arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۱۱
تعداد نظرات: ۶۸ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۰

طائب: اگر نیاز باشد، آنقدر توان داریم كه خود ملك عبدالله را ترور كنیم / انتخاب : جناب طائب! می دانید چه می گویید؟

رئیس قرارگاه راهبردی عمار، ادعای بی اساس آمریكایی ها مبنی بر ترور سفیر عربستان را دستپاچگی مقامات آن كشور در واكنش به جنبش وال استریت عنوان و تصریح كرد: كجاست آن افراد كه برای آمریكا به به و چه چه می كردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس قرارگاه راهبردی عمار، ادعای بی اساس امریكا مبنی بر ترور سفیر عربستان را دستپاچگی مقامات آن كشور در واكنش به جنبش وال استریت عنوان و تصریح كرد: ما نیاز به ترور سفیر عربستانی نداریم. اما اگر نیاز به ترور كسی را داشته باشیم آنقدر توان داریم كه خود ملك عبدالله را ترور كنیم اصلا مورچه چیه كه كله پاچش چی باشه!



به گزارش انتخاب، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در آخرین شب از پنج شنبه سالگرد شهدای مسجد طوس تهران به اهمیت هشت سال دفاع مقدس از منظر ایدئولوژیكی آن اشاره داشت و گفت: بهترین درسی كه از دفاع مقدس می توان گرفت این است كه یقین داشته باشیم كه خداوند "راست می گوید" و "به وعده هایش عمل می كند" یعنی تصدیق به وعده های الهی و ایمان به وعده های او كه همان "صادق" بودن و "قادر" بودن خداوند تعالی است.فایده دانستن و ایمان این موضوع اینست كه می شویم "متقی"

حجت الاسلام طائب افزود: ما زمانی كه به قرآن عمل می كنیم كه متقی شویم و در سوره بقره آمده كه این كتاب بی تردید هر كس كه متقی شده را هدایت می كند. متقی كیست "الذین یومنون بالغیب" یعنی كسی كه نه خداوند تبارك و تعالی را می بیند و نه وعده های او را،به دستورات او عمل می كند كه این همان عالم غیب است.  مشكل برخی مردم با خدا هم در اینست كه رابطه ندارند یعنی فقط آنچه كه با چشم می بینند باور می كنند.

عضو هیئت موسس جمعیت رهپویان، دفاع مقدس را مرتبط با این حقیقت عنوان كرد و گفت: این همان ان تنصراله ینصركم است كه تجلی توان و عمل خداوند تبارك و تعالی به یك وعده را نشان می دهد اگر خداوند نبودند ما همان روز اول باید شكست می خوردیم چرا كه اصلا در جنگ برابری نبود.

به گزارش انتخاب به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی كه از رزمندگان جنگ تحمیلی بوده، به نقل خاطراتی از عدم برابری كمی و كیفی چه از لحاظ سلاح و مهمات و چه از لحاظ نیروی انسانی نظامی پرداخت و گفت: پشتیبانی استكبار جهانی از نیروهای بعثی و قدرت دشمن از یك طرف، نبود سلاح و مهمات و ادوات نظامی برای ایران، همچنین كارشكنی های داخلی كه حزب توده و منافقین در راس آنها قرار داشت،از طرف دیگر این نابرابری را به وضوح محسوس كرده بود، اما تنها چیزی كه عامل پیروزی ما در این جنگ شده بود همان "وعده الهی" است و ما باید قدر این مملكت را بدانیم.
 
رئیس قرارگاه راهبردی عمار، ادعای بی اساس آمریكایی ها مبنی بر ترور سفیر عربستان را دستپاچگی مقامات آن كشور در واكنش به جنبش وال استریت عنوان و تصریح كرد: كجاست آن افراد كه برای آمریكا به به و چه چه می كردند. جنبش وال استریت چگونگی عملكرد ضعیف سیاستمداران و اوضاع امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و ... مردم آمریكا را به جهانیان نشان داد و این كشور مثل شوروی سابق رو به اضمحلال است.

طائب خاطر نشان كرد:امریكا با ادعای ترور سفیر عربستان، می خواهد مسیر نگاهها را به ایران برگرداند. والا ما نیاز به ترور سفیران عربستانی نداریم. ما اگر نیاز به ترور كسی را داشته باشیم، آنقدر توان داریم كه خود ملك عبدالله را ترور كنیم، اصلا مورچه چیه كه كله پاچش چی باشه!

