arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۱۵
تعداد نظرات: ۱۶۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
آسيب شناسي اجراي برنامه تلويزيوني "ماه عسل" ؛

تلویزیون فکری به حال این "مجریان خودستا" بکند!

گاهي آنقدر خودش را در مقام قهرمان باور مي کند که گاهي رسالت خود را که تنها روايت و نمايش دقيق و بي غرض قصه آدم هاي برنامه اش، کمک به آنها در قصه گويي صحيح آن هم در مقام مجري برنامه است فراموش کرده و با تکه پراني هاي سياسي غير عرف و غيرآگاهانه در رسانه ملي، خود را در مقام حلال و منتقد مسايل کلان سياسي مملکت قلمداد مي کند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اپيدمي و تب استفاده از مجريان لوسِ مثلاً خوش تيپِ مثلاً امروزي چند سالي است رسانه ملي را فرا گرفته و اخيراً با رويکرد سيما در ساخت برنامه هاي پر مخاطب اين مسأله کمي پررنگ تر شده است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر "انتخاب"؛ رنامه هايي که في نفسه برنامه هاي خوبي هستند مي توانستند باشند! - اما به دليل ناپختگي مجريان و داشتن اهداف شخصي از سوي آنها بجاي داشتن اهدافي در راستاي برنامه اين مجموعه ها برخلاف ادعاشان بشدت شکست خورده اند. مجرياني که با تمام قوا يک تنه ريشه برنامه را مي خشکانند و تا حد ممکن برنامه را از منظر اجرا به ابتذال مي کشانند.

سردمدار اين اتفاقات بي شک فرزاد حسني است، کسي که چندين سال پيش به مدد برنامه کوله پشتي براي خود مخاطبان کاذب فراواني دست و پا کرد. شاخصه اين قبيل برنامه ها که بعداً مدل هاي مختلف آن ارائه گرديد در نگاه اول تفاوت دکور برنامه، نحوه اجرا و نوع مهمانان آن در قياس با برنامه هاي روتين و مشابه است. برنامه هايي که از همان تيتراژ سعي دارند به هر شکلي شده بفهمانند و اعلام کنند که متفاوتند و متمايز. اما اين تازه شروع ماجرا و قسمت خوشايند اين اتفاق است.

داستان از زماني آغاز مي شود که تيتراژ برنامه تمام شده و مجري عزيز از ظن خود مديريت برنامه را بر عهده مي گيرد.

در برنامه هاي از اين دست که همين اواخر پيش از «ماه عسل» برنامه «جمع ما» با اجراي آزاده نامداري نيز به طرز وحشتناکي به دام آن گرفتار شد برنامه هايي است که مجريان آن به هر دليلي گمان مي کنند حق و حقوقي بيش از ديگر مجريان برنامه هاي تلويزيوني دارند و بي پروا به هر هنجار و عرف حاکم بر فضاي رسانه تجاوز کرده و اين گستاخي نچسب را به حساب اجراي متمايز خود مي گذارند.

اين برنامه ها که عموماً در قالب «ريلتي شو»ها به نمايش در مي آيند، برنامه هايي هستند آزمون پس داده که در تمام دنيا از پر بيننده ترين برنامه هاي شبکه هاي تلويزيوني محسوب مي گردند. نمونه بارز آن «آمريکن ايدول» يا نمايش «اپرا وينفري» و نمونه موفق ايراني آن «ببخشيد شما» با اجراي مهران مديري است.

قصه آدم هاي واقعي

در اين برنامه ها قهرمانان قصه آدم هاي ويتريني نيستند، بلکه مردم کوچه و خيابان به معني واقعي کلمه اند. انسان هايي که در کنار ما زندگي مي کنند و داستان زندگي شان را فقط خودشان مي دانند. اين است که وقتي اين آدم ها برايمان قصه زندگي شان را تعريف مي کنند به دقت گوش مي دهيم و از اين که در زندگيشان سرک مي کشيم لذت مي بريم، چرا که اين سرککشي، جزئي از لذات روزانه زندگي ماست. همانطور که در تاکسي وقتي دو فرد غريبه دارند داستان هاي زندگي شان را براي يکديگر تعريف مي کنند آن را با دقت تمام گوش مي دهيم و اگر به هر دليل جزيي ازآن را نتوانيم بشنويم، حسرت مي خوريم.

فارغ از اين حس ذاتي، شنيدن قصه آدم هاي بي نام و نشان که قهرمانان بزرگي در زندگي خودشانند و هر کدام در گوشه اي از همين مملکت براي خودشان کمتر از اسطوره هاي داستان ها نيستند خود جاذبه اي ديگر دارد. با اين حال اين همه پتانسيل آنچنان از سوي مجريان کار نابلد به دلايل شخصي و خودخواهانه به حاشيه مي رود که تنها تأسف فراواني از حرام شدن اين همه سوژه هاي جذاب باقي مي ماند.

مجريان جوان اين برنامه ها آنچنان جذابيت قهرمان برنامه و قصه زندگي اش را در برنامه رقيب خود مي بينند که از هيچ سعي و کوششي در جهت نشان دادن و حضور خود به بيننده دريغ نمي نمايند و اين مسأله تا آنجا پيش مي رود که گاهي مجري به تمسخر و تخريب قهرمان برنامه خود مي پردازد. از حرف هاي بي ربط زدن، تکان هاي زياد دست، نگاه هاي افراطي به دوربين، پوشيدن شلوارهاي لي و جين در رسانه ملي تا صحبت هاي بلند با عوامل پشت صحنه همه و همه در جهت ابراز وجود براي مخاطب و واکنشي منفي در برابر جذابيت مهمانان برنامه است.

گناه مجري

در اين ميان گناه حرام کردن اين سو ژه هاي ناب توسط احسان عليخاني با سابقه چند ساله اش در ويژه برنامه هاي اين تيپي ماه رمضان قطعاً بيشتر و نابخشودني است. با اينکه مهمانان امسال او داستان هاي جذابتري دارند و خودشان هم نسبت به مهمانان برنامه هاي سال قبل دوست داشتي تر و قهرمان ترند و با وسواس بهتري انتخاب شده اند، ولي سياست بسيار اشتباهي که عليخاني در پيش گرفته سبب شده تا فضاي برنامه تا حد يک برنامه به شدت معمولي سقوط کند.



بخشي از اين اشتباهات فاحش بطور مشهودي به دليل تقليد کورکورانه از اجراي فرزاد حسنيِ چند سال پيش در اين گونه برنامه هاست که سعي مي کرد با حاضر جوابي ها و اظهار نظر هاي بي موقع و بی حرمتی ها و پررویی ها و تلاش تمام عیار برای اثبات دانش و نظرات ناب و نشان دادن چشمان رنگی و شخصی کردن برنامه تا معرفی پسرخاله و مامانم اینا در برنامه زنده تلویزیونی، حضور خود را نشان دهد، غافل از اينکه خود او پس از مدتي با بلوغ رسانهاي که پيدا کرد با هوشياري از آن فضا فاصله گرفت .

همين چند روز پيش بود که در برنامه ماه عسل زني که به دليل سرطان پايش را از دست داده بود و در دانشگاه در رشته پزشکي از ممتازان دانشگاه بود و حالا براي خودش پزشک حاذقي شده بود از ترک شوهرش در هنگام بيماري اش مي گفت و با بغض شديدي از عشق بي اندازه اش به او مي گفت، طوري که هر مخاطبي را متأثر مي کرد. در اوج اين فضاي ناب و حزن انگيز عليخاني با آن لبخند هاي صدادارش (! ) بلند رو به عوامل پشت صحنه کرد و گفت آقا يه وقت مجري عطسه اش بگيره بايد چيکار کنه. من الان عطسه ام گرفته! بريم يه بخش از برنامه رو ببينيم شايد من عطسه کنم... و اين حرف هاي عجيب را با چنان شعف و سر خوشي بيان مي کرد که گويي تا آن لحظه با مستربين در خصوص خاطرات پشت صحنه اش مصاحبه مي کرده.

