arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۱۳
تعداد نظرات: ۳۶۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰

پیامک هشدار آمیز سازمان هدفمندی یارانه ها به مردم: انصراف دهید! / تصویر

روز گذشته، پیامکی از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها برای بسیاری از مردم ارسال شد که باعث بهت و حیرت این افراد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روز گذشته، پیامکی از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها برای بسیاری از مردم ارسال شد که باعث بهت و حیرت این افراد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی "انتخاب" ؛ در این پیامک که خطاب به سرپرست خانوارها آمده است:

آقای ..... نظر به تمکن مالی ، لطفاً جهت انصراف از دریافت یارانه، به سامانه Refahi.ir مراجعه نمایید. سازمان هدفمندی یارانه ها




تعداد زیادی از خوانندگان در تماس با "انتخاب"، ضمن اعتراض نسبت به چنین اقدامی، از احتمال حذف خودسرانه ی یارانه شان توسط دولت، ابراز نگرانی کرده اند.

این در حالی است که "سازمان هدفمندی یارانه ها"، هیچ توضیحی در این مورد ارائه نداده است.

بخش هایی از پیام های مردمی که برای "انتخاب" ارسال شده، بدون هیچ گونه توضیحی در پی می آید:

یکی از خوانندگان در پیامی آورده است: متاسفانه این پیامک در حالی برایم ارسال شده که اینجانب ماهیانه تنها حقوقم 600 هزار تومان است.

خواننده ی دیگری آورده است: ظاهراً برای آقایان ستاد  هدفمندی، صرف وجود یک خانه 60 متری به نام سرپرست خانوار، دلیلی است برای حذف یارانه! اما چه کسی گفته که اگر فردی خانه ای به نامش باشد، لزوماً "تمکن مالی" دارد؟ اینجانب، گرچه خانه ای 60 متری به نامم است، اما حقوق ماهیانه ام، 850 هزار تومان است!

بیننده ی دیگری که خود را "امیر" معرفی کرده، می نویسد: مگر آقای احمدی نژاد نگفته اند که هر کسی زیر دو میلیون بگیرد، زیر خط فقر است، پس چگونه است که اینجانب با حقوق ماهیانه 700 هزار تومان، باید یارانه ام قطع شود؟

"حسین" نیز در پیامی آورده است: گرچه ماهیانه 45 هزار تومان برای هر نفر، دردی را دوا نمی کند، اما همین مبلغ بسیار اندک، گاه باعث می شود قیمت های نجومی گاز و برق در خانوارهای پرجمعیت، جبران شود.

"عسل" نوشته: برای ماپیامک رسیده که باید یارانه ما قطع بشه در حالی که ما واقعا با آن نیاز داریم، پدرم همراه پدر بزرگم کار میکنه و حتی بعضی وقت ها حتی ماهی 100 هزار تومان هم درآمد ندارند. من چطور می تونم جلوی حذف این یارانه را بگیرم؟؟

"جمشید" نیز در پیامی ضمن ابراز نگرانی از احتمال قطع خودسرانه یارانه اش توسط دولت ، آورده است: از شما درخواست میکنم رسیدگی کنید امروز برای من از طرف سازمان هدفمندی یارانه ها اس ام اس امده که شما جزو افراد مرفه جامعه هستید در صورتی که من یک راننده تاکسی هستم این اس ام اس برای سرپرست خانوارهای پدر ومادر و 2برادر با خانواده هاشون و3 دانشجو و2محصل که جمعا5خانوار و15 نفر عائله، هستند نیز ارسال شده است.

وی افزوده است: با این وضع گرانی به چه حسابی، یارانه ما وامثال ماها باید قطع بشه؟ شما را به خدا مطرح کنید . اگر می خواهند بیایند زندگی ما را بررسی کنند ببینید واقعا اگه ما در چه وضعیتی هستیم؟ ... از شما به عنوان یک خبرگزاری می خواهم، به داد ملت برسید تا حقوق ماها از دستمان نره کمکمان کنید.

سایت refahi.ir نیز ، بخش جدید "انصراف" را در خود جای داده است ، تا افرادی که به پیامک ارسالی سمپاتی داشته باشند برای انجام عملیات انصراف از دریافت یارانه ، به آن مراجعه نمایند.



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۶۴
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۷۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
11
505
از ماست كه بر ماست...
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
از ماست که بر دوغ ....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
اينو خوب اومدي منم تكميلش ميكنم
خلايق هر چه لايق
داریوش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
جدا از دیگر مسایل دولت به نظر من اینکار کار بسیار خوبی است که اقشار پر درامد تاکید میکنم پر درامد یارانه انها حذف شوند باب مثال یکی از دوستان من که خودش کارمند یکی از وزارت خانها است و ماهیانه 2 میلیون حقوق دریافت میکند و خانم ایشان نیز کارمند همان وزارت خانه با حقوق ماهیانه یک ونیم میلون تومان دریافت میکند همچنین ایشان سه واحد اپارتمان دارد که ماهیانه حدود 800 هزار توان نیز کرایه میگیرد و فقط 2 فرزند دارد و جالب در خانه سازمانی بسیار بزرگی هم زندگی میکند وقتی این پیامک را دریافت نمود بسیار بسیار ناراحت شد و اظهار نموده که به هیچ عنوان حاضر نیست از دریافت یارانه خوداری نماید خوب ایا این درست است ایشان و امثال ایشان هیچ نیازی به یارانه ندارند پس به نظر من اینکار دولت بسیار بسیار کار درست و منطقی میباشد البته در این میان هم ممکن است خانوارهایی به اشتباه گرفتار این موضوع شوند که امید است با راهکارهای درست از این موارد جلوگیری شود با سپاس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
خطاب به داریوش
باز هم حرف درست زدن و غلط عمل کردن؟
ارزیابی از داراها و ندارها دقیق انجام نشده.
تا وقتی بدین شکل باشد یارانه ها نه تنها هدفمند نیست بلکه دردسرساز خواهد بود!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
آقا یعنی چه ، از پولدارها بگیرم بدیم به بی پولها ؟؟؟ مگر زمان سمک عیاره یا زمان رابین هود؟
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
330
18
اصلا سایت refahi.ir مال هدفمندی یارانه ها نیست که ادرس رو بزنید منتقل میشید به یک فروشگاه اینترنتی!!
بررسی کنید شاید از هدفمندی یارانه ها نبوده این پیامک ها.تشکر
پاسخ ها
فرشاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
بررسی شد. سایت هدفمندی یارانه ها بود.تمام
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
اشتباه میکنی
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
يك باز ديگه امتحان كن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
مال هدفمندی است
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
دوست با سواد اين اتفاق فقط داره براي شما رخ ميده اول مطمئن شو كه ويندوزتون سالم بعد پيام بزاريد
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
تست کردیم برادر، ظاهرا که سایتش درست بود!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
تو از اونایی هستس که تو روز روشن همه چیز رو منکر میشی ها
دوست عزیز یه بار آدرس رو امتحان کن تا ببینی چی میشه
برای دوست من هم پیامک اومده بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
refahi.ir نه refah.ir
یک شهروند
| BELGIUM |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
آقا مجتبی یه گرامی دقت کنید سایت refahi.ir مربوط به سازمان هدفمندی یارانه ها است شما اشتباهاً refah.ir زده اید که سایت فروشگاه های زنجیره ای رفاه است نه "یک فروشگاه اینترنتی". حالا برای خودتان هم که این پیامک آمد دقت شما بیشتر می شود انشاا...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
خوبي
عبدالله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
نه داداش شاید آدرسو اشتباه زدی ، من خودم از همین سایت رفاهی برای یارانه ها ثبت نام کردم ، الان هم مثل همون موقع است :
http://www.refahi.ir/kernel/form3

همه چی گرون شده آخه با ماهی 40 هزار تومن یارانه ، خدایی میشه این تورم وحشتناکو جبران کرد ؟
ناشناس
| GERMANY |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
امتحان کردم.درست نوشتند.
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
سلام به آقا مجتبی
اونی که شما می فرمایید refah.ir هست که مربوط به فروشگاه های زنجیره ایه . اومدن یه فروشگاه اینتر نتی هم زدن
آرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
اصلا چنین چیزی نیست .پیامک کاملا درسته .گزینه ی انصراف به منوهای سایت اضافه شده.
مبهوت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
مجتبي جان، واقعا متآسفم! حسب رهنمود شما آدرس را وارد كردم و برخلاف نوشته شما به سايت سازمان هدف‌مندي يارانه‌ها متصل شدم. جالب است كه آيكوني نيز براي اعلام انصراف در صفحه اول سايت اضافه شده است. لطفا يكبار ديگر شما امتحان كنيد. ممنون
محصل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
شما اشتباه میکنی. وارد همون سایتی میشین که...! فروشگاه اینترنتی در کار نیست که!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
احتمالا به جاي ir از com استفاده كردي
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
عزیز اشتباه میکنی جالب اینه که هر کس با داشتن شماره شناسنامه و شماره ملی شخص دیگری میتونه یارانشو کنفیکون بکنه .
اقا چی میکنه این دولت خدمتگزار
مجتبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
اره ببخشید من اشتباه کردم یکی از حروف رو اشتباه تایپ کرده بودم فروشگاه اینترنتی رو باز کرد!!معذرت
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
داری کیو گول میزنی عزیز!!؟؟
داود
| UNITED KINGDOM |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
آقای محترم دوباره نگاه کن،این هم از پیام ورود این سایت دولتی:
بسمه تعالی

هموطن گرامی
ضمن قدردانی ازمشارکت جنابعالی دراجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها پیشنهاد میگردد چنانچه دارای تمکن مالی برای امرار معاش خود و خانواده محترمتان هستید از دریافت یارانه صرفنظر نمایید.
این اقدام خیرخواهانه وخداپسندانه جنابعالی کمک خواهد نمود تا سهم افراد کم درآمد و آسیب پذیر افزایش یابد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
سایت فروشگاه رفاه رو اشتباه رفتی تازه به دیگران هم ایراد میگیری!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
من همین العان رویrefahi ir سرچ کردم همون سایت حذف یارانه هاست
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
آقا مجتبی، شما درست میگوئید اما آن سایت که شما میگوئید با com است و این یکی یعنی با ir متعلق به سازمان هدفمندی یارانه هاست.

البته دولت دستور قطعی یارانه را برای کسی نداده است و تنها از شهروندانی که تمکن مالی آنها برای آن سازمان محرز شده است درخواست نموده که بصورت داوطلبانه به سایت اینترنتی مربوطه رفته و انصراف دهند چرا که قطع یارانه وجاهت قانونی ندارد و مجلس قانون حذف 10 میلیون نفر را مصوب نکرد.
amir fd
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
انتخاب واسه چی این نظر غلط رو چاپ کردی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
بیت المال مال همه هست به کسی ربطی نداره . مهه یکسان هستند
م.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
90
تا 2روز قبل داد میزدند پول نفت سر سفره !! حالا همین چندرغازم از سفره مردم میخوان بردارن.خجالت بکشید توروبخدا.
کامیار
|
POLAND
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
4
دوست عزیز مجتبی،
اگه آدرس رو همراه با www بزنی وارد سایت میشی
ولی این عکس عجیبه که یک پیام دولتی چطور اشتباه نوشته شده...!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
2
41
من نمیدانم وقتی ارزش پول ملی ادنگونه در مقابل تمام ارزهای جهانی بی ارزش میشود ادامه هدفمندی یارانه ها یعنی چه .
بعد هم که همه ملت اماج پیامک قرار میگیرند برای حذف یارانشان . اقای رئیس جمهور این است عدالت اجتمائی که وعده ان را دادید .
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم لطف کرده مارا همان مس کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| AFGHANISTAN |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
شعرو حداقل خراب نکن