در ابتدای این دیدار سردار تقی ملك ضمن نقل خاطراتی از شهدا، یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی داشت.
 
 
"انتخاب" درخصوص سخنان جناب آقای طائب در مورد اتهام مهمل ترور سفیر عربستان در آمریکا به دولت ایران ، ذکر نکاتی را ضروری می بیند :
 
حجت الاسلام مهدی طائب در سخنانی غیر مسئولانه که غرب و امپراطوری رسانه ای صهیونیسم به دنبال شنیدن آن و مانور تبلیغاتی بر علیه ایران هستند ، گفته است : "نیاز به ترور سفیر عربستانی نداریم. اما اگر نیاز به ترور كسی را داشته باشیم آنقدر توان داریم كه خود ملك عبدالله را ترور كنیم اصلا مورچه چیه كه كله پاچش چی باشه!"
 
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.ir ، سیاست خارجی ما بر سه اصل عزت ، حکمت و مصلحت بنا شده لذا باید در عین عزتمندی و بهره مندی از دانش ، عقلانیت و درایت هر عمل و گفتاری را نخست با مصلحت اسلام و ایران سنجید و بعد به بیان آن اقدام ورزید ، اینکه بگوییم ما اگر بخواهیم ترور کنیم ، چنین و چنان می کنیم ، این یعنی چه؟
 
واقعاً فهمیدن این نکته آنقدر سخت است که ؛ "کلام هر فرد آیینه ی رفتار اوست" و هر کس هر چه بگوید نیت عملش را هم به دل دارد. پس چرا بی دلیل خود را در بوق رسانه های غرب بیندازیم و در غرقاب آنها گرفتار آییم و هزینه ی بازگشت و تکذیب صد چندان را به دولت و محترم و ملت شریف وارد آوریم. چرا چنین بی پروا قصد تایید منویات غرب می کنید؟ عظمت و عزت ایران نباید اینچنین ساده به حراج گذاشته شود.
 
چه خوب است مسئولینی از این دست که علم دیپلماسی ندارند ، در اموری که سیاست خارجی و تعاملات بین الملل کشور را تحت تاثیر قرار می دهد ، پس از مشورت با مسئولین سیاست خارجی کشور و با نصب العین قرار دادن سیاست "عزت ، حکمت و مصلحت" که رهبری معظم برای سیاست خارجی تعیین فرموده اند ، اظهار نظر کنند و بپذیرند چنین اظهاراتی هیچ نکته ی مثبتی در بر ندارد و تنها خوراک تبلیغاتی رسانه هایی می شود که در صددند چهره صلح طلب نظام و مردم ایران را در پیش روی جهانیان خشن نشان دهند و نهایت بهره از چنین اظهارات غیر دیپلماتیک ، آنهم از سوی تریبون دارانی این چنین را هم شرکت های تولید تجهیزات نظامی آمریکایی می برند .
 