يا موقعي که مردي با حسي نوستالژي از ميزان مهريه زنش مي گويد که مثلاً چند ده سال قبل چند صد هزار تومان مهريه زنش بود و فضاي برنامه فضاي وصف عشق و وفاداري است رو به عوامل پشت صحنه مي گويد آقايونِ نزولخور پشت صحنه سريع حساب کنن اونقدر مهريه الان ميشه چقدر؟ و وقتي با سکوت معنا دار آنها مواجه مي شود، ادامه مي دهد نزولخور نداريم اينجا؟ و دوباره آن خنده هاي عجيب را که تمام دندان هايش شمارش مي شود، چاشني مثلاً هوش و بداهه اش مي نمايد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر "انتخاب"؛ عليخاني در اجرا آنقدر حواسش به خودش و تحميل خودش است که گاهي خط و ربط برنامه را گم مي کند و در مقام کسي که بايد برنامه را مديريت کند تا رشته قصه پاره نشود خود آنقدر به بيراهه مي رود و نقطه گذاري و فاصله گذاري هاي اشتباهي انجام مي دهد که برگشت راوي و قهرمان قصه به سر خط روايت زندگي اش غير ممکن مي شود.

در برنامه اي که بازماندگان سقوط هواپيماي اروميه داستان زندگي شان را مي گفتند، آنقدر لحظه به لحظه حرف بي ربط زد و سؤال بي ربط کرد که ديد راوي چند دقيقه اي است دارد يک جمله را در لابلاي حرف هاي او مرتباً عينا تکرار مي کند و وقتي از راوي قصه پرسيد، آيا واقعاً اينها چند بار اتفاق افتاده است، راوي قصه در جواب مي گويد نه، شما نمي گذاريد اين جمله به آخر برسد!

گستاخي به مهمانان

از ديگر شواهد موارد مطرح شده، گستاخي مجري نسبت به مهمانان است. وقتي پرده سن براي مجري محترم برنامه باز مي شود و او از روي فرش قرمز به داخل سن گام بر مي دارد، گاهي تا مدت مديدي سرگرم خودش و تنظيم پاچه هاي شلوار و آستين ها و گاهي مراسم غبارروبي از لباس هايش است و مهمانان برنامه مات و مبهوت به او خيره شده تا شايد از صرافت خودش بيفتد و برنامه را شروع کند.

گاهي نيز براي آنکه از اول خود و حضورش را تحميل کند به مهمان بيچاره که سلام کرده طوري گير مي دهد، چرا سلام مي کني که گويي کار غير متعارف يا اشتباهي انجام داده است و مي گويد مگر بدون سلام کردن نمي تواني شروع کني و... و بي پروايي خود در برابر دوربين هاي برنامه زنده را از همان ابتدا به ابزاري براي سرکوب مهمانانش که همگي براي اولين بار فضاي تلويزيون را تجربه مي نمايند، بدل مي کند.

مثلاً همین امروز در برنامه ای که برادر مرحوم داداشی را دعوت کرده بود، وقتی از او پرسید"در مقابل این فرهنگ بد قداره کشی چه باید کرد"، پاسخ شنید که "باید به فرهنگ پهلوانی بازگشت" در این لحظه مجری بانمک برنامه گفت که "اینها که همه شعار است"، گویی توقع داشته عملاً به جناب ایشان نشان دهد باید چگونه پهلوانی را به جامعه بازگرداند!

يا ساختارشکني هايي با اصرار فراوان بر تکرار لغات خارجي، که مثلاً يکسره بجاي پيامک بگويد اس ام اس يا به زني که در اوج احساس از ترک همسرش در هنگام نياز به او مي گويد مجري برنامه با شنگولي خاصي مي گويد آن زمان که ديس کانکت شديد را مي گوييد! همه و همه براي تاکيد بر آن تمايز کاذب و مخرب ميان مجري و ديگر مجريان ديگر برنامه هاست.

عليخاني آنقدر حواسش به تحميل خود و قهرمان سازي از خودش است که هر ازگاهي با همان گستاخي ناخوشايند حتي براي عوامل پشت صحنه نيز حضورش را به بهانه هاي فني به رخ مي کشد و مثلاً در اوج قصه گويي مهمان برنامه بي مقدمه رو به عوامل پشت صحنه مي گويد چه وقت نماي از بالاست و کلوزآپ بگيريد! و اينگونه گاهي براي پر و بال دادن به خود و مطرح بودنش و حضور سرشارش در جميع جهات(! ) تلاش مي کند که از سر ناداني ازگل به خودي زدن هم فرو گذار نمي کند.

از همه ی اين ها بدتر گاهي آنقدر خودش را در مقام قهرمان باور مي کند که گاهي رسالت خود را که تنها روايت و نمايش دقيق و بي غرض قصه آدم هاي برنامه اش، کمک به آنها در قصه گويي صحيح آن هم در مقام مجري برنامه است فراموش کرده و با تکه پراني هاي سياسي غير عرف و غيرآگاهانه در رسانه ملي، خود را در مقام حلال و منتقد مسايل کلان سياسي مملکت قلمداد مي کند!

او در برنامه اش به تقلید سخیف از برنامه های مشابهش در خارج از کشور، تا می تواند حرف ها و موضع گیری های ضعیف و کودکانه ی خود را مطرح می کند و کاری با حرف میهمانانش ندارد. سخنانی که شاید در یک جمع دوستانه چند نفره با حضور مامانم اینا و .... نیز چندان حائز توجه نباشد، اینک به گوش میلیون ها ایرانی می رسد تا آرزوی این جوان پرمدعا، بیش از این ماند سنوات گذشته به باد نرفته باشد.

البته شاید این همه گستاخی و اعتماد به نفس کاذب، ریشه در برخورد همواره اغراق آمیز مردم با این دسته از مجریان دارد. قطعاً برخورد های پر از اغراق مردم در ساخت چنین شخصیت خودستایی نقشی اساسی داشته است. اساساً دیدن افراد تلویزیونی در خیابان برای مردم بسیار جذاب است. حتی اگر آن فرد یک مجری با چنین مشخصاتی باشد. انقدر از او تعریف و تمجید های دروغین و به به و چه چه های کذب می کنند که امر بر جوانانی چون او مشتبه می شود و به قطع مطمئن می شوند که فرد مهمی هستند، می توانند  با وجود ضعف شدید اطلاعات، در هر موردی اظهارنظر کنند، هر آنچه می خواهند در برنامه زنده تلویزیونی بگویند و مهمانان را به باد تمسخر و کنایه بگیرند...

مشکل اساسی ماه عسل

این مجری جوان مسيرش را بد جوري گم کرده و به بيراهه رفته است. اقبال نسبي برنامه هم نه به مدد اجرا، که به مدد ساعت پخش برنامه و مهمانان بکرش است. بماند که حالا نمايش آدم هاي رنج ديده، انسان هايي که روي صورتشان اسيد پاشيده شده و در اوج جواني اين چنين قرباني شده اند، يا انساني که براي هيچ کجاي زندگي اش کم نگذاشته ولي با اين حال تنها راه زنده ماندنش براي مبارزه با سرطان قطع پايش بوده و... درست قبل از افطار و با زبان روزه کار صحيحي است يا نه.

مشکل ماه عسل با تمام محاسن و نقاط قوتش در اين است که عليخاني اصلاً نمي تواند با مهمانانش ارتباط برقرار کند و براي خوشايند همنسلان بيننده اش که مخاطب عام اين برنامه هم نيستند بيشتر سعي در ايجاد فاصله بين خود و مهمانانش مي نمايد و مثلاً به پير زني که حداقل سه برابر سن او را دارد و از يکي از توابع روستاهاي اطراف يکي از شهرستان هاي کوچک خراسان آمده و لهجه اش به سختي قابل درک است مرتبا مي گويد فدات شم! يا پير مردهايي که بايد احترامشان را بشدت نگه داشت و شهري برايش احترام قائلند را با اسم کوچک صدا مي زند.



