با بشار اسد، نماینده دولت از من پرسید نظرت در مورد او چیست؟ گفتم روزی از پشت به ایران خنجر خواهد زد. به گونه ای یکه خورد که چند قدم از من عقب ماند. کم از این عقب ماندگی ها در سیاست خارجی نداریم.
نظرات بینندگان