از طلا گشتن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده ما را مس کنید!
فرشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
2
35
یادمه اول شزوع یارانه ها یکی به من گفت به این یارانه ها دلت خوش نباشه یه مدتی میدند و بعدش هم مثل برنج وروغن و پودر و پنیر قطع میشه باورم نشد حالا بدبخت اونهائی که با لین پول برنامه ریزیها کردند
پاسخ ها
پوریا
| UNITED STATES |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
عزیز دلم با 45هزار تومن رو چی میشه برنامه ریزی کرد آخه؟
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
60
من اصلا وضعم خوب است ودرآمدم هم خوب و چون یارانه حقم است سهم خودم را از یارانه می خواهم (و بهتر از دولت بلدم در صورت تمایل بدم به خانواده های نیازمند)
لطفا از این پیام های تهدید آمیز برایم نفرستید
پاسخ ها
م.م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
هر جور ميلته عزيزم حالا چرا ناراحتي(راستي اگه يارانه ات رو نميخواي بگو چون من نيازمندم. تازه يك حسابم تو بانك دارم)
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
29
من یه کارگر ساده ی نجار هستم راضیم یه کاری با حقوق ماهی هفتصد تومن بهم بدین بعد راجع به یارانه ها صحبت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
700 000 زياده
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
31
ای بابا
برای منم اومده ای پیام
خنده داره بخدا (البته گریه دار و ترس)!!
نه خانه ای داریم به ناممون!!
نه ملک واملاکی!!
یک سمندقسطی از ایرانخودرو حتما دلیلشونه!!!
خدایا پناه میبریم به تو
یا خدا
پاسخ ها
مهدي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
خوش به حالت ما يك ژيان داشتيم كه با يك سمند قسطي تصادف كرد حالا تو رو خدا از يارانه انصراف بده تا حداقل قيمت تاكسي و اتوبوس كم بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
26
سرمایه دارهای تهران همه دارن میگرن من خودم کسایی رو میشناسم که چندتاخونه دارن همه بچه هاشون هم ماشین مدل بالادارن.حقوق بالادارن و... اما میگن اگه یارانه ماروقطع کنن میمیریم ازگرسنگی. درعوض میان یارانه این بنده های خدا رو با ماهی 700هزارتومن قطع میکنن نوبره به خدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
37
من دانشجو دانشگاه آزاد و سرپرست خانواده هستم , نه کار دارم , نه پس انداز , با مادرم 2 تایی یه خونه اجاره ای داریم حالا واسه من پیامک زاده تمکن مالی !!!! تمکن مالی داشتم ازدواج می کردم
پاسخ ها
م-ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
شما همین که دانشجوی دانشگاه آزادی معلومه کلی پول داری.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
2
4
اطلاع نداري نگو سايت سامانه مدیریت حساب بانك خانوار هستش www.refahi.ir
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
30
احتمالا می خواستند واکنش مردم را ببینند نگران نباشید مال همه قطع خواهد شد دیروزود داره ولی سوخت وسوز نداره
مانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
47
3
چقدر سیاه نمایی میکنید واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
26
من در یکسال گذشته تقریبا بی کار بوده و درآمد ماهیانه زیر چهارصد هزار تومان داشته ام. گفته اند تمکن مالی دارم!! الان خیلی خوشحال هستم چون خود را فردی متمکن می دانم!!!
مرتضي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
27
وقتي در آمد ماهانه من 400 هزار تومان است كه كه بيش از دو سوم آن صرف اقساط وام ميباشد آيا من خانواده مرفه ام!!
آيا اين اجراي عدالت است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
از با درد هاش هستي
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
20
این از جالب بودن اوضاع ماست.. وافعا با این تصویر دیگر چه می شود گفت؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
19
5
این اقدام خیرخواهانه وخداپسندانه جنابعالی کمک خواهد نمود تا سهم افراد کم درآمد و آسیب پذیر افزایش یابد.
قنبرزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
20
این پیامک برای بنده هم ارسال شده ، در صورتی که 6 ماهه که بیکار شدم و به صرف آمار غلطی که اداره آمار از فرزند 14 ساله‌ام دریافت کرده ، این تصمیم را گرفته‌اند. در حال حاضر 5 میلیون به مردم بدهکارم و 15 قسط فقط از یک بانک عقب انداختم ، با 5 سر عائله . این را هم اگر قطع کنند ، قادر به پرداخت قبض آب و برق و گاز هم نخواهم بود. سایت هم جواب نمیده . قویا پیگیری فرمائید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
2
آقا مجتبی گل با عرض معذرت فکر کنم شما آدرس رو اشتباه وارد کردید چون refahi.ir سایت اطلاعات خانوار و انصراف هست، البته جسارت نباشه ها. م.فق باشین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
6
با سلام دلیل و مدرک خاصی که بتونه توجیه کنه خانواده ای با ماهیانه حدودا 600 هزار تومان تمکن مالی داشته باشه چیه که پیامک روز یکشنبه سازمان هدفمندی برای ما ارسال نموده یعنی ما با خانواده یک استاد دانشگاه که ترجیحا یک نفر کار کند و عضو هیات علمی باشد و ماهیانه قریب 4 میلیون حقوق بگیرد برابر ایم.تو را خدا رسیدگی کنید.با تشکر
مرضيه اميرصفا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
19
دوستان و آشناياني در اطراف ماهستند كه ميليونرند ولي همچين پيامكي دريافت نكردند كه همسر من كه زندگي متوسطي را اداره ميكند و هميشه قرض و بدهكاري دارد ،‌ دريافت كرده است .
ملاك سنجش چيست ؟ مسئول بي مسئوليت اين كارها كيست ؟ چرا با اعصاب و روان مردم بازي ميكنيد ؟
چرا شب عيد مردم را خراب مي كنيد ؟ بخدا واگذارتان ميكنيم كه او جواب اين بيعدالتي هايتان را بدهد .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
میلیونر !!!!! بابا الان هر کس یک 125 هندا داشته باشه میلیونره !!!!!!!!!!!!!!!!!!
سید جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
14
2
با سلام خدمت همه عزیزان
سایت رفاه مربوط به اطلاعات شماره حساب یارانه ای و همچنین اطلاع از واریز کردن یارانه های به حساب شماست و دو گزینه دیگر آن مربوط به سوالات و پاسخهای گوناگون است و هیچ گزینه یا اشاره ای به قطع شدن یارانه ها نشده است. از همه ی هموطنان عزیز خواهشمند هستیم که صبور باشند. و با حوصله پیگیر کار خود باشند و با مرکز اطلاع رسانی یارنه ها در تماس باشند. ضمناً دولت به کار خود وارد است .... این پیام ... باید پیگیری شود که از طرف کیست و از کجا آمده.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
19
سیاست اقتصادی مبتنی بر عدالت و توزیع عادلانه ثروت همین بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mehrdad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
2
9
لطفاً بگوئيد براي پيگيري پيامكي كه احتمالاً اشتباهي ارسال شده به كجا مراجعه شود
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
13
با این وضع نابسامان بازار وبی رویه با لارفتن قیمتها این پیامکها باید بیاید تا بتوانند با اعصاب مردم بازی کنند .
البته خود کرده را تدبیر نیست .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
20
ما اصلا یارانه نمی خواهیم قیمت ها را به قبل از یارانه شدن برگردانید قبض های آب /برق/گاز را مثل قبل از یارانه شدن محاسبه کنید.
علی
|
UNITED STATES
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
13
آیا ربطی به رای دادن در انتخابات ندارد ؟ من با 4 سر عایله و داشتن حداقل حقوق 400000 تومان که امکان دارد با وضع تحریم ها بیکار شوم در سال 91 بدلیل ورشکستگی کارفرما در روز 21 اسفند 90 برایم این اس ام اس قطع یارانه آمده است . ریئس دولت گفت درآمدهای بالای 3000000تومان که احتیاج ندارند و تمکین دارند قطع شود . ما دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو
پاسخ ها
یه نفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
ببخشید مگه بیکار شدن شما تو آمریکا به دولت ایران ربط داره از آمریکا نظر میزاری که چی مثلا ؛ از ID معلومه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
22
درست مثل اینه که فردی فوت کرده و از یکی از وراث خواسته شود چون وضع مالی خوبی دارد سهم الارث خود را نگیرد و در صورت امتناع بر خلاف میلش سهم او را ندهند!! منبع تامین یارانه از درآمدهای ملی است و متعلق به همه ،شرعا و عقلا نمیتوان افراد را از آنچه حقشان است محروم کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
12
واقعا ادم گیج می شود من با در امد 850 تومانی دارای تمکن مالی هستم وباید انصراف بدم یک خونه 48 متری در جنوب تهران خریده ام . ماهی 600 تومان قسط میدم .مگر ما ایرانی نیستیم مگه پول نان وبرق و گاز و....ما گران نشده است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
14
ما مرفهین بی درد جامعه که از پول یارانه ای دولت تازه مزه خوشی را چشیده بودیم چگونه از این سخاوت یارانه های دولت دل بکنیم تا قبل از آن چیزی برای خوردن نداشتیم اما با یارانه ها طمع یک زندگی مرفه را تازه لمس کردیم
هدایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
14
دیروز عصر پیامی برای من امد که شب خواب را از من گرفت وان پیامی بود که بسیار محترمانه به بنده اخطار میداد تا از دریافت یارانه خود انصراف بدهم .نمیدانستم ملاک این که بنده چگونه به عنوان یک شخص متمکن شناخته شدهام چه بوده است اما هرچه حساب کردم فکرم به جایی قد نداد بنده یک جوشکار ساده ساختمانی بودم که در سال 82با هزار زحمت از دستگاههای دولتی سه میلیون وام گرفتم ودر زمین متعلق به پدرم در روستایی یک کارگاه جوشکاری زدم وخود را مشغول کار کردم در سال 1386یک وام اشتغآل زایی گرفتم با سود 4درصد وبه مبلغ بیست وپنج میلیون تومان تا کارم را توسعه دهم .بعد از دریافت وام متوجه شدم که سود دریافتی وام من چندین برابر چهار درصد میباشد وپس از مراجعه به بازرگانی انها گفتند که پس از عمل به تعهداتت کارمزد وامت برمیگردد که هرگز برنگشت واین اولین کلاهی بود که سرم رفت .پس از دریافت وام با توجه به اقساط ششصدوپنجاه هزار تومانی وام واین که نمیتوانستم با درامدم از پس این اقساط برایم مجبور شدم تابخش زیادی از وامم را صرف خرید مواد اولیه کارگاهم (پروفیل )کنم تا پشتیبانه ام باشد و در اواخر سال 86حدود بیست میلیون تز این پول را صرف خرید پروفیل به قیمت هزار ودویست تومان کردم ودرست شش ماه بعد این اجناس به قیمت نصفه کاهش یافت وبنده نتوانستم کار خود را ادامه دهم ومجبور به تغیر شغل شدم وکارگاه را با اجاره بسیار اندکی به شخص دیگری دادم وهم اکنون با بدهی اقساط ششصدوپنجاه هزار تومانی در کارگاه دیگری مشغول کارگری هستم ودر خانه اجاره ای سکونت دارم ووسیله نقلیه من هم یک عدد ماشین وانت پیکان با قیمتی کمتر از سه ونیم میلیون تومان هست .حال میخواهم بدانم ایاملاک متمکن بودن من این اقساطم هست یا کارگاهی هست که اجاره ان کمتر از یارانه دریافتی ام هستم ویاوانتی هست که از دوران کاسب بودنم بر جای مانده هست؟
پاسخ ها
باران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
خدا بهت صبر بده بی ثباتی بازار همینه دیگه عدم اطمینان به سرمایه گذاری به خدا ناراحت شدم
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
22
این پیامک نه تنها درخواستی نبوده بلکه یه جورایی تهدید امیز هم بود. اینکه دولت با این جور پیامکها اسایش روانی افراد جامعه رو به هم بزنه خودش غیر اخلاقی و غیر قانونیه.
رحیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
15
خلص دریافتی اینجانب در اسفند ماه 5160563 ریال که قسط وام مسکن در اسفند ماه 3011775 ریال از آن کسر خواهد شد کجای این دریافتی تمکن مالی است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
18
آیا مرجعی برای جلوگیری از تخلفات دولت وجود ندارد . هدفمندی یارانه ها از محل فروش نفت به مردم داده می شود . پول نفت متعلق به همه ایرانی هاست دولت حق ندارد از کسی بگیرد و به کسی دیگر بدهد . بنده راضی نیستم . و از حقم هم نمی گذرم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
14
دولت اين تمكن مالي را چگونه تشخيص مي دهد. خيلي از افراد كار آزاد دارند و مغازه دارند و درآمد واقعيشون مشخص نيست. فقط كارمندا و كارگراي بيچاره هستند كه درآمدشون مشخصه. ضمنا خيليها درآمدهاي متفرقه از خريد و فروش زمين و مسكن و ... دارند كه براي دولت مشخص نيست. ضمنا به فرض هم كه همه چي براي دولت مشخص باشه دولت حق ندارد يارانه ها را كه حق همه افراد است حتي ثروتمندان . قطع كنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
18
.
.
.
.
ميخوان كاري كنن كه مردم بگن واي اين يارانه چقدر زياد بود و قدرش رو نمي دونستيم
.
.
.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
16
حداقل به آقایان عقلا و دارای ترازوی عدالت بفرمایید نگاه کنند ببینند طرف حداقل بیمه تامین اجتماعی هست حالا کاری نداشته باشد که فرد مورد نظر بیکاره یا با حقوق بخور نمیر خانمش زندگی می کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
2
22
خودتونو اذیت نکنین کار خودشونو میکنن.
اخه مردم ایران چه گناهی کردن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
15
این اس م اس واسه ما هم اومد.مغزم داره سوت میکشه.پدر من هیچ ملک یا ماشینی نداره اجاره نشینم هست و علی رغم 60 سال سن با گاری میوه میفروشه و بهش لقب متکن دادن.برعکس شده همه چی
النا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
7
چرا من ادرس refahi.ir رو رفتم. مربوط به سازمان هدفمندی بود. اما هیچ لینک یا فرمی برای اعتراض ارائه نداده. فقط سه تا دکمه داره که هر کدوم کار دیگری رو انجام میدن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
بنده هم رفتم به این سایت ولی گزینه اعتراض یا درخواست ادامه دریافت یارانه نداره باید چکار کنیم ؟ من مجددا به شماره 300025 اس ام اس دادم میخواهم یارانه دریافت کنم چون چاره دیگه ای نبود . اگر راهی هست بگید.
دامپزشک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
15
من یک دامپزشکم و محل کارم با محل زندگیم حدود 150 کیلومتر فاصله دارد و هر روز این مسیر را باید به صورت مداوم رفت و آمد کنم. علاوه بر اینکه تحت پوشش هیچ نوع بیمه و حمایت دولتی نیستم و ماهیانه فقط نزدیک به 200000 تومان هزینه رفت و برگشتم به شهرستان محل کارم هست و نزدیک به 300000 هزار تومان هم هزینه های مربوط به اجاره محل کار و انواع فیش های برق و گاز و تلفن و آب و موبایل و ... و درآمد ماهیانه ناحالصی که حدود 1.2 تا 1.5 میلیون هست و اقساط بانک مسکن حدود 350000 و قسط ماشین 120000 دیروز وقتی پیامک سازمان هدفمندی را که برایم ارسال شده بود خواندم از تعجب مانند مریض هایم شاخ درآوردم که اینها چطوری تمکن مالی بنده را می توانند از راه دور تشخیص داده و برایم بهترین نسخه را تجویز کنند.
كاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
10