از اين رو عليخاني خود به بزرگترين معضل برنامه اش در برقراري ارتباط او با مهمان و مهمانان با مخاطب با مهمان بدل مي شود. او در اکثر مواقع تلاشش بر اين است که براي مخاطب از مهمانان برنامه اش جذاب تر باشد و از منظر مخاطب برنامه قهرمان هميشگي برنامه مجري باشد نه مهمانان موقر و قابل احترامش. شايد از همين روست که او براي خود صندلي چرخان سفيد با ارتفاع بيشتري گذاشته و مهمانانش را روي صندلي سياه و ثابتي در ارتفاع کمتر مي نشاند! حيف.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶۰
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
34
162
عجب مقاله جالب و گیرا و پرمحتوایی و صد البته کاملا درست و حقیقی و صادقانه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
بابا چقدر بی انصافید شما. واقعا دلم گرفت وقتی این متن رو خوندم. خود احسان گفته بود بعضی ها که نقدش می کنن از ریختش خوششون نمیاد بهمین خاطر به چیزای دیگه گیر می دن.
من قبول دارم احسان یه کم لوسه ولی انصافا آدم خوش فکریه. الکی نگید بخاطر موقع پخش برنامه، ماه عسل گرفته...مگه برنامه های دیگه پخش نمی شد؟ مگه پارسال همین ماه عسل نبود چرا هیشکی نگاه نکرد؟
انصاف داشته باش انصاف. با 90 درصد متن مخالفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
kheyli rahat begid mikhaym ehsano kale konim chera irade bani esraeeli migiri
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
31
146
آفرین به قلم شیوا و متن پر محتوای شما این مجری دیگه شورشو حسابی در آورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
احسان حرف نداره. بابا گیر ندید سال آینده حسن جوهرچی رو می یارنا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
28
127
خیلی نقد زیبایی بود من با 90 در صدش موافقم
علي
|
Canada
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
27
117
انصافا جاي چنين نقدهايي خالي بود. ممنون!
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
17
105
بالاخره از آدمهای سفارشی که در پخش زنده تلوزیونی با این همه موارد امنیتی برای آقایان فیلتر شده اند نباید انتظار داشته باشید فیلسوف یا مجری مردمی باشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
15
66
مخاطبان کاذب؟؟ عجب اصطلاحی! تعریفش چیست؟ ضمنا خانم نامداری که فرق بی تی اس و جی پی اس را نمیداند پشت بند یک خبر علمی در مورد جی پی اس، کلی توضیحات غلط در مورد بی تی اس داد! کاش مجریانمان را اندکی از میان باسوادان انتخاب کنند! کسانی همچون کوروش علیانی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
79
27
ماه عسل برنامه خوبيست ولي اين ايرادات هم به ان وارد است. كاش آقاي عليخاني كه مجري تواناييست، قدري پخته تر رفتار كند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
توانا در چی با هزار زور و از روی بیکاری باید بشینی و حرفهای بیربط و تکه های خنک آقا رو تحمل کنی مجری توانا ندیدین که به ایشون توانا میگین
آمیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
18
74
جانا سخن از زبان ما می گویی...
مگه فحط الرجاله!
آقای مجری، بزرگوار، مودب باش لطفا
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
13
77
خیلی عالی بود
من خودم هیچ برنامشو نتونستم تا آخر نگاه کنم بسکه لوووس و بی ادب بود مجریش، انگار مهموناشو آورده بود تا مسخرشون کنه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
13
51
اقا ایشان پارتی دار که می اید برنامه اجرا میکن واین قدر سوتی مدهی کسی کک ش نمی گز
ايدي
|
Turkey
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
7
75
در برنامه جاي آسيب ديدگان بعد از انتخابات و خانواده آنان
خالي بود . اگر صداقتي در كار هست آنها هم حرف براي گفتن دارند شايد هم بيشتر از تمامي كساني كه به اين برنامه آمدند
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
6
54
لوث بازی هم اندازه ای دارد اگر دقت کنید بیشتر مجریان شبکه ها در هنگام اجرا حالت های خاصی دارند یا شکلک های برای خودشان درمیارند فرم گفتن حرکت دادن دست صورت این اپیدمی شده واقعا خیلی برنامه های بی محتوا به مردم ارایه می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
لوس بازی
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
8
42
خیلی عالی بود
من خودم هیچ برنامشو نتونستم تا آخر نگاه کنم بسکه لوووس و بی ادب بود مجریش، انگار مهموناشو آورده بود تا مسخرشون کنه....
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
6
36
دمت گرم
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
53
20
من با اکثر انتقادات شما وافقم ولی... این بی انصافی است اینگونه یک مجری جوان را بکوبید.باور کنید در زمینه مجری گری با قحط الرجال مواجهیم و اگر همینها را از دست بدهیم آنوقت باید مداحی آقایان را قبل از افطار باید شاهد باشیم.فرزاد حسنی و احسان علیخانی سرمایه های رسانه هستند پس انتقاد منصفانه و پیشنهاد مدبرانه داشته باشیم تا آنها استفاده کنند.یا علی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
شما از آرایش زنانه آقایون خوشتون آمده یا از لحن گیرا یا از ادب فراوان یا از معلومات نداشته آقایان از چی این حضرات لذت میبرید که از آنها استفاده میکنید
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
50
10
هرکسی هربرنامه ای اجرا کنه یجوری بهش گیر میدین عده ای نشستن که فقط سوزهای جهت مقاله پیدا کنن دنباله محاسن مرم باشین قضیه حضرت موسی را یادازری میکنم سعی کنین ایراد را رفع کنین با انتقاد سازنده نه با بغض و کینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
اون حضرت عیسی(ع)هست مجیددلبندم
آموزش و پرورش شمرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
غلط های املایی متن فوق
سوزه
مرم
یادازری
نمره دهی با توجه به کوتاهی متن میباشد
نمره شما=9
نتیجه=مردود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
4
47
برنامه خوبی میشد اگر مجری بی طرفی داشت که دائما نمی خواست خودش رو به بینندگان تحمیل کنه.
hamid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
9
45
دم خودم گرم که چند سال پیش که این برنامه تازه پخش میشد گفتم این مجری به درد نمیخوره و تازه صدا ملت دراومده! عجب من باهوشم! همه بگید ماشالله! چشم نخورم ایشاالله.
پاسخ ها
ospery
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
mashallla
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
موش بخوره تو رو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
ایول منم دقیقا چند سال قبل همینو گفتم خوشحال شدم یه آدم باهوش مثل خودم پیدا کردم همگی بگید ماشالا
hamid
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
خدایا من اینهمه خوشبختی محاله! من چقدر خوبم خدایا منو حفظ کن!
abbas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
6
35
چه نقد خوبی
جالب اینجاست که ایشان طوری از مخاطب خودش سئوال میپرسه که انگار طرف متهم ردیف اول .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
8
36
این بنده خدا (ایضا خانم نامداری)با الگوبرداری از 3 نفر می خواد صاحب سبک باشه مثلا
1- فردوسی پور
2- فرزاد حسنی
3- فیروز کریمی
ولی بدجوری داره به بیراهه میره
هیچی نداشته باش، فقط ادب نداشته باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
ای که گفتی یعنی چی یعنی ادب داشته باش؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
49
22
این نوشته سراسر بغض وکینه و با خواندن این نوشته کاملا" میشه متوجه شد از روی غرض ورزی صرف با شخص مجری برنامه نوشته شده ونه ایراد گیری و عیان کردن اشکالات خودبرنامه از ابتدا تا پایان نوشته خودتون بشمارید اسم احسان علیخانی
ازنظر شما حسن جوهر چی که مثل یک چوب خشک و کاملا" بی استعداد در اینکار بود وافت شدید بیننده داشت این برنامه سال قبل مفیده؟!!! چرا نظر شنجی نمیکنید؟؟؟؟ فقط کینه و انتقامجویی شخصی؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
چه کینه ای داداش ؟ مثلا این آقای مجری کجا رو فتح کرده که مردم بهش حسادت میکنن
فقط آرایش زنانه صورتش فقط ما رو کشته
جای TV بودم میفرستادمش معاینه بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
چرت نگو چه بغض و کینه ای ؟ هر چی تو این مقاله گفته حرف دل ملته اینو از نظر سنجی ها هم میشه فهمید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
6
43
بسیار ممنونم،واقعا جالب و صحیح بود. من این آقای مجری را از نزدیک میشناسم،واقعا مغرور.... ست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
من که از نزدیک نمیشناسمش فهمیدم که مغرور , همچین پیچیده نیس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
هیچ چی هم بارش نیست
pooya
|
Netherlands
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
5
40
خدا پدرت رو بیامرزه. این آدم متفرعن همیشه قبل از افطار رو اعصاب مردم اسکیت می رفت. بدا به حال صدا و سیما با این دست مجری هایی که فکر می کنند خدا هستند.
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
45
12
این تلویزیون هر برنامه پر بیننده ای داره شما میزنید تو سرش.
خوب دوست نداری نیگاه نکن.