جناب طائب ، مقام معظم رهبری این اتهام را مهمل و بهانه ای از سوی غرب برای هجوم تبلیغاتی در جهت اتهام زنی به ایران در حمایت از تروریسم ارزیابی فرمودند : " حضرت آیت الله خامنه ای جنجال روزهای اخیر رسانه های وابسته به شبکه صهیونیستی بین الملل را درباره حمایت ایران از تروریسم، حلقه ای از توطئه های پی در پی مستبدان جهانی خواندند و افزودند: آنها با نسبت دادن یک تهمت مُهمَل و بی معنا به چند ایرانی تلاش کردند بهانه‌ای بدست آورند و جمهوری اسلامی ایران را بعنوان مدافع تروریزم مورد هجوم تبلیغاتی سیاسی قرار دهند اما این توطئه نیز نگرفت و نخواهد گرفت و مانند دیگر اقدامات آنها بی فایده و بی اثر می ماند و بر خلاف تصورشان به انزوای بیشتر خود آنها منجر خواهد شد." حال اینکه چرا شما اینچنین سخن گفته اید ، جای سئوال دارد. اینکه یک فرد دارای تریبون از موضع نظام چنین سخن بگوید ، مورد پذیرش نیست و به هر نحو باید تکذیب شود . این یعنی چه که ما اگر بخواهیم ، فلانی را ترور می کنیم ؟ جناب طائب می دانید چه می گویید ؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
7
214
آخه این چه مدل حرف زدنیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
حتی دشمنان ایران اعتراف کردن که ایران اهل ترور مسولین کشورهای دیگه نیست اما فکر کنم برخی طالب این هستن که دنیا به ما حمله کنه باعث تعجبه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
بعضی از دوستان در خانه شیر هستند!
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
185
27
البته طائب جان ما قدرت داریم حتی اوباما رو هم ترور کنیم اما سوال اینجاست شما چی کاره اید؟؟؟
پاسخ ها
رستاخیز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
وایسا با هم بریم کیوان خان . مثل اینکه بعضی از خوانندگان محترم خیلی راحت نقش راکی و آرنولد رو بازی میکنن دوست عزیز دنیا فیلم نیست واقعیتی است که اگر باور نکنی کارت به آخر میرسه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
خودت هم کم از اون نمی یاری!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
جناب رستاخیز دلیل این نظر شما کم اطلاع بودن شما از توان نیروهای ماست پس بهتره بیشتر تحقیق کنید.
شیپورچی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
قابل توجه کیوون: در کامنت قبلی خودت چه طور از سیاست خارجی حرف می زدی ؟ تحویل بگیر ...این هم یه نمونه از سیاست خارجی امثال شما.... با این حرفها فقط ضدیت با ایران بیشتر میشه .اول آدم باید حرفشو مزه مزه کنه بعد به زبون بیاره ...
ناشناس
| INDIA |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
aghayeh k-1 aziz akhe mageh teror kareh khobiyeh ke ba eftekhar migi baba base hade aghal bebin comment nazashteh manfi migiri hata agar dorost bashe
رستاخیز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
آقای K-1 : جوجه را در میدان جنگ و معادلات جنگی میشمارند نه در شعار و رجز ، اینکه شما دشمن و توان نظامی آنرا دست کم میگیرید نشان از عدم شناخت شما به مسایل نظامیست بنابراین در میدان جنگ این صدای گلوله است که گوش را می آزارد نه شعار ،کشوری که در عرض دو عملیات در دو کشور آنهم از آنطرف دنیا آنرا تسخیر میکند باید فکر را به کار انداخت نه زبان بی حاصل را
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
دوباره میگم ادم هرکاری رو که بتونه انجام نمیده که!!!
شکیبا
| MALAYSIA |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
آقای کیوان من با این قسمت نظر شما موافقم که ایشان چه کاره اند.
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
جناب رستاخیز نکنه عراق و افغانستان رو با ایران مقایسه می کنید؟! مطمئن باشید اگر اونها توان تسخیر ایران رو داشتند بیشتر از شما مشتاق بودند.
عدالت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
اقای کیوان ویا آقای طائب اصلا داشتن فکر ترور در سر نشان از یک ..........است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
5
216