با اين شيوه هر كسي با داشتن كپي شناسنامه سرپرست يك خانوار ميتونه شيطنت كنه و بجاي او انصراف بده!!!!!
ضمنا" آقا مجتبي كامنت اول ،اون سايت كه شما نوشتيد refah.ir هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
13
شرم آوره
قياس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
11
تا كي به جاي علت، به معلول‌ها بپردازيم!؟
انصافا ما كه از اول يارانه نگرفتيم، شأن و منزلتمان بيشتر از كساني كه مورد چنين اهانت‌هايي قرار مي‌گيرند حفظ نشد!؟
مبلغ يارانه اساسا سرانه‌اي است كه از بيت‌المال و درآمدهاي عمومي از انفال بايد به طور مساوي به تمام آحاد جامعه پرداخت شود اما متاسفانه گويي دولت از جيب خودش مي‌دهد كه اينگونه به مردم منت مي‌گذارد!
امروز نوبت پردرآمدهاست، فردا نوبت بقيه! آسياب به نوبت!
mehrdad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
53
لطفاً بگوئيد براي پيگيري پيامكي كه احتمالاً اشتباهي ارسال شده به كجا مراجعه شود
پاسخ ها
بیل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
احتمالا" به سازمانِ تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی!!!!!!!!!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
57
مرتضی جان ، این سایت مال انصراف از یارانه است/باور نداری شماره ملیت را بده تا بهت ثابت کنم!!!
محمد رضا تاجیک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
57
اینجانب 6ماه است بیکار هستم ومستمری بیمه بیکاری ازشعبه 20سازمان تامین اجتمایی تهران می گیرم وهیچ درامد دیگری با4سر عایله ندارم وپیامک انصراف ازدریافت یارانه برایم ارسال شده .چه کنم واین مطلب را به چه کسی وکجا بگویم؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
درکتون میکنم. پدر من هم بازنشسته تامین اجتماعیه با حقوقی زیر حتی خط فقر!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
124
یارانه ها که ارث بابای کسی نیست قسمتی از ثروت ملی است که متعلق به تمام مردم ایران چه متمکن و چه غیر متمکن چه مخالف چه موافق چه مسلمان و چه غیر مسلمان خلاصه همه مردم ایران زمین است و احمقانه است کسی انصراف دهد
30نا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
67
این پیام برای پدر منم اومد من نمیدونم با این همه وام و قرض و با این مخارج بالای زندگی و هزینه تحصیل 4 دانشجو ... پدر من کجا تمکن مالی داره.
پدر بنده دیابت داره اونقد حرص خورد که قندش بالا رفت ...
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
63
باسلام براي بنده هم اس ام اس آمد كارمند ديپلمه اي هستم كه با 30 سال سابقه حقوقي بمبلغ حدود 900 هزار تومان ميگيرم با صرف نظر از اينهمه گراني يارانه ام فقط پول گازمان را تاكنون پوشش داده است بقول آقاي رفيق دوست كه اخيرا دريكي از روزنامه ها مصاحبه كرده بود 45500 تومان هم ما بدهيم قيمتهارا به اول برگردانيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
61
من تنها 400 تومن حقوق دريافت مي كنم و شاگرد مغازه هستم
براي من همچين مسيجي امده
ما بايد چه جور به اينا بفهمونيم
براي دوست من كه 4 تا مغازه داره و 6 طبقه خونه و وقت نداره پولهاشو بشمره همچين مسيجي نيومده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
2
54
ما بدبخت با ماهی 300 هزار تومان در امد و خانه اجاره ای به مبلغ 100 هزار تومان و هیچ در امد دیگری کجا تمکن مالی داریم نمی دونم شما قضاوت کنید چرا هیچ مقان مسئو لی جوابگو نیست
پاسخ ها
سوال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
300 هزار؟!!
تا این حد اغراق؟
باران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
300 هزار اغراق نیست من میشناسم 250 میگیره +بیمه یعنی از قانونه کارم هم که 340 تومنه کمتر سرویسم نداره کرایه ماشینم میده دیگه خودتون حساب کنید ولی صداش در نمیاد لیسانس حسابداری هم داره از 7.30 تا 5.30 بعدظهر
بیست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
72
پدر من گوشی همراه نداره، نکنه ما هم جزء خانواده های ...؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
آره عزیزم ، بچه مایه داری ، خودت خبر نداری !!!!
پرهام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
5
بنده با حقوقی کمتر از 500 تومان هم در گروه اقشار پر درامد قرار گرفته ام، خوش به حالم ............
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
9
ای خدا تو شاهد باش
فقط همین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
22
من حتي جرات نميكنم برم تو اين سايت مي ترسم بفهمن بگن خب چون رفتي تو سايت يارانت قطع ميشه :))
كاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
10
با اين پيامك هاي نسنجيده و پيش بيني نشده دل مردم را به درد نياورييد اين همه گراني كه در بازار است اين را درمان كنيد . تورا خدا به مسئولين محترم گوش زد نماييد و با عاملين اينگونه پيامكها برخورد جدي شود.
پاسخ ها
نينا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
من نميدونم با اين همه گروني گروني كردن ملت پس چطوري از اينجا تا شوش صف ميكشن واسه آجيل خريدن !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
9
حيرونم پول نفت چه جوري مياد سر سفره هاي ما حتما دولت يه راه ديگه پيدا ميكنه
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
16
واقعا بدبختیم تو این مملکت
45 تومان میدن
گرونی صد برابر شده
اونوقت چطور روشون میشه بگن انصراف بدید
این آقای احمدی نژاد کجاست که این همه ادعا می کرد
مهدی عبدالمحمد زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
8
بنده یک حیاط 70 متری دارم از همین حیاط یک مغازه محلی دارم و صاحب 4 عایله هستم که 2 تا از عایله ام دانشجو هستند حتی نمی توانم از آن مغازه مخارج روزانه ام را تامین کنم و 52 سال سن دارم وهیچ گونه درآمدی از جتی دیگر ندارم حدود 35 سال در این مملکت زحمت کشیدم و در طول عمرم صاحب این حیاط هستم
پاسخ ها
نينا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
پدر عزيز الان بايد بري توي پارك قدم بزني توي نت چيكار ميكني ؟!!!!
یه نفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
خوبه با 52 سال سن، نسل قدیمی از اینترنت هم بهره می برن !!! و حرفهای واقعی شون رو می نویسن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
3
ما این ماه مبلغ 45 میلیون تومان وام گرفتیم که باید ماهی 700 الی 800 هزار تومان قسط بدهیم در حالیکه هشت مان گره نه مان است
به نظر شما آیا این انصاف است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
3
من نمي دونم اين پيام ها را بر چه اساسي فرستادند.جون ما كه با ماهي 500 هزار تومان چطور شديم جزوه افراد متمكنين.لطفا جواب مردم رو خيلي شفاف بدين.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
8
من يك فوق ليسانس عمران با 10 سال سابقه كار هستم. دريافتي بنده از شركت حدود ماهي 900 تومان است.
آيا اين حقوق در شاءن من با تحصيلات عالي است؟ چرا براي بعضي افراد كه خيلي راحت و بدون هيچ تخصصي درآمدهاي سرشاري دارند از اين پيامكها نيامده! صرفاً چون درآمد بنده در اداره ماليات شفاف ارائه شده بايد يارانه حلال دريافت نكنم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
7
عضو هیان علمی دانشگاه هستم ماهانه 1.200.000 تومان حقوق می گیرم. نهصد هزار تومان قسط می دهم آن وقت دولت عدالت محور مرا متمکن مالی خطاب کرده است. متاسفم برای عدالت که اینگونه بدنام شده است.!!
پاسخ ها
نينا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
اين 40 تومن كجاي تو رو ميخواد پر كنه آخه ؟!!!
ک ل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
2
حتما نمی توانند برای آقایان میلیاردی این پیامک راارسال کنند چون اونها بلد هستند که جوابشان بدهند وبقیه مردم هم بروند مغازه سر کوچه آقای ... اجناس مورد نیاز بخرند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
2
اگه من و امثال بنده متمكن هستيم از نظر اقايون پس بايد از اين به بعد منتظر باشيم براي نفس كشيدنم ازمون پول بگيرن چون ديگه غير از اين هيچ تمكني نداريم.حاظرم هر جا و هر مكاني كه اقايون ميگن برم و زير و روي زندگيمو بريزن بيرون ببينم مني كه نه خونه دارم نه كار ثابت و يه فردي قرار دادي هستم فرمولشو بگن چطور رسيدن به اين موضوع كه من تمكن دارم
مهدي مظلومي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
2
عزيزم نفستون از جاي گرم بلند ميشه.
dana
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
8
دوستان عزیز خیال همتون را راحت کنم : تمکن مالی از نظر این دولت یعنی یک ایرانی که دو شیفت کارکند و بتواند در روز یک وعده غذا بخورد و یک دست لباس بر تن داشته باشد البته یک خط موبایل اعتباری نیز جهت ارسال پیامک تایید تمکن مالی به ایشان داشته باشد.
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
10
حقارت!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
9
این حق همه است که از بیت المال یکسان دریافت کنند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
6
5
آسیب پذیر تر و مستضعف تر از قشر حقوق بگیر .مگر قشر دیگری در این مملکتت هست...برای من بازنشسته هم پیامک آمد
پاسخ ها
یه نفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
آهای بازنشسته آمریکایی چطور از ایران برای آمریکا پیامک قطع یارانه فرستادند . از ID شما معلومه دروغ می گی . سیاه نما
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
6
چطور ممکنه آدمی که مستاجره و ماهیانه 700 تومان حقوق داره تمکن مالی داشته باشه؟
البته باید دید اگر منظور از تمکن مالی از گشنگی نمردنه ما هنوز نمردیم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
2
3
سلام دیشب برای پدرم پیامک اومده انصراف از یارانه.پدر من با ماهی زیر200هزار درامد با 2تا بچه دانشجو.که ما هیچکدوم درآمد از خودمون نداریم زیر نظر پدرمون هستیم.چطور یارانه ما قطع میشه.این انصاف هست.در صورتی افرادی با درآمد بالا هستن که همچین پیامکی برای آنها نیومده
عائله مند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
5
خیلی راست می گین زورتون به رانت خوار ها و آقازاده ها برسه نه به ما کارمند هایی که 4 برابر یارانه _ قسط میدیم.... شب عیدی هم شرمنده همه هستیم، واقعا اس ام اس مزخرفی بود ....
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
3
یک جانباز و آزاده بازنشسه هستم با حقوقی معادل 600 هزار تومان اگر به این تمکن مالی میگن توضیح دهید خط فقر را ... .
پاسخ ها
یه نفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
اینم یک جانباز آمریکایی دیگه که لابد دریافت یارانه اش از سیا قطع شده دادش رو اینجا می زنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
10
با سلام
یارانه ها همون پول نفت هست و مال همه مردم ایران هست و هرکسی حق استفاده از اون رو داره و دولت هم نمیتونه قطع بکنه
مجيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
4
براي منم اومده!
من مستاجرم ماهي 250هزار كرايه خونه ميدم حقوقم به 500تومن هم نميرسه آخه اين عدل الهي كه ميگن كجاست؟!!!
بابا جون ما به كي بايد پناه ببريم؟گفتن زندگي مردم فقير بهتر ميشه پس كوووووو؟
تازه ميخوان زيادش هم بكنن جان مادرتون ول كنيد اين ملتو.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
5
من رزیدنت هستم و 600هزار حقوق میگیرم واین پیام برای من اومده!!!!!!!من در شهر غریبم و مستاجرم!!!!!
اكرم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
4
ما هيچگونه تمكن مالي نداريم و اين اس ام اس رو دريافت كرديم. پدر و 3 برادرم همگي بيكار هستند. هيچ درآمدي هم نداريم. نمي دونم شايد معني واژه تمکن تغيير كرده و ما خبر نداريم.
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
2
پدر من نجار و مالك يه خونه ي اوقافي و يه پرايد هست ماهيانه 600 هزار تومان درامد ندارد اين در حالي است كه در اين خانواده 2 جوان پسر بيكار هست ولي مانو جزء ميلياردرها حساب كردن و بماهم پيام دادن كه از دريافت يارانه انصراف بديم. واقعا كه...
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
2
بنده دو فرزند دانشجوي ازاد دارم و كارمند كوچولو هستم براي من هم اس ام اس امده
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
3
این پیام درحالی برای من آمده که در اثر تعدیل نیرو از کار بیکار شده ام و4 ماه است اجاره خانه 350 هزار تومانی ام را نداده ام و نمی دانم از کجا فهمیدند که تمکن مالی دارم که خودم نمی دانم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
7
این پیامکها صرفا برای یاد اوری این است که ما به راحتی با اعصاب شما بازی کرده و شما را حرص میدهیم.اگر مخالفتی نیبینیم یعنی شما حرص نمیخورید پس ما یارانه شما را قطع میکنیم .چنانچه دیدم حرص میخورید یه معذرت خواهی کرده و میگوییم درصدی از پیامکها اشتباهی ارسال شده و شما را دل خوش میکنیم به اینکه شما احتمالا جزو همان درصدی هستید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
عالی گفتید
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
2
پدری دارم که نه حقوق بگیر دولت است و نه بیمه . کار هم نداشته و به علت وضعیت جسمانی بیکار است . خانه ای در تهران داشته و فروخته و در یکی از استان ها با خرید خانه کوچکتر و گذاشتن مابقی پول در بانک با ماهی 500000 تومان زندگی می کند.
ضمن پرداخت هزینه های آب و برق و گاز و تلفن و ... هزینه بیمه خود اختیاری را نیز با همان پول می دهد . آیا به نظر شما او متمکن است که برایش اس ام اس آمده ؟ همکارم که ماهی 2000000 تومان در آمد دارد چرا این اس ام اس را دریافت نکرده ؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
2
واقعا دیشب حیرت کردم از اینکه اینقدر بفکر ماهستند. واقعا خجالت دارد من یک فرد بازنشسته هستم با دوپسر دانشجوی دانشگاه آزاد با این همه تورم اخه ....
بالاخره کی میخواد بداد ما برسه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
7
به نظر اینجانب این یک سرمایه ملی است که حق تمام ایرانیان است و درست نیست که به یکی به بهانه متمکن بودن نداد یا باید به همه بدهند یا اینکه کلا ندهند
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
1
من اصلا بمیدونم این چیه فرستادن ما که هیچ حقوقی نداریم پدرم مریضه فشار داره از وقتی شنیده فشارش رفته بالا.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
5
واقعا متاسفم ... واقعا
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
2
من امروز از کسانی که نزدیک به 2 ملیون حقوق دارن وخانه سند دار وماشین دارن . اس م اس نیامده . ولی برای من که حقوقم ماهی 700 هزار تومان است و یک خانه 60 متری با وام خریده ام و یک فرزند دانشجو در مشهد دارم و دو فرزند محصل د یگر . یارانه ام باید قطع شود . ایا این انصاف است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
3
معمولا شب سال پیامک روی گوشی ها هم مسرت بخش است هم نوید دهنده سال خوب اما فعلا مثل اینکه برعکس شده