توی خانواده و اشنا های ما که کلی طرفدار داره.
مجری ها هم خیلی خوبن

شما کلا با صدا و سیما مشکل داری داداش.

نمی دونم چرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
برنامه رو چیزی حدود 20 تا 30 نفر بلکه بیشتر درست میکنن چه ربطی به مجری داره
برای اینکه زحمات این عده هدر نره یه مجری مجرب بیارن اینکه کاری نداره البته پارتی طرف اگه بزاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
1
26
این برنامه عشق منو کشته.طرف اومده برنامه گذاشته درباره عشق،بعد هر عاشقی اینو میدید کلاً از عشق متنفر میشد.موندم چرا همش بدبختیهای عشق رو دوست داریم نشون بدیم.عشق زیبایی هم داره.موهبت الهیه.عشق خلقتی است که خدا به افریدنش افتخار میکنه
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
3
31
نقد عالی بود در مورد مجری برنامه نیمروز هم این نوع رفتارها دیده میشه...............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
3
20
این بنده خدا (ایضا خانم نامداری)با الگوبرداری از 3 نفر می خواد صاحب سبک باشه مثلا
1- فردوسی پور
2- فرزاد حسنی
3- فیروز کریمی
ولی بدجوری داره به بیراهه میره
هیچی نداشته باش، فقط ادب نداشته باش
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
22
13
علیخانی مجری خوبی نیست اما از احمدزاده شهریاری شهیدیفرد(؟)نامدار سلوکی ناظمی که تلویزیون اشغال کردند خیلی بهتره درضمن فرزاد حسنی مجری بسیار خوبی بود مثله رشید پور و سید محمد حسینی که ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
خدایی یکی نیست درمورد شهریاری احمد زاده یه چیز بگه واقعا حال آدم بهم میزدن
کوروش
|
Canada
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
36
21
با سلام

اقای نوریان متاسفم از طرز نگاهت به مجری این برنامه

من شخصا بندرت تلویزیون ایران را نگاه می کنم نه اخبار و نه فیلم وسریال های ایرانی را .
اما ماه عسل را می دیم . انتخاب سوژه ها و موضوع ها جالب و تازه بود
نوع مجری گری -راحتی در بیان و گفتار و روش سوالات جسورانه و خیلی واقعی بود
توانایی جمع بندی و اداره کردن مباحث باتوجه محدویت زمان قابل تقدیر بود . شاید برنامه کاستی هایی هم داشت ولی نقاط قوت بیشتر بود . اقای نوریان مقاله شما بیشتر بیمارگونه و مغرضانه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
9
26
باور کنید من نمیدونم صدا و سیما این مجریها رو از کجا میاره که اینقدر لوس و بی معنی هستند. اینا فقط دنبال اینند که خودشونو نشون بدن مزخرفترینشون ...........بود که جز گرفتن حال میهمان برنامه کار دیگه ای نداشت
هيچكس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
31
14
شما كه راست مي گيد!
چقدر نگاهتون كوته بينانه و تنگ نظرانه است!
راست مي گي!مني كه 90 درصد اوقات .... تلويزيون رو نگاه نمي كنم وقت پخش ماه عسل مي اومدم رو كانال ايران!
همين بس نيست!
خلايق هر چه لايق!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
chera baba ensafan basse!!!
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
26
11
من که می پسندم و به نظرم ایرادی نداره
امیر کسرایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
34
14
من و خانواده ام تمام برنامه های ماه عسل رو نگاه کردیم برنامه بسیار جالب و مفید و بسیار آموزنده بود و بدون شک نقش پررنگ و نافذ مجری برنامه آقای احسان علیخانی در غنای بیشتر برنامه تاثیر فراوانی داشت حقیر شخصا بر این باورم که نقد نویسنده مطالب فوق غیر منصفانه بوده و خالی از غرض ورزی نمیباشد دراین شب عید فطر امیدوارم خداوند همه ما رو براه راست و صراط مستقیم هدایت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
معلومه تووخونوادت خیلی حوصله دارین.باباتعطیل کنیدخیالتون راحت راحت
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
8
18
من هر سال این برنامه رو میدیدم اما امسال فقط ده دقیقه دیدم.قبلا بهتر بود.دیگه باهاش حال نمیکنم.اصلا هم با هم سن های خودش ارتباط بر قرار نمیکنه
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
38
11
به نظر من ما یه مجری خوووووب داریم اونم احسان علیخاااانی کور شود ان که نتوان دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
ta manzuretun az khub chi baashe?
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
14
26
این آقای مجری شرم نمیکنه اینقدر صورتشو آرایش میکنه بازم میفرماین چرا نسل جوان اینطوری شده خوب الگو که این آقای مجری باشه نسل جوان بهتر از این نمیشه
پاسخ ها
حدیث
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
چه قدر راحت به هم تهمت میزنیم !!!!
bahareh
|
Austria
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
25
20
سلام من در اتریش زندگی میکنم و برنامه های ایران را نمی بینم اما بعد ازخواندن این مقاله سری به تکه های از برنامه ایشان زدم دیدم تسلط ایشان بی نظیرهست به مذاق شما جور نمیاد چون با مجری های کلیشه ای صدا و سیما فرق دارد .خاندان عصمت و طهارت را خرج برنامه نکرد و در برنامه ا ش از دین فروشی خبری نبود .میدانم این کامت مثل بقیه کامت هام قابلیت درج نمیگیره اما برای دانستن خودتان بد نیست باز هم بنویسم .کاشک یاد میگرفتیم نبض جامعه را در دست داشته باشیم و زمانی متوجه نشیم که خیلی دیر شده باشه.مثل بقیه کشور های منطقه ..موفق باشید.
پاسخ ها
behzad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
تو بهتره بجای اتریش بری دهات پشت کوه قاف زندگی کنی با این طرز فکرت . کشورهای منطقه چیشون از ما سرتره مگه ؟ خیلی بدبختید که کشورهای منطقه الگوتونه. ما داریم مقابل آمریکا با اقتدار می ایستیم و ابر قدرت علمی و اقتصادی دنیا می شیم . اونوقت شما بفکر الگو برداری از کشورهای منطقه هستید ؟
hامیر
|
Canada
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
31
10
خیلیم با حاله
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
26
7
اجرا ایرادهای داشت مثل تکان دادن شدید دستها ولی رو ی هم رفته برنامه بدی نبود
reza
|
Japan
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
11
1
edare e barname talkh amma jazzab honare ehsan e alikhani ast. . ishan fard besiyar mehrabani mibashad zira shahamat e roberu shodan ba afrad asib dide ra dar
دلتا برای همیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
16
6
اقای نویسنده " ارضاء جمیع الناس غایتا لا تنال" راضی نگه داشتن همه مردم آرزویی محال است. به هر حال سلایق مختلف وهر کسی نظری دارد وبه نظرم در کل ماه عسل برنامه خوبی است
مهربان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
5
24
سلام .من نیمه شب عید سعید فطر میباشد که این موضوع را خواندم،اولا عید برشمامبارک.و در ادامه باید بگویم که احسنت به این واقع بینی ونیک بینی وتیز بینی ودرست بینی شما عزیز مهربان. از آنجا که صدا وسیما دارای یک دژ مستحکمی است وبه واقع هیچ کس نمیتواند داخل آن شود الا اینکه نور چشمی باشد یا به نوعی به آقایی یا شخصی وصل باشد هیچ شکی نیست مثل امثال حسنی و واحدی و... اما موضوع مهم اینست که بلا خره یک نفر پیدا شد وانتقاد کرد .من هم از برخورد های ایشان بسیار متنفرم.با وجود اینکه هیچ تغییری در صدا وسیما ایجاد نمیشود وهمان است که بود ..ولی دست مریزاد ای نورین مهربان حرف دل مارا زدی...امام از پارتی بازی وفامیل بازی .بخدا قسم اگر خیلی از اینها وصل نبودند معلوم نبود الآن چکاره بودند....
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
4
18
ازنقدتان ممنون. من هم همان سال اول متوجه شدم آقای مجری(علیخانی )می خواهندادای فرزادحسنی وامثال او را درآورندوتوان برنامه ی مهمی همچون ماه عسل راندارند.درهرصورت طی این دوسال بنده هم برداشتم این بود که ایشان با توسل به ظواهرمی خواهندخودرا بربیننده تحمیل کنند. درآخر به این مجری محترم عرض میکنم عزیزم اگر می خواهد دردل مردم جاداشته باشی به صدق و صفای باطن وخلوص بیشترنیازداریدعزیزم. ومثل آیینه به آقای جمشیدی مجری سحرهای رمضان نگاه کن بنازم به صفای درونش
فروغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
19
8
من خودم حداقل ده نفر رو ميشناسم كه تو تلويزيون ايران فقط برنامه ماه عسل رو ميبينند. حالا شما چرا ناراحتي مشخص نيست طرف مردمي يا ... شايد چون ايشون هي قربون صدقه خيلي مديران نميره و بهشون تيكه ميندازه بدت مياد
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
7
20
فکر کنم زمانش رسیده و باید بره پیش حسنی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
26
8
احسان علیخانی یه دونه باشه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
2
28
عشق فقط عادل............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
تکبیر
farid
|
Kuwait
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
1
7
in agha va farzade hasani va reza rashid poor daem az ham taghlid mikonan va be nazare man har 3 tashoon be shedat kambood daran
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
17
11
اگه شما در حال حاضر مجری بهتری واسه اینجور برنامه ها سراغ داری رو کن. فقط بلدین از همه ایراد بگیرین! واسه امثال شما همون حسن جوهرچی و ... خوبن. D:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
سراغ داریم عزیز
علی ضیاء عزیز دددددددددددددل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
2
21
خندم میگیره وقتی این جدلهارامیخونم میدونیدچرا؟قصدم توهین نیست بلکه من اصلانمیدونم چنین برنامه ای وجودداره چون سالهاست تلویزیون توخونه ما تحریمه وبچه ها هم جزبرنامه عادل هیجی نگاه نمیکنن نه داخلی نه ماهواره البته جایگزین داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
1
10
آقایاخانم دلتا
حالاچرابایدحتماعربی بنویسی؟مثلااین هنره یافضله؟بابازبان مازبان سعدی وحافظه که بسیاری دراروپاوآمریکاآرزو دارن فارسی بلدباشندتابتونن این کتابارا بخونن.بعدهم رگ گردنمون میزنه بیرون که عرباواژه خلیج ...راجعل کردن ازماست که برماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
23
10
ماشالا احســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان بترکه چشم حسود و بخیل
محمدی 55 ساله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
5
12
با تبریک عیدسعید فطر و قبولی طاعات حیف این برنامه و این مهمانان که مجری آن امثال علیخانی باشند انشاا سال اینده مجریانی مانند درستکار را در این برنامه شاهد باشیم.
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
12
6
لوس بازی چیه!
تا کی میخاین کاری کنید که مردم بیشتربه سمت ماهواره برن؟!!!!

