arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۰۱
تعداد نظرات: ۹۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۱

رحيمي: چون کرد هستم، از روزهاي اول اتهام به سويم روانه شد

معاون اول رييس‌جمهور گفت: هنوز عده‌اي متعجب هستند که چرا رييس‌جمهور، معاون اول خود را از استان کردستان برگزيد و همين موضوع موجب شد تير طعنه و اتهام آنها از روزهاي اول فعاليت در جايگاه معاون اول، به سوي من روانه شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رييس‌جمهور گفت: هنوز عده‌اي متعجب هستند که چرا رييس‌جمهور، معاون اول خود را از استان کردستان برگزيد و همين موضوع موجب شد تير طعنه و اتهام آنها از روزهاي اول فعاليت در جايگاه معاون اول، به سوي من روانه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، محمدرضا رحيمي عصر ديروز (شنبه) در مراسم افتتاح هفته هنر استان کردستان که در فرهنگسراي نياوران تهران برگزار شد، تصريح كرد: البته بنده به اين مسائل توجهي نشان نداده‌ام و در مقابل رفتار آنها تنها يک ساعت به ساعت کاري موظف خود اضافه کردم، چراکه اهل کردستان هستم و همانند مردم اين سرزمين همه ايران را مثل کردستان دوست دارم.

معاون اول رييس‌جمهور در بخش ديگري از صحبتهاي خود، کردستان را مهد تمدن ايران باستان توصيف کرد و گفت: آثار باستاني باقي‌مانده از دوره مادها در کردستان حکايت از فرهنگ و تمدن کهن در اين سرزمين دارد.

وي همچنين با تبريک حلول ماه مبارک شعبان و اعياد شعبانيه اظهار كرد: در ايام ميلاد فرخنده امام حسين(ع) هستيم و اين امام بزرگوار در نزد مردم کردستان چه شيعه و چه سني از احترام بسيار بالايي برخوردار است و مردم کردستان هنگامي که براي موضوعي بسيار مهم مي خواهند قسم ياد کنند، به حضرت عباس قسم مي‌خورند.

وي، کردستان را سرزمين آموزه‌هاي محبت و عشق به انسانها توصيف كرد و با بيان اينکه "کردستاني‌ها در وفا و مروت يگانه‌اند"، تصريح کرد: نمي توان يک کُرد را پيدا کرد که از او با صفت بي‌معرفتي ياد کنند، چراکه همه اهالي کردستان صاحب صفا و صميميت و قلبهاي پاک هستند. مردم کردستان از جمله کساني هستند که بدون هيچ درگيري و نزاعي به اسلام گرويدند و هنوز در شناسنامه برخي افراد در منطقه بانه کلمه «اختيارالدين» به معناي کسي که با اختيار خودش به دين اسلام روي آورده، به چشم مي‌خورد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، رحيمي، مردم سرزمين کردستان را پيشتاز در عرصه فرهنگ و تمدن خواند و با بيان اينکه "ايران داراي تاريخي کهن و ديرينه است"، افزود: پيش از دوران هخامنشيان، مادها در کردستان تمدن‌سازي کردند و سَقِز امروزي مرکز حکومت مادها بود و آنها اولين سازندگان تمدن ايران باستان بودند. ابتدا بايد فرهنگ باشد تا تمدن ايجاد شود و هيچ تمدني در دنيا وجود ندارد که پيش از آن يک فرهنگ وجود نداشته باشد. ساليان سال طول مي‌کشد تا فرهنگ در يک جامعه شکل بگيرد و بر اثر آن فرهنگ تمدن بوجود مي‌آيد. از اين‌رو مي توان نتيجه گرفت بسياري از ملت‌ها که داراي تمدن نيستند، فاقد فرهنگ بوده‌اند چراکه تمدن مولود فرهنگ است.