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
3
صاحب این گوشی چقدر پیامک داره معلومه پیامک باز حرفه ایه
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
3
یک دفعه قطع کنین این بازیها چیه؟؟
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
دوست عزیز شما که در خارج از کشور هستید یارانه دریافت میکنید؟ به زودی قطع میشه جای نگرانی نیست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
امیر جان در خارج نیست از ویی پی استفاده کرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
2
من کارم پیک موتوری ایست نمیدونم شاید درست میگن من تمکن دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایا کمک کن
نرگس کاشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
2
آخه چرا توضیح نمیدین؟؟؟
محمد معيني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
2
اگربا يك آپارتمان 70 متري در منطقه محروم 17 تهران وحقوق كارگري و يك ماشين سواري و هزينه هاي سه سر عايله ما جزو كساني هستيم كه تمكن مالي داريم از ما يارانه را بگيريدو به مناطق محروم بدهيد.
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
6
بنام خدا
درمورخۀ 22/12/90 از طرف ستاد هدفمندی یارانه ها پیامکی برایم ارسال شد که خود و اطرافیانم را شوکه کرد زیرا از من خواسته بود که بدلیل تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهم !؟ من وضعیتم را مختصر توضیح میدهم شما قضاوت کنید که آیا من دارای تمکن مالی هستم یا نه؟ 1-من بازنشستۀ فولاد خوزستان هستم که نحوه ی حقوق گرفتنمان به گوش سازمان ملل هم رسیده! 2- دارای یک فرزند دختر هستم که در دانشگاه آزاد آبادان در رشته پرستاری مشغول تحصیل میباشد که در هزینه هایش مانده ام 3- دارای یک فرزند پسر هستم که سال سوم دبیرستان بوده وبدلیل مشکلات مالی نمیتوانم او را به کلاس خصوصی وجبرانی بفرستم 4- همسرم 15 سال است که مبتلا به بیماری کولیت بوده که بدلیل گرانی داروها مشکلات زیادی در این خصوص دارم 5- پدر و مادر پیرم تحت تکفل بنده میباشند 6. مشکلات دیگری دارم که از گفتن آنها خجالت میکشم .تمام این موارد همراه با مستندات میباشد .حال چطور این آقایان مرفح وبی درد کشف کردند که بنده دارای تمکن مالی هستم ، خدا میداند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
اقا فرهاد کار فولاد سخته و از حقوقاش هم اطلاع دارم خدا به ملت صبر بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
8
6
عزیزم مردم گل ایران هنوزآنقدربه دولت اعتماددارندکه باورنمی کنندپیامک مال ستادیارانه هاست
یک هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
8
واقعآ دستشون درد نکنه.برای من هم چنین مسیجی اومد.باشه من انصراف میدم اقایون و اقازاده ها درامدشون رو بدن به من.نه همشو.فقط حقوقه یکی از کاراشون رو.هر کدوم 10 تا شغل دارن که اصلا خودشون نمیدونن کجا رئیسن.و حقوق چند میلیونی میگرن چه خبر از گرسنه ها دارن.همه ی ضروریات زندگی رو که به نرخ ازاد کردین.حالا همین یارانه رو هم میخواین قطع کنین.خب نفری یه قبر مجانی بدین ما بریم بمیریم دیگه
maryam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
3
8
یه راه حل ساده : برید روی گوشیاتون نرم افزار sms blocker نصب کنید تا از شر پیامک های ایچنینی راحت بشید ...
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
اگه هم میخواید اصلا خط رو واگذار کنید هم تنوع توی شماره میشه هم حال میکنی وقتی فکر کنی اس ام اس میاد ولی خط خاموشه.بهترین راه ایرانسله
کارگرکامپیوتر
|
UNITED STATES
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
5
حقیقتا ماتم برده ازدیروز برای اعتراض به همه سایت که بشودراه چاره بیابم پیدا نکردم کاش دلیل تمکن مالی افراد را با اسناد یاامکان دسترسی به سابقه خانواررافراهم سازند من بادرامد زیر هفتصدهزارتومان چطورمرفه حساب میشوم ترابه خداهرطورامکان دارد پیگیرشویدتاحقی ضایع نشود
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
شما که ساکن آمریکا هستید
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
امیر آقا وی پی ان استفاده می کنیم یک کمی اطلاعاتت رو بالا ببر
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
1
4
اینجانب با 4 سر عائله با در آمد ماهیانه 500هزار تومان که مستاجر هم می باشم . برای من پیامک حذف یارانه آمده ، ماباید کجا بریم و اعتراض خود را بیان کنیم. لطفاً راهنمایی کنید.
کارمندکوچولو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
7
سلام
باشه ماازدریافت یارانه انصراف میدیم ولی دولت محترم نیز قیمتهای قبلی کالاهاوخدمات که هدفمندشده(نان-آب-برق-بنزین و...)اعمال نمایند.
محمد حردانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
4
با سلام و احترام
لطفا" پیگیری نمایید افرادی که به خود انصرافی یا به قطع شدن یارانه شان اعتراض دارند به کدام مرجع قانونی مراجعه کرده و شکایت خود را ثبت کنند.
با تشکر
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
به هیچ جا عزیزم چون حرفمون به جایی نمیرسه
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
5
براي پدرم من هم همچين پيامكي رسيده پدرم چند ماهي است بيكار است نميدونم با سه فرزند دانشجو جيكار ميخواد بكنه از وقتي كه اين اس رسيده فشار ش بالا رفته چون بيمار فشاري خون داره ممنون از دولت خدمتگذار با اين پيامكش
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
3
چگونه جلوی حذف یارانه را بگیریم در صورتی که به ان نیاز داریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
3
سلام
انتخاب ترو قران حرف مارو به گوش سازمان هدفمندسازسی برسانید
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
4
سلام
من هم این پیامک را دریافت کردم
من در اردبیل زندگی می کنم
درآمد من به زحمت به 500 هزار تومان میرد
خانه و محل کار من اجاره ای است و یک ماشین پژو مدل 83 دارم
سازمان هدفمندی یارانه ها از کجا به این نتیجه غلط رسیده که بنده دارای تمکن مالی هستم
من از اینجا اعلام می کنم اگر این سازمان ثابت کند که من دارای تمکن مالی هستم قول میدهم 10 برابر یارانه ای که تا حالا گرفته ام به این سازمان پرداخت کنم.
اصلا منظور این سازمان از تمکن مالی چه درآمد و یا دارا بودن ملک و ماشین و خانه است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
3
مردم ایران من یک جوان ایرانی هستم یک مغازه دارم که کرایه گرفتم نون زن و بچه می دم تو خونه کرایه ماهی به والا سه میلیون قسط می دم تو این دنیا یه آجر به نامم نیست اس ام اس آمده که از تمکن مالی برخورداری آخه به کی بگی بابا یه دفعه بزنین هوا هم قطع کنین خلاص خدایا کجایی تو افغانستان باشی بهتره شب می خوابی صبح بلند می شی کلی قیمتها رفته بالا اقتصاد زینبابوه هم اینجور نیست آخه رهم کجاست این بود دولت خدمت گذار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
19
3
درود بر دکتر احمدی نژاد مردی از جنس مردم .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
درود بر دولت دکتر احمدی نژاد دولتی از جنس مردم .............. مردم!!!!!!!
واقعا حجالت داره ...........برای منه معلم هم اومده.
محامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
6
بنده با تمکن مالی ، از دریافت یارانه، چرا باید انصراف بدهم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
1
من هیچ خونه ای ندارم هیچ حساب بانکی هم ندارم مبلغ بیمه واریزی ماهیانه تامین اجتماعی من 495 هزارتومان است ازمهرماه هم شرکت خصوصی حقوق من رانداده است چه جور من تمکن مالی دارم چرا این قدر بی برنامگی؟!
فرشید
|
FRANCE
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
3
آقا این پیامک برای منم امده! من نه خانه دارم نه ماشین به نامم 700 تومان هم حقوق میگیرم و مستجرم! لطفا یکی پیگیری کنه به کجا باید اعتراض کنیم؟؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
یه نفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
به MI6
ALI
|
-
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
4
نان وبنزین بیارن سر جای اولش همه انصراف می دهیم . چرا؟ عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی .
کارمندکوچولو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
9
سلام
باشه ماازدریافت یارانه انصراف میدیم ولی دولت محترم نیز قیمتهای قبلی کالاهاوخدمات که هدفمندشده(نان-آب-برق-بنزین و...)اعمال نمایند.
فیروز بخشی عیسی خندقی ازساری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
2
اینجانب نیروی شرکتی هستم که سالیان سال مخابرات حق قانونی بنده را خورده وبا کمترین حقوق که قانون کار تعین کرده به سختی وبا مشقت دارم زندگی می کنم تا الان چند قسط بانکی بنده به علت در امد کم بنده عقب افتاده جالب اینجاست که سازمان هدفمندی یارانه برای بنده پیام دادند با توجه تمکین مال جهت انصراف یارانه به سایت فلان مراجعه کن واقعا این عدالت است بنده از افراد ضعیف جامعه می باشم برای بنده پیام می دهند که انصراف دهم ولی بنده ادمهای را می شناسم ما پنحاه میلیون درامد دارندبرای انها پیامی نیامد که انصراف دهند راستش بنده شک افتادم که این انقلاب مال سرمایه داران است ما بیچارگان همیشه تو سر خور هستیم
غلامر ضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
1
باسلام
احتراما اینجانب باز نشسته شرکت واگن پارس اراک می باشم ، مدت سه سال است بازنشسته شده ام و سنوات خدمتی اینجانب که حدود 21 میلیون تومان است به صورت اقساط به حساب من واریز می شود وبنده یک شماره حساب برای کارهای بانکی از جمله پرداخت یارانه دارم ، آیا باید سازمان هدفمندی یارانه پرداخت اقساطی سنوات خدمتی اینجانب را بعنوان در آمد در نظر بگیرد واگر هم حساب کنیم هر ماه واریزی با حقوق بازنشستگی اینجانب سه میلیون نمی شود ، ما یک خانوار 6 نفره هستیم که یکی از فرزندانم اذواج کرده وبه علت مشکلات مالی بیشتر مواقع پیش ما زندگی می کند سه تا از بچه هایم دانشجو هستند و مداوم با مراجعه مادرشان به دانشگاه از وام دانشجوی استفاده می کنند دیگر اقساط وامم مانند بانک مسکن عقب است و مدوام از بانک اختار داریم . دریافتی حقوق بازنشستگی اینجانب ماهی یک میلیون هشتاد هزار تومان است از چهار فر زندم همگی بیکار هستند . موارد دیگر نیازمندی در خانواده دارم که با عث شرمندگی است که عنوان نمایم همین قدر کافی است که شر منده بچه ها هستم و ..... سوال دارم ، بنده با ید در ردیف متمکنین جامعه باشم این عدالت است ، به فرمانداری اراک نیز با همسرم مراجعه کردیم و مسولین فقط ثبت نام کردند در پایان خواهشمندم رسیدگی فرمایند .
بیکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
1
بنده سال گذشته از شرکت ایران خودرو اخراج شدم و در حال حاضر بیمه بیکاری دریافت میکنم آیا به نظر شما من تمکین مالی دارم که برام پیامک امده که یارانه ام قطع کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
2
به اين مي گويند عدالت از نوع ...................... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
1
سلام اقا محترم خسته نباشید میگم من انصراف یارانه اشتباه زدم نمیخوام قطع باشه هر کار میکنم پیدا نمیکنم خواهش میکنم بهم کمکم کنید برام درست کنید احتیاج یارانه میخوام چون ما ناشنوایم لغت ضغیفیم حتما بهم جواب بدی خیلی خیلی ممنونم منتظرتم
اسماعیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
0
ایا اقایان اقساط بانکی واجاره مغازه مرا و واریز حق بیمه اختیاری مرا که ما هیانه مبلغ حدود 600 هزار تومان می شود میدانند که هسدار انصراف میدهند . ایا با انصراف امثال من قیمت ها پایین می اید . گیرم در حساب بانک من 30 میلیون پول مردم هست جه ربطی به من دارد . ضمنا شما درمان را رایگان کنید .اصلا یارانه ندهید والسلام
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
3
اگه يارانه كسي رو قطع كنن ميشه بره شكايت كنه از دست دولت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
بله میتونید ولی به اون کسی که میخواهیدشکایت کنیدخودش پرداخت یارانه را قطع کرده.از کی به کی میخواهی شکایت کنی قربونت برم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
1
يارانه مرحله سيزدهم خانواده ما واريز نشده است بدون اطلاع وهرچه تماس مي گيريم با سازمان هدفمندي ، گوشي تلفن را برنمي دارند.
sadin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
1
بابابرید شکر کنید.من مجرد 31ساله باماهی210000تومان که نونخور بابای72ساله ام چی که این اس واسه بابام امده.کو پس عدالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
hossein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
0
باسلام و احترام/ بنده در برج اسفنده 1390 فقط از بابت مصرف گاز بهاء 1850000ريال با تعداد 5 عائلمندي كه دو نفر آنها دانشجوي دانشگاه ازادهستند بدون نظر گرفتن ساير هزينه ها موجود كه هر خانوار دارند به حساب اداره محترم گاز تبريز پرداخت نمودم حال باتوجه به مشكلات وتورم موجود در بازار، مسولين محترم سازمان متولي يارانه مي خواهند يارانه پپرداختي را باارسال پيامك در شب عيد قطع كنند و آنهم عيدي سازمان محترم هدفمندي به خانوارها ست كه شب عيد تقديم مي كنند.مابقي ماجراي برعهده مفسران پيام.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
4
خدا را شکر فقط 8 سال بود...
امیر
|
GERMANY
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
2
3
حذف یارانه ها ابتدا باید از سوی مسئولان شروع بشه بعد مردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
2
خواهش مي كنم يكي از مسئولين بياد توي صدا و سيما و توضيح بده اين تمكن مالي ما كجاست و مال و اموالمان كجاست و يا درآمد بالاي 3 ميليون كجاست كه خودمان خبر نداريم متمكن هستيم؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
هرکسی که یارانه دریافتی معادل 10% دریافتی ماهانه اش باشد نباید یارانه دریافت کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
2
سلام
یارانه من را تا به امروز ۲۳ اسفند هنوز نریختند!!! یعنی قطعش کردند!!! به کجا باید مراجعه کنم؟ رفتم بانک میگه ما نمیدونیم ،تا حالا چندین نفر مراجعه کردند برای نریختن یارانه به حساب.،شاید از طبقه مرفه هستید، با ماهی حد اکثر ۳۵۰ هزار تومن در امد اون هم یک خط در میون... یکی از آشناها با ماهی یکمیلیون و هشتصد هزار تومان در امد یارانش را دریافت کرده ، آیا این درسته......عدالت...
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
3
چرا باید کسی از دریافت حقوقش و زحمتی که کشیده انصراف بدهد!!!؟
منی که چندین سال از عمرم را صرف درس خواندن کردم
و حالا هم سر کاری هستم که از 5 صبح تا 9 شب سر کار هستم
و تماما از درآمد خودم صاحب مال و اموالی شدم
چرا نباید از سهمیه بنزینی که سرمایه ملی و متعلق به همه است استفاده نکنم و به اسم مرفه نتوانم استفاده کنم!
مگر من گناه کردم که زحمت کشیدم
یا من جزو مردم این سرزمین نیستم!!!؟