ایشون جوونه و به تبع جوونیش حرکاتش شاد و امروزیتری بروز میده...
یک سری افراد سبک اجرای خودشونو دارن که اتفاقا بر خلاف نظر نویسنده !بینندگان خیلی زیادی هم دارن به خاطر این سبک و صراحت لهجه...

نیایم به اندازه سنمون فکر کنیم. بیایم به جای دیگران هم فکر کنیم و بسنجیم اونا چی میخان....
مهربان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
4
3
سلام.انتخابیان عزیز.باباجون لااقل یه نگاهی به اون نوشته من میکردید. من همونطور که نوشتم نیمه شب بود وخیلی خسته بودم باوجود اینکه تمام مطلب مربوطه را خوندم دلم نیومد که نظرم رو بعدا بنویسم لذا همون موقع نوشتم.حالا از همه شما ودوستان مهربانم معذرت خواهی میکنم به خاطر غلط املائی مطالب.نورین:نوریان. امام:امان...مهربانان دوستتون دارم ومعذرت معذرت.....باقی بقایتان
سيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
2
17
ميهمان حبيب خداست وبايد نهايت ادب و احترام را نسبت به او روا داشت و اجازه اتمام سخن به او داد كه اين مطلب در اين برنامه كمرنگ است .
کیوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
5
14
افرادی مثل علیخانی و.... به درد مجری گری نمی خورند آقای علیخانی در اجرایش این معایب را دارد
1-بی ادبی وعدم رعایت احترام به مهمان
2-فکر می کنم این احساس را دارن که برنامه 6دانگش مال خودشان است وصاحب اختیار ش هست
3-هنوز طرز برخورد با مهمان را بلد نیست
5-از تکه پرانی وسنگ روی یخ کردن دیگران لذت می برند وگرنه این قدر به این کار اصرار نمی ورزد
6-من نمدانم این برنامه ها کارگردان ندارد که مجری دستور می دهد تصویر بردار چه بکند
کاش مجریانی مثل آقای حسینی پرورش می یافتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
ای ول ای ول داداش کیوان را ای ول
وهمچنین علی ضیا
بیدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
4
19
فقط دوس داشتم جای مهمانان برنامه بودم تا بگم با یه بچه پررو چطور باید برخورد کرد
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
23
3
به نظرم خیلی جذابه و چشماش خیلی گیراست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
جدیدا هرکی مخش زده میشه همینو میگه
دولت خدمتگذار!
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
تلشو دارم بهت بدم؟!
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
اووووووووووق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
اوج بدبختی همینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
6
15
,واقعا مجری بی ادبیه و بیحیاگری رو به حد اعلا رسونده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
6
13
ایشان مجری خیلی لوس و بی نزاکتی تشریف دارند . انگار همه مسخره ایشون هستند
k-2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
4
12
در كل ممنون از مطلبتون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
تو فامیلهk-1 هستی؟
الی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
2
13
همین علیخانی چند سال پیش مجری یه برنامه صبحگاهی از شبکه3 بود و موضوع برنامه مطالعه برای کنکور بود و برای اینکه خودشو نشون بده گفت من درس فلسفه رو صبح کنکور تو تاکسی فقط خوندم 100 زدم و من فقط تونستم شاخ دربیارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
من كه نمي دونم حرفتون چقدر صحت داره ولي اگه اينگونه باشه بايد با همون شاخها بري يه حال اساسي بدي بهش تا مردم رو ببو گلابي فرض نكنه! البته ظاهر بيني بعضي از افراد هم باعث خودبزرگ بيني افراد كم جنبه مي شه!!
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
آره منم یادمه .......
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
7
9
با تشكر از انتقاد سازنده شما واقعا صدا و سيما داره به نا كجا اباد ميره مجريان به ادب و از خود راضي از فردوسي پور گرفته نامداري گرقته تا اين پسر بچه بي ادب مغرور فكر كنم اينها خيلي پارتي شو قويه كه تا بحال توبيخ نشدند
پاسخ ها
amin
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
دمت گرم فردوسی پورو خوب اومدی
حامد
|
Germany
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
3
12
عالیتر از عالی بود.فقط ای کاش این انتقادها به گوش مسئولان رسانه برسه تا ما سال دیگه مجبور به تحمل این مجری بی ادب نباشیم
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
10
4
سلام به همه
من که خودم کمتر تلویزیون میبینم ولی اکثر برنامه ماه عسل رو دیدم.خیلی برنامه جالبی بود مخصوصا به دلیل انتخاب موضوع و دعوت از مهمونای که شاید حتی تصور نمیکردن روزی تلویزیون اونا رو دعوت بکنه.
اما دوستان یه کمی هم انصاف داشته باشیم و یه کمی هم خودمون رو جای مجری برنامه بذاریم.من که از اجرای خوب وراحت احسان علیخانی لذت میبردم.وشاید همین اجرای متفاوت بود که خیلی ها رو قانع کرد که تلویزیون رو به جای ماهواره نگاه بکنن
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
2
6
behtar az amsale joharchie k,harchand k az khodesham khosham nemiad
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
9
1
دم هر چی نظر دهنده امین هستش گرم که با مجری های بیخود مشکل دارن چه فرزاد حسنی باشه؟ چه این بابا! و چه فردوسی پور که دیگه شورشو درآورده
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
1
11
وقتی ایشان در مجله ای دلیل کسب این شغل را پررویی بیش از اندازه خودش بیان میکند چه انتظاری دارید؟؟؟
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
1
9
ممنون از این یادداشت وزین.شاید خود احسان کمتر مقصر باشه .مقصر اون ممیزانی هستند که افرادی با چنین مایه های اندک علمی و رفتار و اداهای غیر قابل تحملی رو به عنوان مجری انتخاب می کنند و رو اعصاب مردم راه میرند.خصوصا وقتی به زور احساساتی می شه و گریه میکنه ولی بعضی وقت ها اصلا به دل نمی شینه.این روز ها ظاهرا ملاک انتخاب مجری 1-پارتی-2-خوش قیافه بودن3-پررویی4-زیرابرو برداشتن و بعضا ظرافت ها و اداهای زنانه درآوردن و باز هم پررو بودن باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
9
7
نکنه توقع دارید برنامه ماه عسل رو حسین شریعتمداری اجرا کنه؟!!
کاش به جای گیر دادن به لباس علیخانی یه کم به بطن برنامه وارد میشدید
ايمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