یعنی چه که اگر نیاز به ترور کسی داشته باشیم فلان می کنیم؟؟؟ یعنی شما میگین اگر لازم باشه ترور کنیم ترور می کنیم اون اصل کاری رو هم ترور می کنیم؟؟؟ به خدا ما که تروریست نیستیم اما این مدل حرف زدن باعث شده اسم ایرانی ها را توی دنیا همراه با لقب تروریست بیارن!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
5
175
با این صحبتها که روی سخنان آمریکا مبنی بر تروریست بودن ایران صحه می گذاریم!!!!!!!!!!!!!
این چگونه موضعگبری عقلانی و با تدبر است!!!!!!!
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
6
139
واقعاً نمی دونم الان داریم از خودی می خوریم یا غریبه ؟
چرا با ادعاهای عجیب و غریب آب به آسیاب دشمن می ریزید ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
6
147
آیا واجب است که هر کسی راجع به هر چیزی صحبت کند؟
20
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
6
118
... ما الان حرفی نزدیم و کاری نکردیم دارن متهممون میکنن چه برسه علنی بخوایم این حرفو بزنیم که ....
یک جهان سومی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
5
58
ماشاا...
رزمنده جنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
91
11
آقای طائب حرفهایتان را قبول ذارم جز قسمت آخرش که بوی خشونت میدهد!! انگار باز هم دوست دارید جنگ شود بگذارید کمی استراحت کنیم اصلا با پاراگراف آخر موافق نیستم .......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
2
97
واقعا باید به این دیپلماسی آفرین گفت !
بهزاد
|
PHILIPPINES
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
4
98
هنر میکنیم این توانایی های بالقوه رو به رخ دنیا میکشیم!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
3
82
هیچی دیگه , اینارو میگین که اونارو واسمون درمیارن
نکنه خداییش دنبال جنگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
CANADA
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
4
70
همین حرفها رو می زنین که باعث می شه اونها هم عکس العمل نشون بدن!
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
2
70
این چه جور صحبت کردن است. قدرت نمایی در کار خلاف نشانه قدرت است ؟
همین گفتارها و رفتارهای اشتباه باعث شکست های بزرگ خواهد شد.
IRAN
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
2
69
اصولا يه چيزي هست به اسم "سياست" كه ميگه هر چيزي رو به زبون نياريد... و دو پهلو صحبت كنيد تا بهانه دست كسي نديد حالا شما همه اينها رو يكجا زير پا گذاشتيد.
پاسخ ها
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
این آقا انقدر سربسته حرف زده اینجوری بهش گیر میدین وای اگه بخواد رک و پوسکنده...!!!!!
z
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
89
5
انتخاب جان حرف من و جناب طائب که یکی بود پس چرا کامنت منو نگذاشتی چون بیکارم و آقازاده نیستم ازم انتقام می گیری؟؟؟؟گفتم:بخواهیم می تونیم ....
تورانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
3
79
انقدر توان داریم.....!!!!!! همین حرفای بدون منطق است که میگید .....انوقت انها انتظار دارید...برایتان کف بزنند!!!!!!!!
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
توانش رو که داریم در این شک نکنید در ارتش تیپی هست که جزء 10 تیپ برتر دنیاست اگر قسمت شد و تمرین این عزیزان رو از نزدیک مشاهده فرمودید متوجه خواهید شد که توان ما خیلی بیشتر از این حرف هاست اما من فقط متوجه نمی شم که طائب چه کارست!!!
ناشناس
| GERMANY |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
k1 عزیز
ایرانی جماعت تروریست نیست. اون آقا حرف از توان ترور میزنه شما میگی چکاره ای که حرف میزنی اما خودت از همین موضوع و توان حرف میزنی و هل من مبارز میطلبی؟!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
جناب ناشناس مگه هر کس توان هرکاری رو داره حتما باید اون رو انجام بده؟!
ناشناس
| INDIA |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
aghayeh k-1 jan shoma az tavaneh amirca ham bakhabary baba... akhe az hamechi shoma bakahabry
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
مگه زیارته که میگی اگه قسمت شد بابا از توهم بیا بیرون خود گویی خود خندی تا کی ؟؟
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
اتفاقا با اون هم اشنایی (هر چند کم دارم).