چرا نباید بین منی که زحمت کشیدم و کسی که صبح تا شب دنبال کفتر بازی و... هست و صبح ساعت 10 به زور از خواب بلند میشود تفاوتی وجود داشته باشد!!!
آیا واقعا معن عدالت این است!!!؟
اگر دولت نمیتواند هزینه زندگی کسی که مشکل کار و یا درآمد دارد را تقبل کند
چرا من باید از سهمم به او بدهم!!!؟
واقعا متاسفم
پاسخ ها
یه نفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
با این استدلال شما باید به کمیته امداد و بهزیستی هم برای گرفتن حقتون مراجعه کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
2
برای ما هم چنین پیامکی اومده بود شاخ درآوردم اگه بدونیم از نظر اینا تمکن مالی چیه خیلی خوب میشه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
3
2
تمام افرادی که در ثبت نام پیش فروش سکه شرکت کرده اند تمکن مالی دارند. خواهشا اول از اونها شروع کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
8
1
زمانی که مبلغ یارانه ها اعلام شد همین افراد همیشه معترض گفتند که ای بابا با این مبلغ کم چکار می توان کرد . حالا هم که پیشنهاد انصراف از همین مبلغ اندک ! را داده اند می گویند ای وای چکار کنیم !!؟؟
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
1
8
من یک کارمند قراردادی یک ساله هستم که 500000 تومان حقوق با 300000 تومن قسط وچهار نفر عایله.چطور ممکن است من در تمکن مالی باشم.احسن به این برنامه ریزی وکارشناسان خبره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
كارشناس ارشد!
جانباز50%
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
5
برایم پیامک امده که جنابعالی متمکن هستی اینجانب حلت اشتغال بنیاد هستم و ناخالص حقوقم 800 هزارتومان است متاهل دارای 2 فرزند پدر و مادرم تحت تکفل داروهای درمانم راازاد تهیه میکنم و هزارگرفتاریهای دیگر... به نظرم اشتباهی رخ داده کسانیکه طراح ماجرا هستند خود متمکن هستند نه ما جانبازان هشت سال دفاع مقدس!!!
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
0
همين الان مدير عاملش تو 20 و 30 گفت تو سايت يه گزينه داريم عدم انصراف از يارانه ها من كه رفتم چنين گزينه اي نبود كمككنيد همسايه ها.......
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
نمیدونم چرا خنده ام گرفت از این پیغام
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
2
0
ما پول امام زمان میخوایم مگه احمدی نژاد نگفته این پول امام زمانه !.....
حقه باز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
1
5
سلام من با چند تا از همکارهام مشکل دارم و از قضا تمام مشخصات پرسنلیشون دست منه
امشب نان همه شون رو آجر کردم شاید باورتون نشه اما تا الان یارانه ی 40 نفرشون رو قطع کردم و به فقرا خدمت نمودم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
باهات موافقم.خوب کاری کردی دستت هم دردنکنه
سعید
|
UNITED STATES
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
0
اکثر مردم وضعشون متوسط و خوبه فقط الکی همش قر می زنن. جوری صحبت میکنن که انگار عنقریب از گرسنگی بمیرن اتفاقا اونایی که از همه وضعشون بدتره صداشون در نمیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
چرا از ترست با فیلترشکن واردشدی و نظرتو اعلام میکنی؟
سيدمصطفي
|
UNITED STATES
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
0
با سلام
پيامك حذف يارانه ها براي بنده كه داراي دوفرزند كه يكي دانشجوي دانشگاه آزاد بوده و دوّمي هم دانش آموز مي باشد ارسال گرديد ، بنده هيچ شغلي ندارم و بيكار مي باشم اما همسرم فرهنگي مي باشد و بعداز بيست و يك سال زندگي هنوز هم مستأجرم و هيچ پشتوانه اي هم ندارم. همۀ دوستانم كه شنيده اند متحير و مات و مبهوت مانده اند كه با چه معيار و چه اصلي يارانه هاي افراد را حذف خواهند نمود. واقعاً متأسفم كه هيچ كار كارشناسانه اي را دولت كنوني براي كارهايش مدنظر قرار نمي دهد. هيچ كاري هم از دستمان بر نمي آيد و هيچ گوش شنوايي هم تاكنون نديده ام و فقط بايد حسرت خورد و سوخت ساخت. با تشكر
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
0
یک پیشنهاد برای سازمان هدف مندی یارارنه هادارم که امیدوارم انتخاب این پیشنهاد را مطرح نماید
مگر نه اینکه سازمان ازخانوارهائی می خواهد که ازدریافت یارانه ها درصورت تمکن مالی انصراف دهند . مگرنه اینکه دریافت یارانه حق هرایرانی میباشد و باهرسطح درامد باید آن رادریافت نماید . خوب سازمان راهکاری فراهم نماید که هر کسی که خواستار عدم استفاده از یارانه خود می باشد بتواند آن را به کسی منتقل کند که خود او میداند وی از تمکن مالی خوبی برخوردار نیست به این ترتیب خیلی ها یارانه خود رابه کسانی که مشناسند واگذار می نمایند متشکرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
0
متاسفم برام
سیئد محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
0
من یک لیسانس دام÷روری هستم با سه سر عائله و حقوق 300 هزار تومن در ماه بدون بیمه و سرویس .انوقت متمکن تشخیص داده شده ام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
0
سلام معیاری برای قطع شدن یارانه ارایه کنید تا محق کسی ضایع نشود
کیومرث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
0
آیا باحقوق 600هزار تومان با دو بچه باید یارانه قطع شود معیاری برای قطع یارانه بدهید تاحق کسی از بین نرود
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
4
اصلآ يه نفر كه تمكن مالي داره (مايه دار) حق داره كه از منابع كشورش استفاده كنه.چرا؟ چون حقشه
چطور برادران لبنان و فلسطين و سوريه و ... اين حقو دارن كه از منابع كشور ما استفاده كنن اما خود ايرانيها تو ايران نه؟؟؟؟؟
ايمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
2
اولا كه يارانه حق همه هست چه فقير وچه ثروتمند , دوما اين پيامك بيشتر براي قشر كارمند بدبخت شفاف حقوقه كه داريشون معلومه نه بازاريها و كار آزاد ها ولي به هر حال نبايد از كسي حذف بشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
1
من چي كه درآمدم ماهي 200 تومنه و متاهلم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
3
يارانه ما را تا امروز 24/12/90 هنوز نريخته اند و هر چه تماس مي گيريم كسي گوشي را بر نمي دارد. مگر ما در شهر تهران بنزين ليتري 700 تومان و آب و برق وگازوتلفن افزايش يافته را پرداخت نمي كنيم؟واقعا" اگر قرار است يارانه حذف شود ، بهتر است به همان حالت قبلي برگشت شود و ارائه سوبسيد به بخش انرژي و توليد.اين چه وضع نابساماني است كه درست كرده ايد.
نوروزعلي ابراهيمي پنجكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
2
پدرم 73سالش است وناراحتي اعصاب دارد ضمن اينكه حقوق بازنشستگي ماهانه 230هزارتومان دارد وبعد از يك عمريك خانه درجنوب تهران (اتابك)سوال آيا قشر مرفهيم واقعا
عزیز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
0
2
با اینکه حقوق ماهیانه ام 350 هزار تومان است.متاهل دارای 3 فرزند دانشجو و خودم تحت دارو های درمانی کلیوی با قیمت بالا میباشم.که به سختی هزینه اش را تا مین میکنم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
1
3
اولا یارانه حق همه ایرانیان است و فقیرو غنی ندارد . ثانیا شما با چه معیاری متمکن ها را تشخیص دادید و برایشان پیامک انصراف فرستادید؟. کسی که از نظر شما دکتر و مهندس باشد ولو بیکار یا با حواقل پایه حقوق کارگری از سر اجبار متمکن است ؟ من خودم لیسانس دامپروری هستم و در یک گاووداری بدون بیمه با ماهی 400 هزار تومان بدون سرویس کار میکنم و چاره ای جز این ندارم(بیکاری در دامپروری و دامپزشکی بیداد میکند) انوقت از نظر معیار های شما متمکن تشخیص داده شده ام !!!!!!!!.دامپزشکان هم وضعیتشان در بخش خصوصی و کارگری همینطور اسف بار است . جناب اقای ریس جمهور تحقیق کنید بخصوص در مورد مهندسین دامپروری مشغول در گاوداریها اونوقت مطمئن هستم یارانه انها را چند برابر خواهید کرد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
1
0
این یارانه در قبال افزایش قیمت بنزین ،آب،برق وگاز وبه تبع آنها دیگرمایحتاج مردم ،پرداخت می شود ودر کشوری که میلیاردها درآمد نفت و گاز دارد , این حق همه آحاد ملت است که ازاین یارانه و یا در حالت قبلی آن سوبسید روی فراورده های مختلف استفاده کنندوخوب منطقی است که افراد نیازمند وتحت پوشش کمیته های امداد وامثالهم از یارانه بیشتری بلحاظ ایجاد تعادل در جامعه بهره ببرند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
2
5
داشتم نظرات را میخواندم
خیلی جالبه که 99-95 درصد کسانی که نظر دادند تنها به معرفی وضعیت خود و خانواده خود هستند
و مشکلشان تنها این است که چرا قراره یارانه من قطع بشه
متاسفانه هیچکسی به فکر دیگری نیست
اگر یارانه کسی که این پیامک برایش ارسال شده برقرار باشد صدایش برای کسی که یارانه اش قطع شده در نمیاید!
متاسفم که این فرهنگ ما شده که تنها خود و خانواده و جیب خود را ببینیم و به هیچ وجه به فکر دیگران نیستیم!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
0
0
من کسانی را میشناسم که چند دستگاه آپارتمان دارند و حقوقشون هم نزدیک 2میلیون تومن است ولی پیامک انصراف ازدرسافت یارانه براشون نرفته. ولی برای افراد مشابه یا کم درآمدترازاونها پیامک مورد نظر ارسال شده است.مبنا چیه؟
علی یاری
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
0
2
از من فقیر تر گیر نیوردید میخواهید یارانه من را قطع کنید من کارگر موقت شهرداری هستم حقوق ماهیانه ی من 380تومان است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
0
0
من یک کارگرم با حقوق 430000 تومان
این پیامک برای من هم امده وخیلی ناراحتم اینو بگم براتون که جالب اینه که این پیامک برای هیچیک از مدیرامون نیامده ولی برای چند تا از کارگرها امده
این معنی عدالت و مساوات تو این مملکته!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
0
0
پدر من بیکاره و حتی هزار تومن در ماه در آ»د نداره و این پیامک براش اومده این چه کار مسخره ای آخه؟
ميثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
0
0
عمرااگه انصراف بدم بااين گراني وقسطها
دنیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
0
0
فکر کنم حالا و اوضاع همتون بهتر از منه
چون من پدرم کشاورزه و با این وضع بی آبی براش این پیام رو فرستادند تازه ما فقط 4 ماه در سال درآمد داریم
آخه چه فکری کردند یا چه جوری ساب کردند که برا پدرم پیام فرستادند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسلان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
0
0
پدرم پارکینسون داره! مریضه شب ساعت 11 که واسش پیام اومد خوند و گفت ببین کیه !؟ از ترس سلامتیش گفتم شوخیه بابا جون... توروخدا شبها حداقل شک وارد نکنند این مسئولین محترم! حقو بگیرین ولی جونو نگیرین
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
0
0
من بدبخت که یه راننده تاکسی هستم تازع 10000000تومنش هم وامه کجا تمکن مالی دارم؟تازه2تابچه دانشگاه ازادهم دارم یکم فکر هم کنید بد نیست ..........................................................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
0
0
آخه این چه کاری بابا ما هم اصلا وعیت خوبی نداریم اگه نخوایم انصراف بدیم چی ی ی ی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
0
1
به متصدیان امر یارانه بگید شما که سوبله از من کارگر مالیات بابت حقوق کارمندی/کارگری دریافت می کنید بدون اینکه واقعا خونه یا ماشین یا مایملکی داشته باشم
چگونه به خودتون اجازه دادید که برای من چنین ÷یامکی بفرستید در حالی که حتی به عیدی که کارفرما به کارگرش می ده هم رح نکردید و تو ماه اخیر نزدیک 150هزارتومان ÷ول لامراد را از من کم کردید .