5
11
اين آقا بعضي وقتها براي اينكه هيكلشو به رخ بيننده بكشه بلند مي شه با يك پيراهن تك پوش 360 درجه جلو دوربين مي چرخه.
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
9
2
واقعا برای نویسنده این مقاله متاسفم که جانب انصاف رو رعایت نکردن.
شاید احسان تو بعضی از لحظه های حساس,به احساسات مهمون ها احترام نذاشته,ولی دلیل نمی شه که بکوبینش.احسان سعی می کرد برنامه به دل مردم بچسبه که چسبید.
دسسسستش درد نکنه
bikaran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
7
3
اي واي برماكه اين ماه رمضونيه هم ادم نشديم اونم مثل ماهاهم حسن داره هم عيب ولي به جرات ميگم اغلبتون بدون حسن نيت نظردادين اگه اين برنامه پرمخاطب وجذاب نبودپاش نمي نشستين
خودم
|
United States
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
3
1
با سلام و با عرض تبریک عید سعید فطر، میشه یکی بگه بحث در مورد چی چیه؟ ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
1
6
این برنامه کاملا کپی از برنامه های امریکایی مثل اپرا وینفری دکتر فیل بود
دادنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
4
8
حق با شما ست مجری کار بلدی نیست
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
3
2
آقای ناشناس: لوث (سستی و شل بودن) فرهنگ دهخدا. منظور این جمله است نه لوس شما دوست گرامی
ميلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
5
6
يعني با اين متن موافقم 100%.آخه بابا يعني يكي از اين مديرا پيدا نميشه كه جلو اين مجري لوسو بگيره؟!!!بخدا فقط دنبال شهرته هدف ديگه اي هم نداره
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
2
5
عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگو .... امسال اجرای ایشون کمی به سبکتر از سنوات قبل بود . یادمون نرفته همین ماه عسلو یک سال یه نفر دیگه ح ج و یک سال هم چند شبی یه بچه سال دیگه اجرا کرد و به دلیل تقاضای مردی علیخانی برگشت ... این از قحط الرجال و قحط المجری سرچشمه می گیره و وقتی هم کسی مجری ثابت میشه غرور و نخوت و خود بزرگ بینی و کارشناس تام شدن و ...عوارضشه ......
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
1
7
به گفته خودش خیلی روداره
ksra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
10
2
اقای نوریان من با 90 درصد انتقاداتون مخالفم الان دیگه اون برنامه های خشک و خیلی رسمی دیگه بیننده نداره قبول دارم که بعضی از رفتاراش یه کوچولو بده اما اینجور که شما هم میگین نیست مثلا اون برنامه پرواز ارومیه یکی از بهترین برنامه ها بود که خیلی هم تاثیر گذار بود و اون سوال ها هم بخاطر این بود که مخاطب لحظه به لحظه ش رو درک کنه
...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
6
8
چرا توی ماه مبارک ، قبل از افطار برنامه ای پخش نمیکردن که درست زندگی کردن رو به مردم یاد بده... فقط نمایش غم غم غم... که چی بشه؟ هدفشون چی بود؟... من که از خودم و از زندگی بدم می اومد وقتی برنامه شون رو میدیدم.... بعد از افطار هم که نمایش لودگی های شبکه تهران به اسم شادی.... به کجا داریم میریم
تارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
6
13
منم از رفتارای علیخانی بخاطر تحقیر مهموناش وادا ی زیادش و بی نزاکتیش بدم میاد
لیبی
|
United Kingdom
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
3
6
اه اه اه من اینقدر از این یارو خود شیرینه بدم میاد...
آدم وقتی برنامشو می بینه حس می کنه که همش این آقا داره خود شیرینی می کنه..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
3
11
انتخاب من یه خواهش داشتم شما که سخنانی بر ضد ایشون پخش کردین ..لطفا با او تماسی نیز بگیرید و دفاعیات او را هم به چاپ برسانید..!! یک طرفه نمی شه قضاوت کرد..من اینطوری نیستم..!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
4
3
پسر بنده که 9 ساله(سه سال پيش) بود دچار ضربه شديد مغزي شد و 9 ماه در وضعيت کما بود بعد از کما هم تا حدودي خوب شده ولي کاملا زمينگير است. همانطوريکه نويسنده اشاره کرد گرفتاري هاي شديد افراد براي مردم عين قصه است و داراي هيجان است. من خودم هيچ وقت حاضر نمي شوم در اين برنامه يا هر برنامه تلويزيوني حاضر شوم چون مي دانم جز يک سوژه جديد براي تهيه کننده برنامه، سرگرمي هيجاني و يک دلسوزي براي بينندگان نتيجه ديگري ندارد.
نمي دانم چرا اين برنامه يا هر برنامه مشابه را، اين قدر بزرگ مي کنيد. بابا تلويزيون مي خواهد مخاطبان زيادي را پاي تلوزيون ميخکوب کند اين يک، تهيه کننده هم به نون نوايي برسد اين دو، مجري هم خود را ارائه دهد و طرفدار جمع کند اين سه، مردم هم يک سرگرمي دراماتيک داشته باشند اين چهار، مهماني هم که در برنامه شرکت مي کند مي خواهد يا دلسوزي مردم را داشته باشد و يا تا حدودي مشهور شود وگرنه براي مني که نه دنبال شهرت هستم و مي دانم که دلسوزي مردم هم دردي از از من را دوا نمي کند براي چي پاشم برم تو اين برنامه؟!!!
بيات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
4
3
تمام اين مجريا با پارتي اومدن نه روي ضابطه و يواش يواش به خاطر پرو بودنشون صاحب كل برنامه مي شن . واقعا جاي تاسف داره . من هم وارد داستان مهمانان ماه عسل مي شدم اما با برخورداي احسان عليخاني احساس مي كردم حيف وقت !!! و واقعا از خوندن اين مقاله لذت بردم دقيقا واقعيت رو گفت و كساني هم كه مي گن شما ايراداي الكي مي گيريد كه مردم مي رن سراغ ماهواره ها با كمي دقت مي فهمند كه اين رفتار مجري كه به عنوان خدمتگذار من و شما فقط بايد مودبانه برنامشو اجرا كنه اما گستاخانه با من و شما صحبت مي كنه كم كم روي تك تك نقش هاي جامعه اثر مي گذاره . ممنون از اين مقاله
حدیث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
8
7
*** یادمه اول این متن رو تو سایت کافه سینما خوندم، البته اون با این چیزی که اینجا اومده تا حدودی فرق داره ، فکر کنم برای خالی کردن حرص خودتون از موفقیت یه شخص دیگه راهی ندیدین جز اینکه نظرات خوتون رو هم توش اعمال کنین ! البته من تو همون سایت کافه سینما هم گفته بودم که این متن فقط و فقط بوی حسادت میده و آدم بعد خوندنش این حس بهش دست میده که شخص نویسنده خرده حسابی چیزی با علیخانیه بیچاره داشته و خواسته از این طریق یه جوری خودشو خالی کنه ...