مگه کلمه ی قسمت شد فقط برای زیارت به کار میره؟؟؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
3
110
شما توانت رو بذار واسه ارشاد اختلاسگرا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
1
91
چه کسانی کنار نشسته‌اند و چه کسانی سیاست می‌ورزند!!!!! شکر خدا که با داشتن این دوستان نیازی به دشمن نداریم.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
2
96
جناب آقاي طائب! شما که اينقدر قدرت و توان داريد، حتما مي توانيد آقاي خاوري را هم از کانادا برگردانيد تا به ملت پاسخ دهد!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
2
52
آدم از دشمن ضربه بخوره دردی نداره آما اگر ازدوست بخوره آخ که هیچ ولی.......آی الامان از دست دوستان نادان
رسای من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
51
2
من نمیدونم ما کی میخواهیم متوجه بشیم که هر حرفی رو از روی احساسات و جوگیر شدن نباید بزنیم....
این ملت ترور نمیکند اقای طائب !این ملت فقط از تمامیت عرضی و ارمانهایش دفاع خواهد کرد.شما هم برای ما نسخه نپیچ...ما یک فرمانده داریم ان هم مقام معظم رهبری است
شاکری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
2
40
آیا با اینگونه حرفهای تهدیدآمیز جائی برای ادعاهای صلح طلبی ایران در افکار جهانیان باقی می ماند ؟. آیا برای مردم دنیا یقین نمی شود که پس معلوم شد که بسیاری از ترورها و حرکتهای تروریستی کار ایران است ؟ امریکا و اسرائیل تلاش میکنند که فقط اتهام تروریست به ایران بزنند ولی آقای طائب با این حرف کار دشمنان را ساده کردند .
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
3
45
ملت ایران هیچ وقت تروریست نبوده و از ترور به هر شکل و توسط هر کس بیزار هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
3
43
چه نوع حرف زدنی است که خودمان رامتهم به ترور افرادکنیم اول فکر کنیم بعد سخن بگوییم
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
4
26
" انتخاب " عزیز ! بنده در شگفتم از شما که طی " ذکر نکاتی چند" ضمن یادآوری دیدگاه ها و بیانات سنجیده و ظریف رهبری ، از بدیهیات برای آقای طائب گفته اید. انصافا" آیا مگر این شخص تا کنون در باره مسائل مختلف کشور چگونه سخن رانده است؟ آیا نخستین بار است که وی و یا افرادی چون آقایان شجونی ، رسایی و امثال آنان
بدون کمترین اعتنایی به مصالح ملت و نظام ، اظهارات تاسف آوری داشته اند؟
" انتخاب " محترم ! آیا واقعا" شما انتظار دارید و یا امیدوارید که آقای طائب و همفکران او به این گونه تذکرات
و یا دیدگاه های مردم مسلمان ، فهیم و هوشیار ایران وقعی بگذارند؟ به اعتقاد بنده تنها یک راه حل وجود دارد و آن این که این آقایان مکلف شوند که یا سخن نگویند و
یا هر ناپخته سخنی به زبان نیاورند.
حضرت امام جعفر صادق(ع) می فرماید: " هیچ چیز سزاوارتر از زبان ، به بسیار محبوس داشتن و زندانی کردن ، نیست "
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
15
14
خوب من نمی دونم این انتخاب چرا این صحبتهای .... منتشر می کنه .خوب نکن ای کارها رو عزیز من , نکن
نستر اداموس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
1
19
بابا تو دیگه کی هستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بنده خدا
|
CHINA
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
9
11
مى شه لطفا فقط مقامات مرتبط و مسوول اظهار نظر كنند. چرا بعضى از افراد خود را در هر ماجرايى دخيل مى كنند و اظهارنظرهايى مى كنند كه بهانه بدست دشمنان ايران مى دهند
اقاى طاءئب لطفا سريعا تكذيب كنيد
پاسخ ها
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
البته به نظرم بهتر است بجای تکذیب کردن عذرخواهی کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
3
42
آقای طائب ترور کار ملت توانمندنیست بلکه کاریک گروهک زبون وناتوان است که یا قدرت منطقی سخن گفتن ندارد یاقدرت مردانه جنگیدن مثالش هم گروهک تروریستی منافقین
اینکه یک ملت بزرگ وشرافتمند را درحد منافقین کوردل پاییین بیاورید ظلم است
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
13
1
متاسفانه امروز در كشور ما يكي از مهمترين آفاتي كه امنيت ملي و حيثيت كشور را تحت تاثير قرار مي دهد همين بيان سخنان از زبان كساني است كه هيچ جايگاهي در دستگاه ديپلماسي و هيات حاكمه و نظام ندارند براي همه مردم ايران فصل الخطاب سخنان مقام عظماي رهبري است كه ايشان بارها ضمن محكوم نمودن اعمال تروريستي مردم ايران را مبرا از اين گونه اعمال دانسته اند اما متاسفانه افرادي از قبيل ايشان و يا ساير كساني كه هيچ جايگاه تصميم گيري و سياست گذاري در كشور ندارند بدون توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري جملاتي را به زبان مي آورند كه صرفا خوراك دستگاههاي تبليغاتي كشورهاي غربي ميباشد بنابراين بايد براي اين معضل فكري كرد تا افراد ناآگاه و يا مغرض فرصت اين گونه اعمال را نداشته باشند چه بسا افرادي كه به دليل نداشتن بصيرت لازم و صرفا از روي دلسوزي در زمينه ايي اظهار نظر كنند كه به پاي نظام نوشته شده و حيثيت نظام را خدشه دار نمايد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
1
18
اطفاً آب در آسياب دشمن نريزيد ! اين عرب ها نزده خودشان مي رقصند !
فضول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
1
20
آقای طائب کجای اسلام مجوزی برای ترور وجود دارد؟لطف کن توضیح بده ما هم بدونیم
تا کی باید اظهاراتی باید بشنویم غیر مسئولانه ،تنش زا و هزینه دار برای ایران ؟
چرا هرکس در حوزه تخصصی خودش حرف نمیزنه؟
از فردا من هم میخوام در مورد نجوم،پزشکی،حقوق و...صحبت کنم!
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
18
4
حالا ایشون این حرف را زدند، کی داره الان اون را انتشار میده؟ میان دو کس جنگ چون آتش است......سخن چین بدبخت هیزم کش است.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
22
2
البته ایشان منظورشون این بوده که اگر می خواستیم می توانستیم. اما نه تروریست هستیم و نه می خواهیم باشیم .این اتهامات واهی هم به کشور ما نمی چسبد. لطفا دوستان هم درتفصیر به رای این خبر کمی درایت نشان دهید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
1
15
موافق نیستم با اظهارات آقای طائب