لطفا مالیاتی رو که از 5 سال ÷یش تا حاتلا ازمن و امساتل من کم کردید رو به ما برگردونید یارانه تون هم مال خودتون اصلا اگه راست میگید قیمت ها را که تو سال قبل در سه مرحله دو برابر کردید رو به قبل برگردینید یارنه هم نمال خودتون
یک معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
0
0
من یک معلمم که بامدرک لیسانس و15سال سابقه کل دریافتی ام550هزارتومانه که حدود 350هزارتومنش بابت اقساط میره من با200هزارتومانی که برام میمونه باید مخارج خانواده ام رو اداره نمایم اونوقت برای من مسیج آمده که بایدازدریافت یارانه انصراف بدم تو سایت هم که رفتم عدم تایید بزنم که بابا نا مسلمونا من به این پول احتیاج دارم قطعش نکنید قراره کد بیاد به موبایلم که هنوزنیامده.بعد4روز
کسی میدونه آدرس این سازمان هدفمندی یارانه ها کجاست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
0
0
چگونه ميشود اطلاعات آماري كه قبلا در فرم تكميل نموده ايم را تغيير داد؟بنده تغيير شغل داده ام و حقوقم نصف گرديده و خانم بنده كه شاغل بوده ،شاغل نيست و دانشجو است اين را چگونه بايد به گوش مسولين رساند
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
0
0
با سلام.اینا گفته بودند اختیاری هست انصراف ولی ظاهرا تصمیم هم گرفته شده که قطع کنند.!الان مابه التاوت بهمن واسفندواریز شده ولی مال مارو واریز نکردن.جای تاسف داره این مدل شناسایی مفتضحانه..! تازه فهمیدیم منظور ازعدالت یعنی چه!
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
0
0
بدون اینکه به من خبری داده باشند یا موافقتی از من بکیرند یارانه منو امروزحذف کردند .
چه توهین باشه چه نباشه دولت هم دزده هم ظالم و هم حق خور
عزت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
0
0
به نظر من همه مردم به یک اندازه از ایران مثلا اسلامی حق دارند و تمکن مالی دلیل بر ضایع شده حق کسی نمی باشد. تف به این عدالت که ازش دم می زنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
0
0
اسم همسر من در بیمه بیکاری داره رد میشه.هیچ ملکی هم نداریم.اجاره نشین هم هستیم.چرا باید برای ما پیامکی مبنی بر "تمکن مالی" بیاااادد؟؟؟؟مملکته داریم؟کسی نمیخواد جواب گو باشه؟
مرضیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
0
0
انصافا دولت محنرم به ملتش احترام بگذارد به همه یارانه ها رابدهد زیرا خیلی ها با دروغ اطلاعات خودشان رافرستادند دولت محنرم به افراد صادق احترام بگذارد.
دانیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
0
1
با سلام
اینجانب در مضیقه مالی به سر می برم و اشتباها به جای عدم انصراف یارانه انصراف را کلیک کردم و حالا هر چه به سایت مراجعه می کنم با نوشته "شما نصراف داده اید مواجه می شوم". خواهشمندم کمکم کنید که به کجا باید مراجعه کنم. من واقعا برای امرار معاش به یارانه نیارمند هستم
با تشکر
قدیری
عبدالعي ب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
0
0
من ماهيانه بيشتر حقوقم بابت اقساط بانك مسكن كم ميشود و خدا شاهد است كه با يه بدبختي تا حقوق بعدي سر ميكنيم و رويمان نميشود به كسي براي گرفتن پول قرضي رو بزنيم حالا چطور تشخيص داده شده ما تمكن مالي داريم دخترم دانشجوي دانشگاه ازاد است هر ترم يك ميليون و هشتصد هزار تومان بايد به حساب دانشگاه واريز كنيم زماني كه مامور آمار براي گرفتن اطلاعات به در خانه مراجعه كرد هر چه كه ميگفتم وضعيت ما اينطور است گوش نداد و حتي قيد نكرد كه سه فرزند دارم و گفت خسته و گرسنه هستم بايد زودئ بروم من نوعي اصلا اين آمار گيري را قبول ندارم و معترضم .
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
0
2
یارانه چون از بیت المال پرداخت می شود باید مساوات در آن رعایت شود.حداقل مثل کشورهای عربی و اروپایی و غربی
من و همسرم هر دو در رشته مهندسی تحصیل کرده ایم و علاوه بر انرژی و زمان و هزینه حدود 7 سال از همسالانی که مستقیم وارد بازار کار شدند دیرتر وارد بازار کار شدیم. با در آمد علنی کارمندی در مجموع حدود 500 هزار تومان از مجموع درآمد ما بابت مالیات و بیمه کسر می شود؟
این کافی نیست که ما خود را ایرانی قانونمند بدانیم و انتظار داشته باشیم تا حتی الامکان اگر بهتر از برخی که حتی سالانه به اندازه ما مالیات پرداخت نمی کنند با ما رفتار نمی کنند حداقل مثل آنها با ما برخورد شود؟
یارانه ما قطع شد!!
در صورتی که فامیل دولتی داریم با دریافتی حدود 3میلیون تومان و همچنان یارانه می گیرد.
اگر عدالت رعایت نمی شود حداقل در ظاهر مساوات رعایت شود
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
0
1
این حانب ماهیانه 600 هزار تومان قسط و اجاره وحق بیمه اختیاری پرداخت می نمایم . بعد اقایان من را متمکن دانسته اند . در صورتی که در امد من اتفاقی است .هیج منبع درامد ثا بتی ندارم .نمی دانم این تمکن مالی کجاست که اقایان دیدند .ولی من از ان بی خبرم .
فرهاد
|
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
0
1
من حاضرم یارانه ام را بدهم ولی سهم نفتی و غیر نفتی ام که حدودا یک میلیارد تومان در سال هست را به خودم بدهند و من هم تمام نیازهایم را به هر قیمتی که برای دولت تمام میشود بپردازم مثل برق وبنزین و تحصیل فرزندانم و .... آقای عدالت محور من برای نان شبم هم محتاجم در صورتی که عده ای غذای سگشان گوشت تازه گوسفندی است که من سالهاست فراموش کردم
ولی
|
NORWAY
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
0
0
محمود وقطع یارانه ها نه اصلا معنی نداره این وصله ها به او نمی چسبد
علی نوبخت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
0
0
به نظر من دریافت یارانه حق همه مردم است واگر کسی آن راقطع کند ظلم کرده است
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
0
0
در یافت یارانه حق هر ایرانیست - با توجه به حذف یارانه نان بنزین و..... به نظر شما این امر کار پسندیده است که مردم را دچار اضطراب و تشویش می نمیید ؟
مهري اتابكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
0
0
با سلام و عرض خسته نباشيد بنده خود به عنوان سرپرست ،يارانه دريافت مي نمودم اما حالا با وجود اينكه نه منزل مسكوني دارم و نه دارايي و با وجود حقوق كارمندي يارانه اينجانب را قطع نموده اند خواهشمندم در اين خصوص بررسي و حل مشكل نماييد
با تشكر
محمد رضا ایل بکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
0
0
با سلام
از مسئولین محترم میخوام قبل از اینکه این اس ام اس رو ارسال کنند بیایند مجدد بررسی کنند دارایئهای مردم را آیا کسی که وامی داشته و وام خود را به دلیل عدم توانائی خرید مسکن فروخته و ملک خریداری شده توشط خریدار وام که سند آن ملک ظاهرا بنام فروشنده وام میباشد دارای تمکین مالی میباشد؟بنده روی این مبلغ ماهیانه حساب کردم و قسط میدهم که بدون حق هیچ گونه اعتراض آنرا قطع میکنید و مشکلات زندگیمان بس نیست اضافه میکنید؟ لطفا بررسی بیشتر کنید و جای اعتراض معرفی کنید تا مردم مراجعه و از حق خود دفاع کنند با تشکر
کریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
0
0
بنده راننده تاکسی هستم. . سنم 62 سال است با وجود مریضی و شیمی درمانی بر حسب نیاز هنوز با ماشین به سختی کار می کنم . یک خانه 60 متری که بعد از یک عمر مستاجری تازه 4 سال ، در جنوب تهران خریده ام که هنوز قسطش که از بانک پارسیان است تمام نشده.در ضمن دختر 30 ساله دارم که هنوز جهیزیه نتوانستم تهیه کنم که در خانه است و یک پسر مریض و بیکار . شما را به خدا من با این سن و مریضی به زحمت 500000 تومان در می آورم. آخر این رییس جمهور که همه جا صحبت از عدالت و امام زمان می کند، چرا باید عدالت برود زیر سوال؟... به خدا مردم همه به امام زمان اعتقاد دارند. با این شعار ها اعتقاد مردم را سست نکنید.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
0
0
ما خانوادمون 10 نفریم که فقط دو نفر ازمون کارمنده اونم با حقوق کم که واسه ما هم این پیام اومده
نجمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
1
0
پدر من یک کارگر ساده برق است کا همکان دارد یک ماه کار داشته باشد و 2 ماه بیکار حقوقی که در یک ماه میگیرد 300 هزار تومان است این 300 هزار تومان خرج تحصیل خوراک و پوشاک و اب، برق و گاز 6 نفر میشود. حال این حق است که یارانه ما قطع شود؟؟؟ اینجوری ما باید بریم خود کشی کنیم من نمیدونم این چه وضعی شده که ما جوان ها بجای درس خوندن و ارامش همش باید استرس یارانه و گرونی بنزین را داشته باشیم من جواب میخوام. میخوام بدونم گناه پدر بیچاره من چیه اخه؟
رحیم هوشیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
0
0
من با54سال سن وبا کارکردن از سن 12 سالگی تو هفت اسمون یک ستاره هم ندارم تو کارخانه ای که کارمیکردم به علت واردات کالاهای چینی با 150 پرسنل تعطیل شد با عوض شدن شرابط کاری بخاطر بیماری لاعلاجم دیگر قادر به کارکردن نیستم یک سال است بیکارم مادر همسرم پیش من زندگی میکند پدرو مادرم بیمه من هستند اگربیمه قطع بشود خدا میداند چه میشودوچون انهاهم درامدی ندارند اگر برسد به انها کمک میکنم دختری دم بخت دارم نمی توتنم حتی یک قاشق چای خوری برایش بخرم یک سال است بیکارم حقوقی دریافت نمیکنم بسیارسخت میگذرد هیچ ارگانی نیست که همکاری کند ابرویم رفته باحساب رایانه قبض تلفن اب یرق گاز دوروبریهار پرداخت میکنم اجرت میگیرم بعد برایم اس ام اس امده به علت تمکن مالی انصراف بده ببین کسیکه واسه من اس ام اس دادی اگر نزدیک من بودی بهت میگم تمکن مالی یعنی چه من دیگه چیزی برای ازدست دادن ندارم . فکر نکنی که ای شندرغاض پولیه فقط میخام
سید مجید پاکرو مرودشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
0
0
به نام خدا من دارای دو فرزند دختر می باشم و واقعا وضعیت مالی خوبی ندارم .یکی از دخترانم تازه ازدواج کرده که باید تا 5سال به دلیل خرید جهیزیه قسط پرداخت کنم و دختری دانشجو دارم با حقوق 330هزارتومان وبا قطع شدن یارانه واقعا شکه شدیم چون کمک خرج ما بود از شما عاجزانه خواهش می کنم رسیدگی فرماعید.
حسن ناگهی
|
SWITZERLAND
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
0
0
بنده یک کارمند بازنشسته ی دولت هستم کل دریافتی حقوقم 450 هزار تومان است و هیچ در آمد دیگری ندارم چرا باید یارانه ی من قطع شود.
پاسخ ها
یه نفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
واسه اینکه بری سر کار و با این سنت توی نت نچرخی
بهمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
0
0
پرداخت یارانه فقط می تونه درصدی از تورم رو جبران کنه .
اگه تورم کنترل بشه،میشه در مورد تأثیر یارانه بر زندگی مردم حرف زد.
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
از زمان پرداخت یارانه ها بنده را دو بار از محل کارم اخراج کردند یکبار بر اساس دستور رییس جمهور که موجب قطع نهار ادارات شد ودوم هم باز بر اساس دستور رییس جمهور که فرمودند کارگران شرکتی به صورت مستقیم با ادارات قرارداد ببندند.حال از اقای رییس جمهور میپرسم که تا حالا ما با این پول یارانه ها زندگی میکردیم. این را هم قطع کنید . من هم بازن ودوتا بچه میریم دزدی .با تشکر از رییس جمهور با این همه خدمات
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
من یه کارمند ساده ام یا حقوق450هزار تومان وایم پیامک نیومد ولی 28 تومن منو حذف کردن.
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
با سلام بنده کارمند 30 سال خدمت هستم و با توجه به اینکه هیچ در امد ی جزئ حقوقم که حدود 500000 هزار در ماه ندارم و همسرم خانه دار و فرزند اولم کارشناس بیکار و فرزند دوم دانشگاهی و فرزند سوم دبیرستانی ، یارانه 28000 بنده قطع شده خواهشمندم راهنمائی بفرمایید
فرشید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
بعضی از خانواده ها واقعا گاهی اوقات زندگی خود را به کمک یارانه می گذرانند.لطفا به هر کسی از این پیام ها ارسال نکنید که ممکن است قلبش گرفته و خون یک نفر به گردن شما بیفتد!!!!!!!!!!