معاون اول رييس‌جمهور در ادامه، با اشاره به آغاز هفته هنر استان کردستان، به تعريف و تمجيد مقام معظم رهبري از فرهنگ و هنر مردم کردستان اشاره و تصريح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب درباره فرهنگ و هنر مردم کردستان هيچ شبهه‌اي باقي نگذاشت و شبهاتي که برخي درباره هنر اين استان القاء مي‌کردند را از بين برد.

وي اضافه كرد: هنوز عده‌اي متعجب هستند که چرا رييس‌جمهور، معاون اول خود را از استان کردستان برگزيد و همين موضوع موجب شد تير طعنه و اتهام آنها از روزهاي اول فعاليت در جايگاه معاون اول، به سوي بنده روانه شود. البته بنده به اين مسائل توجهي نشان نداده‌ام و در مقابل رفتار آنها تنها يک ساعت به ساعت کاري موظف خود اضافه کردم، چراکه اهل کردستان هستم و همانند مردم اين سرزمين همه ايران را مثل کردستان دوست دارم.

معاون اول رييس‌جمهور با بيان اينکه "اساس و پايه موسيقي عميق ايراني ريشه در کردستان دارد"، گفت: کردستان علاوه بر اينکه مهد فرهنگ باستان است، جايگاه رفيع هنر موسيقي و بسياري از هنرهاي ديگر است و اساتيدي که در رشته‌هاي مختلف هنر در اين استان ديده مي‌شوند کم نظير هستند.

وي از برنامه‌ريزي براي پاسداشت و تقويت بيشتر فرهنگ و هنر استان کردستان خبر داد و اظهار كرد: در مشورت با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تصميم گرفتيم يک ميليارد تومان علاوه بر بودجه‌هاي مربوط به هنر استان کردستان، براي ارتقاء هنر در اين استان اختصاص دهيم.

رحيمي با اشاره به برنامه‌هاي دولت براي اجراي طرح‌هاي مهر ماندگار در استان‌هاي کشور خاطرنشان کرد: برخي از اين طرح‌ها مربوط به فرهنگ و هنر است و اميدواريم اجراي اين طرح‌ها در استان کردستان موجب شکوفايي و آشکار شدن هرچه بيشتر هنر، فرهنگ و تمدن در اين استان شود، چراکه ريشه‌هاي تمدن در اين استان وجود دارد اما همانند گنجي پنهان است که بايد شکوفا و آشکار شود.

وي در ادامه، با تبريك ايام مبعث رسول گرامي اسلام(ص) گفت: بعثت فقط يک امر زماني محدود در يک برهه از تاريخ نيست و به يک بخش از کره خاکي از نظر مکاني تعلق ندارد بلکه پيوسته جاري است. بعثت از ابتدا بوده است و آغاز آن به زمان برانگيخته شدن حضرت محمد(ص) به پيامبري برنمي‌گردد بلکه همانند وجود مقدس نبي اکرم(ص) و مثل وجود حضرت باري‌تعالي از ابتدا بوده و همواره جاري است.

بر اساس اين گزارش، در اين مراسم شماري از هنرمندان برتر استان کردستان، از معاون اول رييس‌جمهور لوح تقدير دريافت کردند و از آنان قدرداني شد.

رحيمي همچنين پس از سخنراني در آيين افتتاح هفته هنر استان کردستان، ضمن افتتاح نمايشگاهي که در حاشيه اين مراسم برپا شده بود، از آثار مختلف اين نمايشگاه شامل هنرهاي تجسمي، نقاشي و خطاطي ديدن کرد.