و اما عرض بنده :
1. جداً متأسفم براتون که با هدف گرفتن سوتی از مجری، برنامه رو میبینید !
2. اگه اجرای احسان علیخانی تا این حد فاجعه و غیر قابل تحمله چرا برنامه مخاطب داره !؟! میدونم و میدونید که به خاطر ساعت پخشش نیست ، چون پارسال هم همین ساعت پخش میشد ! اگه اجرای علیخانی بده پس اجرای جوهرچی چی بود ؟! یعنی علیخانی انقدر افتضاحه بعد اونوقت مجریانی که کمه کم 15 سال سنشون بیشتر از اونه تو یه کانل دیگه آواز میخونن و قر میدن که جلب مخاطب کنن مجریان فاخری هستن و به شعور مخاطب احترام میذارن ؟! چرا کسی به اونا گیر نمیه ؟ چرا کسی اونا رو نقد نمیکنه ؟! شما که به شلوار جین علیخانی گیر میدین چرا یه لباس هندی ای که اون آقا روز عید تو برنامه ی شبکه تهران تنش کرده بود گیر نمیدین ؟ اون خیلی خوب و موقره ؟!
3. یه کم با دید وسیعتری به آدم ها و دنیای دور و برتون نگاه کنید ، حاضرم قسم بخورم که دو سوم این چیزایی که شما توی این به اصطلاح نقدتون ازشون صحبت کردین، این مجری به فکرشم نمیرسیده مثل همون صندلی ای که آخر مطلبتون ازش گفتین !
ایرادهای بنی اسرائیلی که میگن همینایی که شما به این بدبخت گرفتین ... ( شلوار جین ، گفتن اس ام اس به جای پیامک ، خندیدن ، یا اینکه مدت مديدي !!! سرگرم خودش و تنظيم پاچه هاي شلوار و آستين ها و گاهي مراسم غبارروبي از لباس هايش است .غیره ) و کاش همه ی مجریای ما انتقادپذیریشون به اندازه ی ایشون بود !
4. آخه اغراق تا چه حد ؟!! اگه یکی این برنامه رو تا به حال ندیده باشه و مجریش رو نشناسه با این چیزایی که شما تعریف کردین معلوم نیست چه هیولایی از علیخانی تو ذهن خودش ممکنه بسازه !
5. خنده دارترین و در عین حال اعصاب خردکن ترین نقدی بود که به عمرم خونده بودم ...
6. از قدیم گفتن ، خلایق هرچه لایق ...........

* نامردین اگه کامنتمو تأیید نکنین !