نصرت اله حاجی محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
بنده یک راننده تاکسی هستم ومستاجر ام در یک خانه قدیمی 42 متری با 4 سر عاعله برای من پیامک آمده که شما بیاییدانصراف دهید اخه برای چی من انصراف دهم مگر یک راننده تاکسی چقد ر در آمد دارد که شما هم میگویید انصراف دهید من مستاجر از کجا بیاورم پول گازی را که 2 برابرشده بدهم آخه این درست است
خضراله شیخی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
باسلام
اینجانب کارگر هستم وماهیانه مبلغ زیر 500هزارتومان دریافتی دارم وماهیانه مبلغ 233هزار تومان بانک تجارت قسط وام پرداخت می کنم ومبلغ 137هزارتومان بانک قرض الحسنه مهر بسیجیان قسط پرداخت می کنم وماهیانه 130هزار تومان برای من باقی می ماند وبنده بااین مبلغ ناچیزبا چهار سرعایله چگونه هزینه ی زندگی خودوخانواده ام راپرداخت کنم چراپیامک انصراف ازرایانه رابرای من فرستاده ایدومبلغ 28هزارتومان را برای من واریز نکرده اید.
درگاهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
اینجانب 500 هزار تومان ماهیانه حقوق دریافتی و بازنشسته شهرداری هستم فقط یک خانه 140 متری در شهرستان به نامم دارم چطور می شود که دولت محترم با این همه گرانی یارانه کسی که فقط پانصدزار تومان حقوقش است می خواهد حذف کند؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
حالا اصلا چطورمیشه برای این اقایون پیام گذاشت که نخییییر !!! بنده تمکن مالی ندارم که انصراف بدم...توی سایت رفاهی که میری شماره ملی رو میزنی فقط صورت حسابت باز میشه جائی برای دادن پیغام نداره که.... نکنه اگه دکمه انصراف روبزنی یعنی اینکه دیگه یارانه نمیخوای؟؟؟؟ اگه اینطور باشه که وای به حال احمقهائی مثل من که بلدنیستن چطورازاینترنت استفاده کنن!!!! لطفا میشه یکی منو راهنمائی کنه؟؟..ممنون
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
1
دولت بر چه مبنایی برای این افراد پیامک می دهد که شما تمکن مالی دارید ایا درامد ماهیانه 400 هزار تومانی از نظر دولت تمکن مالی حساب می شود خواهشمندم در مورد این پیامکها بیشتر تحقیق کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
تو رو خدا فکری به حال این موضوع بکنید . بنده با درآمد 000/650 تومانی که خالص دریافتی 000/150 تومان است شده ام مرفه . گفته شده به سایت refahi.ir بروید اگر خواستید انصراف بدهید ولی اگر نخواستیم نیازمندی خود را به دریافت یارانه اعلام کنیم ولی چطوری ؟ گزینه ای برای آن وجود ندارد.
سيدهاشم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
والا ما هرجي فكرميكنيم جيزي بناممون نيست نه حقوقي نه راه درأمدي فقد200ميليون وام اكه ميخواين تا با سودهاي بانكي تقديم كنم
حالا ديكه خودتون و انصافتون
هادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
لطفا بگين اين گزينه عدم انصراف كجاست 28 هزار فاز 2 رو هم كه ندادنت
نیلوفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
با سلام.نمیدونم این همه اعتراض مردمی نتیجه ای هم داره یا نه؟آیا این اعتراضات به گوش مسیولین هم میرسه؟من در یه روستاد کوچیک زندگی میکنم که مردمش به خاطر کسب در آمد تن به دوری از خانواده میدن و به کشورهای عربی همسایه میرن فقط واسه اینکه بتونن خرج زندگیشون در بیاد.خیلی ها بر این باورند که اونایی که خارج از کشور کار میکنن وضع مالی خوبی دارن و درآمدشون خوبه.پدر بنده هم به خاطر خرجی 8 تا بچه مجبوره به خارج از کشور بره چون تو روستای دور افتاده ی ما کاری نیست.حقوقش هم ماهی 800 هزار تومان هست.یه خونه تو روستا داره و یه ماشین که با قرض و قوله جور کرده.همهی امیدمون به این یارانه دولت بود که برامون اس ام اس اومده به خاطر تمکن مالی باید انصراف بدید.آخه کدوم تمکن مالی؟مگه واقعا با 800 هزار تومان امروز میشه خرج زن و 8 تا بچه رو داد؟تو رو خدا رسیدگی کنید.به گوش مسیولان برسونید.
دادگر وزندي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
من وهمكارم هركدام 400هزارتومان دريافتي حقوق خالصمان هست بنظر شما تمكن مالي داريم لطفا" در برسي اينكه چه كسي تمكن مالي دارد بيشتر دقت كنيد تا نارضايت بوجود نيايد اين قدر روي اعصاب مردم راه نرويد خدا را خوش نمي آيد
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
دوستان تبریک میگم ما پولدار شدیم !!!
امروز برای ما هم sms اومد واقعا مسخره هستش پدر و مادر بازنشسته هستن مگه میشه آدم با حقوق بازنشستگی پولدار بشه !!
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
تو ایران طرف بازنشسته میشه بجای اینکه آسایش داشته باشه بعدش باید به فکر کار کردن دوباره باشه تا بتونه با پول دارامد جدیدش+ درامد بازنشستگی بتونه یه زندگی معمولی داشته باشه آخه این چه وضعیتی هست .اینم از یارانه ها اولش که هدفمند شد آخرشم داره حذف میشه . اللهم عجل الولیک الفرج
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
بی اصافا یارانه منو هم قطع کردند چکار باید کرد
توحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
سلام
28000 تومان من را ندادند!
چه کنم و به کی بگم؟
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
یارانه حــّق هر ایرانی هست ، چه دارا و چه ندار. داراهه دلش میخواد با یارانه اش چند لیتر بنزین بخره یا استخرشو پر از آب کنه و یا اینکه اونو خیرات بده به اونهائی که میشناسه..... و اونی هم که کم پول داره یا نداره دلش میخواد با اون پول مثلا 50 یا 60 تا نون بخره و با پنیر بخوره ، به خودشون مربوط میشه مگر آن دسته از گیرنگان یارانه که به علت عدم توانائی در خرج آن به دنبال عامل سومی بنام وکیل برای خرج آن راسا اقدام کنند...
دومان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
خدارو شکر که در عین نداری، متمول و متمکن حساب شدیم، حتما دکتر بهتر از ما میدونه که چقدر درمیاریم. شاید اون بخش از پولی که سر هر ماه بهمون پرداخت نمیشه رو هم حساب کردن یا شاید هم خط فقر اینقدر اومده پایین که ما رفتیم بالای اون!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
1
باسلام گفتند درسایت چهار گزینه است وگزینه نیاز به یارانه راانتخاب کنید هرچه گشتیم نبود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
این یارانه حق یک شهروند چه پولدار چه فقیر...
این کارا حق خوریه مسئولین خداشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
با سلام.ما موندیم چیکار کنیم؟امشب این اقا که مسئول یارانه هاست گفت برید تو سایت اگه نمیخاید انصراف بدهید برید قسمت انصراف و گرنه خودمون قطعش میکنیم.حالا چیکار کنیم؟
ستین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
1
ما معلمها هم شکر خدا متمکن شدیم . با دریافتی ماهانه 500 هزار تومان غرق در خوشی هستیم . بلایی سرمون آوردن که همگی شدیم گدای گرفتن حقمون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
1
4
این آقایان فقط آمار حقوق و اسناد ملکی مردم را دارند آیا به بانکها هم مراجعه کردند ببینند همین مردم چند تا قسط دارند پرداخت می کنند . چند تا وام گرفتن تا یه خونه داشته باشند چند تا وام دارن تا یه ماشین 2 میلیونی رو 16 میلیون بخرن . این کشور برای همه هست و همه برای کشور تلاش میکنن . حالا کم آوردین این گونه عمل میکنین . احسنت به انصافتون . 22 بهمن یادتون رفت .9 دی فراموش کردین ٰ جنگ یادتون رفت جشن نیوکاری و عاطفه ها فراموش شد انتخاباتم تموم شده !!!! همین مردمی که براشون sms دادین برای این کشور این جانفشانی هارو کردن . من افتخار می کنم که از این مردمم نه از شما سیاستمداران شکم سیر
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
همه چی گران شده یارانه حق همه است
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
خوب خدا رو شکر تمام آحاد مردم یک شبه از زیر خط فقر رها شدند و متمکن و پولدار شدند.کی میگه جمهوری اونهم از نوع اسلامیش معجزه نداره!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
مگر ما اسرائیلی هستم که باید یارانه نگیریم و یا ما نون اب و برق استفاده نمی کنیم لذا یارانه حق تمامی ایرانی ها است دو لت محترم که به غیر ایرانی ها یارانه می دهد انها را قطع کند
ایرانی سربلند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
نکنه خدایی نکرده ما هم مثل غربیها دچار ریاضت اقتصادی شدیم (:
نیلوفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
با سلام و خسته نباشید.بنده دیروز وارد سایت رفاهی شدم هیج گزینه ای برای عدم انصراف وجود نداشت.در صورتی که گفته بودن هر کسی که مایل به انصراف از گرفتن یارانه نیست به سایت رفاهی وارد بشه و عدم انصراف رو اعلام کنه .لطفا راهنماییم کنید
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
سلام چرا چهار گزینه بازنیست کجا بنویسیم احتیاج به یارانه دارم؟
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
1
0
سلام چرا چهار گزینه بازنیست کجا بنویسیم احتیاج به یارانه دارم؟
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
در تاریخ 06/01/91 به سایت رفاهی مراجعه کردم تا به گفته مسئولان سایت که گفته بودن چند گزینه ای شده عمل کرده و بگویم که انصراف نمیدهم چون من از قشر کارگر هستم اولاً چهار گزینه ای نبود ثانیاً یارانه من قطع شد.آقای مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها می توانید جواب گوی این تناقض در حرف و عمال این سازمان باشد.
رضا نقیبی 09131474082
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
4
چرا به افرادی که پیامک نیامده یارانه انها قطع شده است جناب اقای احمدی نزاد این انصاف است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
اقاجون با رضا نقیبی چه مشکلی داری؟
می خوای نیست بشه؟!! :دی
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
2
آقا پوریا انگار شما تو باغ نیستی.موضوع 45تومن نیست موضوع اینه که همه چیز چندبرابر گرون شده در ضمن یارانه صدقه نیست حقمونه خوبم میشه برنامه ریزی کرد
بیژن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
آقای احمدی نژاد گفت: که یارانه ها حق همه مردم است. پس چرا به این زودی حرفهای خود را فراموش کرده است؟
آقای مرادی رییس هدفمند سازی گفت پیامک برای افرادی که ارسال شده 3 یا 4 گزینه دارد و انصراف اختیاری است نه اجباری. اما متاسفانه فقط یک گزینه آن هم انصراف در سایت وجود دارد!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
برای من هم sms امده ولی من نمی خواهم انصراف بدهم در سایت refahi یگ گزینه انصراف قرار دارد لطفا مرا راهنمایی نمایید با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
مال کسانی را که در خارج از ایران زندگی می کنند و یارانه در یافت می کنند را قطع کنید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
مردم روستايي كه اينترنت ندارن چجوري عدم تاييد بزنن.واي خدايا چرا؟اخه خبر كامل هم در اختيارمون نميذارن
فرض اله محمدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
0
بنده نه هزاروپانصدتومان با اضافه كارحقوق دريافت ميكنم و ودرعوض حدود نه هزارتومان اقساط پرداخت مي نمايم.يعني فقط پول يارانه واسه پراخت قبوض مي ماند .آيا ما شرايط حذف شدن رو داريم.ودرضمن يارانه حق ماست.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
0
درسایت هدفمند ی سه گزینه وجود دارد وگزینه عدم انصراف وجود ندارد اصراراقایان مبنی بر وجود این گزینه برای چیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
0
باسلام
آقا این چه وضعی این هم شد زندگی با سرنوشت مردم بازی نکنید تورم داره بیداد می کنه چرا مرغ کیلویی 5 تومن این همه تورم می شه مردم در سختی و مشقت کامل دارن زندگی می کنند این همه نعمت تو این سرزمین هست پس چی می شه
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
0
تو مملکت ما شتر با بارش داره میره