معاون اول رييس‌جمهور پس از بازديد از اين نمايشگاه نيز از غرفه‌هاي مختلف موجود در فضاي باز فرهنگسراي نياوران شامل صنايع دستي و محصولات سنتي استان کردستان بازديد کرد و دقايقي را به تماشاي اجراي مراسم آييني و موسيقي محلي استان کردستان پرداخت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
5
283
چه ربطي داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
نوعی مطلوم نمایی برای تحریک احساسات مردم دلیر کردستان . قافل از اینکه کر دهای ایران هئشیارتر از این حرفها هستند .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
مثبت به پاسخ ناشناس:
"نوعی مطلوم نمایی برای تحریک احساسات مردم دلیر کردستان ..."
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
طراح محترم سایت انتخاب لطفا تدبیری اتخاذ کنید تا به پاسخ ها هم بشود مثبت یا منفی داد .
آن ور پرچین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
ایشون که کرد نیست ترک سریش آباد قروه هستش ولی جالبه که قبول دارن به کرد ها ظلم میشه این یه جور اعترافه که از طرف خودشون داره بیان میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
12
279
جناب رحیمی بخدا منم کردم ولی شمارا قبول ندارم
پاسخ ها
من کیم!!!! دقیقاً
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
منم هم همینطور از این چیزها در این شرایط مایه نذار لطفــــــاً
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
زنده باد مردم غیور و وطن پرست کردستان .
شهروند قروه ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
7
135
آقای دکتر!!!!!!!!!!!!!!! چرا آب گل آلود می کنی مرد حسابی من جد اندر جد شما را می شناسم شما کی کرد هستید شما ترک هستید واسم پدر خدابیامرزتان میرزاحسین سریش آیادی بود
پاسخ ها
یاسر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
ببین ایشان کرد هستند.کرد قروه لهجه کردی اش آنقدر تابلو است که نیاز به اثبات ندارد.جد اندر جد کرد است.البته کردها مردمان شریفی هستند و من دوستشان دارم ولی ایشان ترک نیستند.
یک ترک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
به نظرم بهتر است به جای کرد و ترک بودن یک فرد به عملکرد او توجه کنیم چون ایران مال تمام ایرانیان است .
یک جهان سومی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
7
117
کردها آدمهای ساده ای هستند . یا شما کرد نیستی یا دو رگه ای
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
بحث را نژادی نکن!
یک جهان سومی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
3
111
شما اگر کرد بودی ساده هم بودی و این مساله که تخلفاتت رو به مسائل قومی ربط بدی و فرار به جلو بکنی ؛ ازتون بر نمی آمد .
پاسخ ها
انور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
اگر منظورتان از ساده، یکرنگ، صادق و پاک است، می پذیرم که ما کردها بر خلاف برخی کردنماها، ساده هستیم.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
2
99
اولا کی گفته شما کورد هستید ما به هیچ عنوان یک کرد قبول نداریم آقای رحیمی، شما یک انسان دو رو تشریف دارید همانطور که در سفر به استان همدان گفته بودید من همدانی هستم پس خواهشا همدانی هم بمانید. دوما مادها قبل از هخامنشیان بودند البته اشکال نداره چون مطمئنم مذرک دکترات هم مثل خودت دورو و قلابیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
2
86
بابا این سیاست مظلوم نمایی دیگه کارایی نداره دادا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
52
بابا این سیاست مظلوم نمایی دیگه کارایی نداره دادا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
2
73
چون کرد هستی دلیل نمیشه ...!!! اینهمه اتهام که بر علیه شماست....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
53
کسانی امثال شما ...!..که از درد ومشکلات مردم بی خبرید.! ویا خودتان را به خواب زدید..!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
2
72
بازي خطر ناك رحيمي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
3
61
این راهی است برای فرار از اتهامات