ولی موافقم با اینکه هر فردی بتواند اظهار نظر نماید

و موافقم با انتشار این نظرات که بسیار مخاطب دارد

آرزوی موفقیت برای انتخاب
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
اظهار نظر درباره چی؟ ترور؟
خاشاک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
4
15
تو این مملکت همه شدن سخنگو و وزیر امور خارجه .حاج آقا شماهم .مبارکا باشه
Madaniun
|
NORWAY
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
3
10
چند سالیست که در ایران باب شده که شخصیتهای غیر مسئول نظر بدهند و بی‌ جهت آب در آسیاب دشمن بریزند و متاسفانه جرائد آن را انعکاس میدهند ، آیا بلوا و آشوب درست کردن و دامن زدن در جهت منافع ملت است و آیا جلوگیری از وضعیت نابسامان اقتصادی ایران می‌کند .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
1
7
من به خودم افتخار میکنم با این همه قدرت نمائی مسئولین و سیاست خارجی !!!!!! آفرین بر شما که این همه به فکر سربندی ایران هستید واقعا مدریت جهان را حتما باید به دست ما بدهند !!!!
maryam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
1
7
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
این ره که تو می روی به ترکستان است....
انتخاب جان انتشار کنید لطفا
مرسی
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
1
5
شما که ادعای عمل به قران را دارید در کجای این کتاب صحبت از ترور کرده بزرگان دین ما هم به این اقدامات مذبوحانه دست نزدند. شمائید که از اسلام جهره خشن ساخته اید
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
1
1
آقاي طائب.. همين يك جمله شما كافي است تا 33 سال تبليغات رسانه هاي بيگانه و دشمنان درباره تروريست بودن مسلمانان و ايران . صحيح باشد..
نمي دانم مدعي العموم كجاست؟ وزارت خارجه چرا موضعي نمي گيرد درباره سخنان نسنجيده اين آقايان كه اين همه هزينه هاي سنگين بر كشور تحميل كرده اند مخصوصا از زماني كه برخي مراكز قدرت را به دست گرفته اند... خدايا اين دو سال را هم ختم به خير كن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
2
3
آقاي طائب دست از اين حرف هاي غير منطقي بردار. مردم تقواي شما را در چند سال گذشته ازموده اند. چرا با حرف هاي غير معقول براي كشور بحران درست مي كنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
2
8
از آقای طایب غیر از این توقع نداشته باشید.
ایرانی بدبخت
|
UNITED STATES
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
2
2
چرا نظرات منو سانسور میکنی انتخاب تو هم بله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
1
2
انتخاب سانسورچي!
مگه نظر من چه ايرادي داشت كه سانسورش كردي؟!
من فقط در جواب K1 نوشتم ترور ديگران هنر نيست، اگر خيلي هنرمند هستيد وضع مملكت را درست كنيد و مردم را از اين منجلاب نجات دهيد
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
بنده هم عرض کردم هر کس هر توانی داره رو که به نمایش نمی گذاره! شما هم نگران نباشید دیگه نفس های اخر بعضی هاست بزودی اوضاع بهتر خواهد شد.
نظرات بینندگان