آقایون لنگ پشه کوره رو چسبیدن
علی زهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
0
با سلام نمیدانم بر چه اساسی اینجانب هم مستاجرم هم ماشینی که قسطی خریده بودم جهت یک نوع بیماری که اگر زود جراحی نمیشدم اکنون بچه های من که بیکار هم هستند یتیم می شدند ماشین را فروختم و هزینه بیمارستان را دادم حالا بر چه مبنایی میگویند شما از تمکن مالی برخوردارید؟حقوق من هم ماهیانه 700 هزار تومان بیش نیست یک پیامک هم بدهید بگویید خودتان را بکشید خلاص بخدا قسم زیر بار هزینه های زندگی داغون شده ایم بیش از این فشار نیاورید بخدا مه مردم خوبی هستیم چرا این کارها را می کنید
محرابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
0
ضمن عرض خسته نباشید به دوستان ، والله برای پدر من هم این پیامک آمده و با حقوق بازنشستگی کارگری که میدونین درحال حاضر چقدره ، فکر میکنم به جرم داشتن یک خانه 60 متری احتمالاً جزء افراد ثروتمند این کشور حساب شده ،بنده خدا کلی بابت این قضیه نگرانه و نمی دونیم که با کجاباید تماس گرفت و به کدام مرجع شکایت کرد ، ازدوستان تقاضای راهنمائی و آدرس مراجع مربوطه را دارم . باتشکر
ایرانی پایدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
0
من یک معلم بازنشسته هستم با سه فرزند لیسانس بیکار و همسر خانه دار با ماهی 700هزار تومان حقوق بازنشستگی که جوابگویی هزینه های جاری نیست.تاجر که نیستم در صورتی که بهای حامل های انرژی اینجانب مانند قبل از برقراری یارانه محاسبه شود من هم با فرمایش شما موافقم در غیر اینصورت گرفتن یارانه حق خود واعضای خانواده میدانم
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
0
من بازنشسته هستم باحقوق ماهیانه 600000 تومان خانه ام ندارم نمیدانم چطوری تشخیص دادید که من مرفه مستم وباید از لیست حذف شوم .اینکارها بدور از عدالت واخلاق اسلامی است همه این اعمال را باید درپیشگاه عدالت جوابگو باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
0
با سلام ، مگر ما كه پول ماليات و عوارض و ...... را پرداخت مي كنيم و اگر اين موارد را پرداخت نكنيم دو برابر مبلغ برايمان حساب مي شود جزء مرديم اينكشور نيستيك كه حالا براي دريافت مبلغ ناچيزي كه اون هم حق مسلم و شهروندي ما است بخواهيم بنا به تشخيص آقايان از آن صرف نظر كنيم.پس حق همه مردم ايران است كه اين مبلغ را رديافت كنند چه داراا باشند چه ندار ، عدالت را رعايت نمائيد
کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
0
با عرض سلام من معلم هستم با مدرک فوق لیسانی که بعد از 18 سال تحصیل گرفتم. با 20 سال سابقه ی تدریس با حکم 780000 تومان حقوق می گیرم . لازم به ذکر است که بعد از ارائه مدرک فوق لیسانسم به اداره مربوطه فقط ماهی 50000 تومان به حقوقم اضافه شده است. این در حالی است که در همین سال جاری در تمامی شهرستان به همه ی همکاران مبلغ حد اقل 150000 تومان اضافه شده است .
من واقعاُ در شگفتم که اینها چه طور به خودشان اجازه می دهند به من بگویند شما متمکنید و باید یارانه ی شما حذف شود و به کارمندان دیگر نظیر شرکت نفت، ریاست جمهوری و ... اضافه شود. شما را به خدا به این مسولین بفهمانید که ما نیازمند نیازمندیم برای آبرو داری صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته ایم و از این وضعیت خسته شده ایم.
افتاب
|
FRANCE
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
0
من رفتم توی سایت رفاهی برای عدم انصراف که دیدم باید از بین چندتا شماره تلفن یکی رو انتخاب کنم ولی من به دلایلی هیچ کدوم رو نمی تونم انتخاب کنم حالا باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنی
ahmad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
0
1
من نمیدونم ما اگه مرفه هستیم برا چی از بوغ سگ تا آخر شب جون میکنیم آخرش هم هیچی !!!!!!!
4 نفر تو خانواده ما کار میکنند ولی هنوز هم به جایی نرسیدیم!!!!!!!
یکی بیاد به من ثابت کنه من کجام مرفهه!!!!!!!
دارم به باد فنا میرم!!!!!!!!!!!
معنی این پیام چیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شریعتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
0
0
برای من هم پیامک آمده که بنده با کل حقوق و مزایا که دریافت می کنم ماهانه 730 هزار تومان است که خدا گواه است ماهانه 650 هزار تومان فقط قسط بانکها را دارم حالا این آقایان از کجا تشخیص دادند که بنده باید انصراف بدهم نمی دانم به هر حال از دریافت یارانه خود به هیچ عنوان انصراف نمی دهم و نمی دانم چگونه به ستاد هدفمندی یارانه ها اعلام کنم.
روح اله امینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
0
0
سلام ، بنده اشتباهی انصراف تیک زدم وکد واردنمودم راهنمایی بفرمایید به چه شکلی اصلاح نمایم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
0
0
من کافی نت دارم و به خاطر قطع و وصل اینترنت یارانه یه خانوار را به اشتباه قطع کردم الان یارو میره شکایت کته تو رو خدا یا راهی بگین چکار کنم درباره یارانه بگیره.
يك مسلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
0
0
حقوق اين ماه بنده پونصدونودوهفت هزار تومان بود پسرم دانشگاه آزاد درس ميخونه قسط خونه 150 هزار تومانه و يك قسط 68 هزار توماني هم دارم برا من هم پيامك اومده مثلاً من مرفه هستم البته اگه هزينه پوشاك درمان آموزش مسافرت خوردو خوراك هزينه حضور در اجتماع و هزار هزينه ديگر را با اين حقوق متناسب كنم يعني هزينه ها را حذف كنم
جم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
0
0
سلام پيامك انصراف يارانه برام آمده و بعد مبلغ280000 ريال را نريختند در صورتي كه اعلام كردنند اختياري مي باشد درامدم زير مبلغ اعلامي ميباشد وبا هر كه صحبت كرديم فهميديم پيامك فقط براي افراد پايين و متوسط جامعه آمده دست دولت درد نكنه منظور هدف مندي را فهميديم...
لطفا بفرماييد به كجا بايد اعتراض كرد.
شهین
|
UNITED STATES
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
1
2
سلام هرگز انصراف نمیدم و خواهان واریز 28000 تومان هم هستم مگر اینکه قیمت اب و برق و گاز و بنزین و نان و...........به قیمت اولیه برگردد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
عجب خارج نشین پر رویی !!!
لی لی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
شدیدا باهات موافقم
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
0
3
به خداوند محمد علی مهدی{ع} یکی از اقواممون ماهی40 میلیون تومان درامد داره دکتره پیامک قطع یارانه واسش نیومده بعد خانواده ما که ماهی حدود 1 میلیون با دو دانشگاه آزادی هستیم واسه ما قطع اومده این حقه
احد حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
0
0
عدالت خوبی است چون هر ماه 800000ریال مخارج دمانی دارم وباز نشسته وکمک خرج من پدرم است
شما برای قطع کردن برنامه تهیه می کنید نه.....
احد حیدری
کو گوش شنوا
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
0
0
برای عدم انصراف به سایت:refahi.ir مراجعه کنید بعد کد ملی و شماری سریال را وارد کنید بعد تایید را بزنیدودر مرحله ی بعدی عدم تایید را بزنید دوباره در مرحله ی بعدی عدم تایید را بزنید و در مرحله ی آخر تایید را بزنید.تا یارانه تان قطع نشود.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
0
0
من چه كنم يك مغازه استجاري دارم ماهيانه 400هزارتوامن وزمان انصراف يا عدم انصراف را كه ميخواستم عدم انصراف را ثبت كرده وبدون درنگ اعلم شده ازانصراف شما از دريافت يارانه متشكرم هرچه دونگي كردم تابحال به جايي نرسيدم بهتر نيست جاي اشتباه وجبران ان درسايت مروطه باشد اگر حقي ازمن تضيع شده باشد بخدا نمي گذرم لطفااصلاحات ثبت رااصلاح وباز كنيد
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
0
0
چرایارانه ی مابایدحذف بشه واقعا مابه یارانه احتیاج داریم این28000تومانراهم میخواهیم پس پول آب وبرق وگازوگران شدن تمام وسایل مثل پوشاک وهزینه های درمانی واجاره مسکن وهزینه دانشگاه و...چی؟یارانه حق همه مردم است
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
0
4
ما بطور اشتباه یک کافینتی گزینه انصراف را زده و پیام آمده که یارانه قطع شده است ما به این یارانه نیازمندیم چه باید کرد لطفا پاسخ ما را همین الان بدهید ما ایمیل نداریم از کجا پاسخ را دریافت کنیم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
1
7
باسلام پیامک انصراف برای ما اومد ماهم انصراف دادیم اما دوباره میخوام یارانه دریافت کنیم به کجا مراجعه کنیم لطفا جهت دریافت و ثبت نام مجدد مرا راهنمایی کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
0
0
پاسخمان را کی میتوان دریافت کرد ؟
باید در همین سایت بیاییم؟
ناشناس
|
CANADA
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
0
5
والله هرکی پولدارتره دوروبرما مابه التفاوت را به حسابشان واریز کردند اونوقت برای من که حقوقی ندارم با یک دختر دانشجو ومستاجر وشوهر بیکار بدون اینکه پیامک بیاید 28000تومان را به حسابم واریز نکردند چی فکر میکردیم وچی شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
1
1
به نظر شما این انصاف است که ایرانیان مقیم خارج از یارانه استفاده کنند در حالی که از امکانات آنجا استفاده می کنند ولی خود ایرانیان محروم بشند ؟
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
0
0
اصلا چرا باید کسی که نمی خواد انصراف بده بره تو سایت. چون تو اس ام اس نوشته برای انصراف به این سایت مراچعه کنید
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
0
0
اگه میگن انجام خدمت سربازی وظیفه هر پسری است متقابلا گرفتن حقوق ملی کشور حق مسلم هر خانواده ایرانی است چه فقیر چه متمکن البته اگه خریدار حرف حساب باشند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
0
0
به نظر شما با 28هزار تومان اختلاف طبقاتی کم می شود ؟ فقط موجب تورم بیشتری می شود .
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
0
0
واقعا بعضی کارها خنده دارن.ما مرفه نیستیم فقیر هم نیستیم.پدرم 60 سالشه و مثل قدیم توان کار کردن نداره.یارانه ها واقعا خیلی کمک حالمونه.ولی نمیدونم چرا میخوان به ناحق حذفمون کنن.اینه عدل علی؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
1
0
سلام به اونهایی که اس ام فرستادند بایدبه سایت یارانه برند؛یاهمه مردم؟
همايون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
0
2
يارانه حق تمام مردم ايران زمين است چه افراد فقير و چه غني چون سرمايه ملي است و تعلق به همه دارد به نظر بنده نياز به حذف بعضي افراد نيست در صورتي كه بخواهيد يارانه را به افراد فقير بدهيد اين كار باعث سوئ استفاده بعضي از افراد ميشود كه به دنبال كار نروند و مفتخوري را باب خودشان كنند
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
0
0
یارانه اختصاص به همه مردم دارد و درآمدی از دولت است که به همه باید اختصاص داشته باشد این که دولت اعلام می کند باید خانواده های مرفه و ثروتمند انصراف بدهند مگر اینها جز ایران نیستند مگر اینها در سرمایه دولت شریک نیستند در این کشور زندگی نمی کنند و نفت به آنها اختصاص ندارد دولت در قبال پرداخت نقدی و آزاد کردن قیمت ها این را به مردم می پردازد و باید هم پرداخت کند فقیر و ثروتمند هم ندارد اینها در کشور زندگی می کنند و حقشان هم هست و دولت باید بپردازد.
با تشکر
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
0
0
تكليف كساني كه وام مسكن براي حل گرفتاريشون فروختن و به نا حق صاحب خونه قلمداد ميشن چيه؟
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
0
0
باسلام
گناه ما که کاسب هستیم و هیچ درامدی نداریم چیست ؟
مغازه که اجاره ای - خانه اجاره با هزارویک بدهی - نداشتن بیمه -کسب و کار خراب ... چکار کنیم ؟ دست گدایی جلو کی دراز کنیم ؟
باتشکر ازاینکه وقت برای خواندن این مطالب می گذارید
موش بابا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
0
حقوق خودم 330تومانه البته شرکت همین حقوق کم را هر 2ماه به کارگرها میده ومستآجر هستم نمیدونم دولت چه فکری کرده به من یبامک انصراف از یارانه داده در صورتی که من شدیدا زیر نقطه فقر هستم
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
3
1گرهرشخصی به نسبت توان مالیش حقوقی دارد پس بدهید دیگرشل کن سفت کن ندارد مگرمردم بازیچه دست شماها هستند
فتاحي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
0
0
با سلام
من شماره تلفني كه در سايت هدفمندي يارانه ها اعلام كرده ام گم شده و اگه بخوام عدم انصراف خود را اعلام نمايم نميتونم لطفا منو راهنمايي كنيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
0
0
یکی ازاشنایان که خود ش بازاری وواردکننده است درجواب سئوالی که پرسیده شده بود که شماچرا یارانه می گیرید گفت یک مو از خرس کندن غنیمت است
حسایدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
0
0
من یک حسابدارم با مدرک لیسانس و ماهیانه 350 تومان حقوق میگیرم و یک خانه مستاجری دارم نمیدانم چطور مرفه شناخته شده ام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
0
1
آيا كسي هست اينهمه ايميل را بخواند پس جواب دختر من رو كه يك بچه است در خانه، بدهد كه با وجود اين همه گراني چگونه از شرمندگي دخترم دربيايم تا ميوه هاي 2000 توماني به بالا را برايش بخرم. آقاي رئيس جمهور جواب دخترم به عهده كيست تو مديون دختر من و امثال آنها هستي.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
0
سلام. اصلا توی سایتش هر چیکار میکنم نمیشه انصراف نداد ، چون توی صفحه آخرش فقط گزینه تایید داره و گزینه عدم انصراف نداره...
سید محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
0
باسلام اکثر درآمد دولت از منابع ملی این مملکت است وهمه مردم سهیم هستند چرا به زور میخواهند بعضی مردم را از حق خودشان کنار بزارند این معنای عدالت اجتماعی است !
میهن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
0
سایت یارانه که کار نمی کنه که اگه فردا همین طوری بسته باشه ما چیکار کنیم یعنی حذف می شیم واقعاً که ذله مون کردی............................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
یارانه ها هیچ گونه عدالتی در جامعه بوجد نیاورده چرا که به من که بیکارم و هر جا میرم دنبال کار بمن کار نمیدن چون پارتی ندارم همان اندازه یارانه میدن که به پولدارا میدن.پول اجاره خونه قبوض برق و گاز و... بماند عجب عدالتی
م م ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
امروز 12 اردیبهشت به عنوان آخرین مهلت اعلام عدم انصراف از یارانه است ولی جالبه که کلا سایت refahi.ir بالا نمیاد ، به نظر شما بالا نیامدن این سایت درست در زمان مهلت انصراف جه معنی میتونه داشته باشه ؟
ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
سلام ،خسته نباشید
این سامانه که اعلام کردید بریم ونظر خود اعلام کنیم باز نمیشه حالا ما که نه تنها مابه تفاوت بحساب واریز نشده و هیچ پیامکی دریافت نکردیم و به بانک هم مراجعه کردیم واریز نشده چکار باید بکنیم؟؟؟؟؟؟؟
یاسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
بااین هدفمندکردنتون بی هدف همه چیزروگرون کردین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
وقتی چیزی به نفع دولت باشه زود اجرا میشه وقتی برا مردم همه چیز خراب میشه وسایت ها بسته میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
سایت شما هم مثل سایت هدفمندی قطع کردی پیامهای درد دل ملت را به گوش مسولین نرسانید!
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
0
اخر اين چندرغاز رو هم واسه همه قطع كنيد خيال همه راحت شه !!!!!!!
مرفه بی درد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
1
,واقعاً که آقایون اون بالا نشستن پیامک میدن بعد که میخوای بری تو سایت عدم انصراف رو اعلام کنی سایتو بستن واقعاً که از این همه عدالت حالم به هم میخوره
م الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
0
خواهشاً بگید این سایت refahi.irچرا باز نمیشه آخه از اونطرف اس ام اس میدید که انصراف بدید در حالیکه ما اصلاً از وضعیت خوبی برخوردار نیستیم حالا اینکه سایت باز نمیشه چه معنی داره؟
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
0
آقایان مدیران سازمان یارانه آیا بفکر کسانی که پیر مرد و پیر زن هستند و در شهرستانها زندگی می کنند و از کامپیوتر سر در نمی آورند هستند که از چرخه یارانه هم حذف نمودند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
2
سلام خسته نباشید
هرگز انصراف نمیدم و خواهان واریز 28000 تومان هم هستم مگر اینکه قیمت اب و برق و گاز و بنزین و نان و...........به قیمت اولیه برگردد.
عبدالقادر رنجبراحمدآبادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
0
1
باعرض سلام و خسته نباشید،من دیروز اشتباها بجای عدم انصراف،انصراف را زدم، چه باید کرد؟متشکرم
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
0
0
سلام من اشتباهی برای دیدن اطلاعات یارنه رفتم تو انصراف و زودی برگشتم ممکنه با اینکه پیامک نداشتم و وضع مالی خوبی هم ندارم صرف رفتن تو این گزینه باعث بشه همین هم قطع بشه
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
0
0
آقا یه سوال دارم من ثبت نام کردم قبلا
حالا خطمو عوض کردم چجوری باید شمارمو جدیدمو بدم تا پیامک برام بیاد؟
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
0
0
آقا یه سوال دارم من ثبت نام کردم قبلا
حالا خطمو عوض کردم چجوری باید شمارمو جدیدمو بدم تا پیامک برام بیاد؟
مصطفی
|
UNITED STATES
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
0
0
آقا یه سوال دارم من ثبت نام کردم قبلا
حالا خطمو عوض کردم چجوری باید شمارمو جدیدمو بدم تا پیامک برام بیاد؟
داود عسگری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
همه دوستان فقط در اینجا درد دل کردن تا کمی آروم شدن ولی باید بگم دیگه کاری از دست کسی نمیاد قول بی شاخ و دم گرونی هم افسار بریده و داره میاد خوش به حال اونایی که با ااون فاصله بیشتری دارند ولی نگران نباشید آسیاب به نوبت کم کم همه قلع و قم میشیم
نظرات بینندگان