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
2
63
خداوندا، اعتماد به نفس را بین آحاد مردم به تساوی تقسیم کن.
الهی آمین یا رب العالمین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
86
داره از حس ناسیونالیستی مردم خوب کرد سو استفاده میکنه!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
68
اتفاقا چون کردها غیور هستند،اگر راست میگویید؛اولا اینطوری مسائل را با هم قاطی نمیکنید تا باعث سردرگمی عوام بشود،ثانیا مرد و مردانه نادرست بودن ادعاهای مشارکت در فسادهای مالی را اثبات و سند برائت خود را از قوه قضائیه اخذ و بیلبورد می کنید تا ما باور کنیم که شما پاکید.مرد حسابی یعنی چی که چون کرد هستم....؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
71
مظلوم نمایی بسه
بااین کاربذر نفاق وکینه نکارید
کردها محترمند وبسیار هم مهربان ودرستکارند وباتخلف واختلاس هیچ نسبتی ندارند
اینو بنده به تجربه ای که اززندگی بابرادران شیعه وسنی کرد دارم عرض می کنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
9
41
چون کردی یه کم دوست دارم فقط آبروی کردها رو نبر
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
12
85
من 15 سال کارمند بودم ،سرقضیه ی دزدی رئیسم به همه جا شکایت کردم باسند ومدرک ولی وقتی فهمیدند کردم وسنی مذهب مرا که ازبیت المال دفاع کرده بودم بازن و دوبچه بیکار کردند وآغا دزده را ارتقابخشیدند. به همه جا هم نامه نوشتم اما کسی جوابم رانداد. الان برای پرداخت قبوض آب وبرق شدیداً درمضیقه ام . بخدا پسرم دانشگاهیه ولی یه ریال ندارم بهش بدم . جرم من کرد وسنی بودن بود وبس
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
تو این وسط آتیش بیار معرکه شده ای
هموطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
حسین جان، برادر عزیز! در اینکه همچین رفتاری یک ظلم بزرگ در حق شما و حتی تمام جامعه بزرگ ایران است شکی وجود ندارد. اما باور کنید این برخوردها با تمام کارمندان شریف هست. با کردها، ترکها، لرها، بلوچها و ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
قبول ندارم چند میلیون نفر کرد در ایران هستند که اگر قرار باشد به جرم کرد بودن مورد بی مهری واقع شوند باید از این کشور کوچ می کردند ولی این طور نیست هموطنان کرد هم مثل سایر هموطنان دارای شغل های مختلف هستند و در این کشور زندگی می کنند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
یه سر بیا کردستان عزیزم........
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
91
جناب رحیمی تو اهل قروه و نیمه کرد و نیمه ترکی ولی اینها اصلا ربطی به تخلفات تو ندارند. تو را نه ترکها و نه کردها هیچکدام قبول ندارند.
غلامرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
143
6
سلام.کلا از زمان به قدرت رسیدن دولت آقای احمدی نژاد همه به فکر مردم افتادند(منظورم مخالفین ایشان است)اگر واقعا آقای خاتمی وهاشمی انقدر به فکر مردم هستند چرا مردم به آنها پشت کردند؟؟؟دلیل حرف من باخت مفتضحانه آقای هاشمی در سال84و آقای موسوی در سال88.البته انتخاباتهای مجلس حتی قبل از سال 84 هم نشان داد دیگر کسی به اصلاح طلبان (شما بخوانید عوامل امریکا)روی خوش نشان نمی دهد؟؟؟؟
در ضمن این دوستان چرا در زمان زمامدادری خویش به فکر مردم نبودند؟؟؟تورم 50در صدی دوران آقای هاشمی و فقط انتشار دوروزنامه کیهان واطلاعات نشانه مردمی بودن است!!!!!!در زمان آقای خاتمی شهرام جزایری عرب توانست حتی به رئیس مجلس ششم پول پرداخت کند.البته اینها بخشی از اقداماتشان است.در دولت آقای خاتمی بر کم کردن بودجه دفاعی تلاش گسترده شد!!!!در زمان تشکیل مجلس هفتم که همزمان بود با دولت هشتم،دولت از نحوه بستن قرادادهای نفتی مجلس را مطلع نمی کردچرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟البته در موضوع هسته ای که اوج اقدامات عالی!!!دولت 2خرداد بود با تعطیلی فعالیتهای هسته ای ما چه چیزی به دست آوردیم؟؟؟؟ البته می دانم سایت شما از انشار این مطالب خودداری می کند!!!چون شما انتقاد از آقایان هاشمی وخاتمی را خط قرمز خود می دانید.این هم نوعی آزادی بیان است!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ياشار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