راستی، تأثیر این نقد یا بهتره بگم تخریبیه (!) رو من این بود که از علیخانی بیشتر خوشم اومد !
شما موفق نشدین !!!
محسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
7
4
ماه عسل بااجرای علیخانی خیلی هم خوب بود و گیدا.
HHH
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
7
6
حسادت .......
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
حسادت به چی ؟؟؟؟
خدا وکیل من که دوست ندارم مثل ایشون باشم. شما دوست داری مثل ایشون باشی؟؟؟؟؟؟ باش خیرش رو ببینی
رایا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
همینه ...
فکر کنم منتقدی که این متن رو نوشته قبلن دوست داشته مجری بشه نتونسته حالا به علیخانی حسودیش میشه داره واسه اون میزنه!
بعدم، دوست ناشناس ، من یا موافقان دیگه ی ایشون و احتمالن کسی که این کامنت رو نوشته دوست نداریم جای ایشون باشیم چون از موفقیتش خوشحالیم و به هیچ وجه هم حسودیمون نمیشه ! ایشالا که هر روز موفق تر از دیروز باشه ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
2
8
دیشب مصاحبه مجری این شبها را با همسر شهید بابایی دیدم. به شدت از مجری بدم آمد. خیلی خودشیفته است و اصلا مسلط روی مصاحبه نیست ضمن آنکه به راحتی جوگیر شده و دست و پایش را گم میکند اصلاً مصاحبه خوبی نداشت. کلی از خودش تعریف کرد و زیادی حرف میزد انگار وظیفه دارد سئوالاتش را با ادبیات خاص خودش کش بدهد. خلاصه این برنامه هم با این مجری به آخر خط رسیده است.
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
4
8
با سلام من هم موافقم . احسان علیخانی فردی است که فکر میکند از مریخ یا ماه آمده . به نظر من کمی هم مغرور خود بزرگ بین است و همواره میخاهد خود را فردی بسیار مومن خیر خواه و عالم کل نشان دهد. این مجری خیلی با مهمانان بد صحبت میکند و انگار میخواهد ان ها را مسخره کند و از آنها بخندد
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
8
7
این انتقادات از درجه اعتبار ساقط است چون از روی غرض ورزی شخصی بیان شده است از نویسنده می خواهم توبه کند.
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
8
6
این انتقادات از درجه اعتبار ساقط است چون از روی غرض ورزی شخصی بیان شده است از نویسنده می خواهم توبه کند.
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
8
5
این انتقادات از درجه اعتبار ساقط است چون از روی غرض ورزی شخصی بیان شده است از نویسنده می خواهم توبه کند.
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
7
8
این انتقادات از درجه اعتبار ساقط است چون از روی غرض ورزی شخصی بیان شده است از نویسنده می خواهم توبه کند.
پاسخ ها
سلام
| United Kingdom |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
پسر خوب ایمانت منو کشته/
همین تظاهر و مومن بازی شماها ریشه بطن دین رو خوشکونده.
به جای کلی گویی میگفتی کجای این نقد بیراهه است . اکثر نظرها قبول دارن این پسر از حدش گذشته بود .
پس شمام توبه کن چون به نویسنده توهین کردی .
نکردی؟؟؟ من که میگم نکردی ولی به اعتبار حرف خودت توهین کردی.توبه کن .واسه چیش رو من نمیدونم شما بگو.
حمید
|
United States
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
0
5
درسته این مجری این ایرادات رو ممکنه داشته باشه ولی اگه این متن مغرضانه نبود حداقل دو تا حسن این مجری ذکر میشد.
به نظر من با وجودی که ضعف زیاد داره اجراش ویژگی های مثبت زیادی هم داره. اگه نقطه ضعفهاشو کمتر کنه مطمئنا مجری خیلی بهتری از اب درمیاد.
جويا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
2
6
احسان مجري توانايي است و رفتارش خيلي صميمانه است نه مغرورانه و بي ادبانه ! انتقاد غرض ورزانه ي نويسنده به عليخاني فقط و فقط به خاطر تيكه هاي سياسي احسان عليخاني هست كه اينها آزاده بودن عليخاني را نشان مي دهد كه نان به نرخ روز نمي خورد.
مياب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
1
5
اي بدبخت اي حسود لا يسود اصلا ميداني چه زحمتي براي ميهمانان و ......كشيده بودند خودت بودي خدا را بنده نبودي البته شما هم بايد يه خودي نشون بدي كه .متاسفم برات كار احسان و ماه عسل حرف نداره ديدي كه پارسال يا يه هفته قبل پيارسال چقدر بيننده داشت و امسال چقدر بيننده داشت اي بدبخت
omid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
5
2
سلام
عالی بود
کاملا موافق این ئنقد هستم
haghyar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
0
3
من با 30 در صد نقد شما موافقم.اما خدا وكيلي اگر اندكي به اجراي خوب و قوي اين مجري نگاه كنيم مي بينيم كه اگر هر كس ديگري را به جاي ايشون بگذارند مخاطبان برنامه به كلي از بين رفته و برنامه از هم مي پاشد (مثل سال قبل).من با نظر خانم حديث موافقم چرا كه به نظر من نقد شما بيشتر از روي كينه و حسادت شخصي بوده البته اگر كسي يك انسان را نقد سازنده نكند مسلما انسان هيچگاه پيشرفت نمي كند اما گير دادن به صندلي (كه من خودم چند دليل قانع كننده براي پاسخ به اين نقد سراغ دارم) فكر نمي كنم نقد سازنده باشد.!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
خب دلیلاتون رو بگین
محمد
|
United States
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
4
1
حتما اگه فردا بياد و يك دست لحاف تشك هم اون وسط پهن كنه و خوابيده برنامه رو اجرا كنه ديگه خيلي راحت و جوون پسند ميشه، نه؟؟؟؟؟؟؟ جهت اطلاع ايشان قبلا هم در شبكه هاي استاني برنامه اجرا كرده كه با عدم اقبال مردم جاشو به كس ديگه داد. اينم بگم كه بهترين راه رسيدن به جواب درست در مورد اين مجري مقايسه تعداد نظرات موافق و مخالف هست
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
5
0
واقعا از نویسنده بسیار محترم نهایت امتنان وسپاس را دارم تحلیل بسیار زیبا وهوشمندانه ای بود ولی شما این آقا پسر رو نا خواسته دارید بزرگ میکنید...در هر حال جای بسی تاسفه که در مورد یه مجری باید اینقدر قلم فرسائی بشود
رضا
|
Canada
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
5
0
عجب حوصله ای داشتی همه قسمتهای ماه عسل رو نیگا کردی ..ما که دریغ از یه قسمتش..
سبحان
|
Netherlands
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
6
3
ایشون بعضی وقت ها فکر میکنه بی ادبی نشونه روشنفکریه. یه کم باید بیشتر مطالعه کنه.نقد خوبی بود
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
7
2
کاملا موافقم با این نقد .. من چند قسمت از این برنامه رو دیدم بعضی جاهاش حس میکردم اگه جای مهمان برنامه بودم قطعا با مجری بحثم میشد یا دست به یقه میشدم...لحنش بشدت توهین آمیز بود و خودش رو خیلی بهتر و بزرگتر از مهمونا میدید...غافل از اینکه همه انسانیم بقول 3 دونگ 3دونگ : عقده خود بزرگ کم کوچیک بینی داره
maryam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
3
7
شماچراهرمجری که طرفدارداره وبرنامه اش میون مردم گل میکنه بیخودی ازش ایرادمیگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟درضمن کجا آقای علیخانی لوس بازی درآورد؟؟؟؟؟
خیلی بی انصاف هستید
saeed
|
Netherlands
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
1
5
ما مردم ایران ماه عسل و احسان علیخانی رو همیشه دوست داریم و امثال شما ها رو به فراموشی میسپاریم
برید بمیریدددددد!!!!!!!
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
3
1
به مهمانها توهین می کنه
این ایراد مسلمشه که خون ادمو به جوش می یاره
من اگر جای مهمانها بودم
در جواب این سوال تکراریش که لحظه های شهودی و حساس زندگی انسانها رو شعاری می خونه و میگه غیر قابل باورن ...؛می گفتم : لزومی نداره همه چیزو همه درک کنن
انگار برای همراهی مردم ورضایتشون همه کاری باید کرد
چه بی معنی
همراه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
5
1
خیلی بی سواده
مازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
0
3
یعنی نباید راجع به سیاست حرف بزنه و اعتراض کنه!!!
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
4
0
واقعا كه اين عليخاني ديگه شورشو درآورده آبروي هر چي مجريه خوبه رو برد نميدونم منظورش از اون رفتارهاش چيه؟
تاسف (یک جانباز)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
4
اینجانب 50 سالمه و از برنامه احسان هم بسیار خرسندم راستی این مقاله سراسر کذب و ریا و تهمت رو چه جوری ارزیابی میکنید اینکه این مجری به فراخور سنشان که یک جوان هستند و دارای احساسات پاک و بی غل و غش تمام مسائل را با روش خود ارزیابی میکنند اشکال داره چرا به مشکلات کلانی که مردم باهاش دست و پنجه نرم میکنند اینگونه برخورد نمیکنید که با یک آدم؟ این مقاله بشدت بیمار گونه است و خود دارای اشکالات بزرگی است اگر ایشان سوتی داده اند شما نیز در خود بنگرید ببینید خود پاک پاکید؟ چرا براحتی آدمارو ترور شخصیت میکنید ای اهل قلم که رسالت قلم چیز دیگری است ...
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
3
چه اشکالی داره که یک برنامه مجری محوروموفق باشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
0
3
سلام جناب اقاي نوريان من هر سال اين برنامه رو از تلويزيون تماشا ميكنم خيلي هم خوبه لازم نكرده شما راه به راه از احسان خان ايراد بگيريد همون سال قبل كه اين برنامه رو حسن جوهرچي با اون اجراي گندش مجري گري كرد براي 7 پشت اين مملكت كافيه فكر كنم پارسال بيننده هاي اين برنامه به اندازه انگشت هاي دست هم نميرسيدن در ضمن اون به قول شما پيرزني هم كه احسان دم به دم بهش ميگفت فدات بشم نميبيني چه ذوقي كرده بود كه پسر خوشگلي مثل احسان بهش ميگفت فدات بشم خلاصه نوريان جان شما زياد حرص اين چيزها رو نخور يهو ديدي سكته كردي رفتي تو كما سال بعد خودت شدي مهمون برنامه اونم با اجراي بينظير احسان خان البته جسارت نشه خدا اون روز رو نياره ما ترك جماعت راضي نميشيم يه مو از سر شما بزرگواران كم بشه
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
1
0
عشق است علییییییییییی ضیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
0
0
سلام آقایی که به نظرها جواب میدی واقعا شما بی ادبی یا آقای علیخانی این بی ادبی نیست که شما بیاین به مجری برنامه هرچند از نظر شما لوس این طور تهمت بزنین واقعا متوجه نمیشین که گریم مربوط به آقای مجری نیست تو رو خدا شما که ادعای ادب میکنین چرا این طور یه طرفه به قاضی میرین چرا خودتون تواتایی ندارین دارین توانایی یکی دیگه رو له میکنین.گفته بودین که مشکل خاصی با آقای علیخانی ندارین ولی من میگم دارین فقط کافیه به قلبتون مراجعه کنین که داره از حسادت منفجر میشه ازحرفام عصبانی نشین فقط کمی فکر لازمه تاباورشون کنین سخت نیست مطمئنم که به حرفام میرسین شک نکنید راستی یه خورده به فکر اون دنیا هم باشین اگه حرفهای منو قبول ندارین حداقل یه درصد احتمال بدین که حرفاتون درست نباشه میدونین اون وقت چی میشه فقط گناه های این آقارو شستین فکر میکنین می ارزه فقط موندم تو این همه کینه بابا دشمن بادشمن اینقدر کینه نداره که شما دارین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
0
1
آقای نویسنده حالا که بعدعمری چندتا مجری خوب پیداشده از دست حرفای الکی وبیخود شما نباید در امون باشند آخه یه خورده منطقی باشین شدین آقای مسعودفراستی این چه نقدیه واقعا که .تازه باپارتی هم نیومدن تو تلوزیون. بیخود تهمت نزنین
ملودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
2
0
نقدعالی بود.وجای شک نداشت.
لاله
|
Canada
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
2
0
من به شخصه اجراي ايشون رو نميپسندم. چون فكرميكنم ايشون مهم ترين مشخصه رو در برقراري ارتباط با مخاطب نداره واون هم قدرت همسان سازي خودش با مخاطبشه. در اين نوع اجرا ها يك مجري خوب بايد طوري باشه كه دراولين برخورد با مخاطب بتونه نوع برقراري ارتباطش رو پيدا كنه. اما اين شخص با توجه به تمام سعيي كه ميكنه باز هم نتونسته شيوه مناسب ارتباط رو پيدا كنه.
نظرات بینندگان