دوست عزيز فكر كنم مطلب بالا رو خوب نگرفتي يا صفحه رو اشتباه اومدي!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
آقا غلامرضا، تقلب نکن.این فرمایشات کپی فرمایشات کانال چند صدا و سیمای ملی بود؟خودت بگو.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
آقای غلامرضا!من که ندیدم مردم انتقاد از عملکرد بسیار بد این دولت را مترادف با دفاع از دولت هاشمی و خاتمی دانسته باشند.اصلا صحبتی نشده.در انتقاد از مشکلات آن دولتها هم شخص رئیس جمهورفعلی با دلیل و بی دلیل واقعا سنگ تمام گذاشتند.و انصافا آنها کم مشکل هم نبوده اند.ولی بالاخره در گذر زمان،این دولت باید بسیار کم اشکالتر و پرتوان تر از دولتهای گذشته باشد چرا که تجربه ی زمان گذشته را داشته،البته این اتفاق نیفتاده.مشکلات امروز جامعه ما و مردم ما واقعا طاقت فرساتر از قبل است.هیچ جامعه و کشوری را سراغ نداریم که پس از 30 سال از اقدام به توسعه،مردمش هنوز دچار مشکلات معیشتی اولیه باشند.این انتقادها ربطی به خوب جلوه دادن دولت هاشمی و خاتمی ندارد.بلکه عامل نقص و انتقاد در عملکرد خود این دولت است همانطور که دولتهای گذشته هم مبرا نبوده اند.خواهش می کنم مساله را قومی و قبیله ای و جناحی نکنید.هر کس دلش برای سرزمینش میسوزد و آرمانش سوق دادن آن به سوی تعالی است شایسته تقدیر است و هر کس در هر جایگاهی فقط شعار بدهد و نتیجه عملش ضعیف کردن ایران باشد شایسته نکوهش.نامش هرچه و هر که میخواهد، باشد.امیدوارم مطلب را رسانده باشم دوست گرامی و هم وطن عزیزم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
کلک!!!دو سه تا کامپیوتر پیدا کردی به خودت مثبت بدی؟!
لیسانسه بیکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
2
51
خیلی زرنگی ، آخرشی به خدا !!!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
51
مخالفت با اقای رحیمی ربطی به کرد بودن ایشون نداره ظاهرا او به دنبال فرافکنی هست . او باید در مورد اتهام فساد مالی اش و ارتباطش با گروه انحرافی توضیح بده با این حرفها میخواد بگه هر کس مخالف اون هست با کرد بودن او مشکل داره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
81
آقای رمضان زاده هم کرد هستن ایشان هم کرد،آقای بیژن نامدار زنگنه هم کرد هستن ایشان هم کرد ولی اینها کجا و اقای رحیمی کجا؟
پاسخ ها
کردستان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
خیلی مردی این صدای مردم کردستانه احسنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
79
منم میگم رحیمی جان حنات پیش ما رنگی نداره براکم
مجی
|
SWITZERLAND
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
49
جناب رحیمی روش بسیار خطرناکی را برای تطهیر خود برگزیده است و از اظهاراتش بوی خون به مشام می رسد. امیدوارم عاقلی در این مملکت به تحو مطللوبی پاسخ وی را بدهد تا قبل از اینکه نامبرده رفتار نادرست و خلاف قانون خود در دوران قبل از معاونت رییس جمهوری را با احساست خفته قومیتی در بین عامه آغشته کند. از ما گفتن و از شما اغماض.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
46
این حرفای آقای رحیمی الان ارزش کشک آش خاله رو هم نداره
دیگه دیره . . .خیلیم دیره . . .!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
37
سوء استفاده گر به این میگن !
میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
32
چرا بحث قومیت را مطرح می کنی از شما که معاون ریس جمهور هستید این سخنان سبک و بی محتوا بعیده حالا اگر یک آدم معمولی و ... این حرف را می زد می گفتیم تحت تاثیر القائات مغرضین و بیگانه گان قرار گرفته است ولی باز هم میگم از شما بعیده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برادر ناشناس
|
CONGO, THE DEMOCRATIC REPUBLIC OF THE
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
7
37
شما ترک هستید . از ترکهای شهرستان قروه
شما قروه ای هستید که یکی از شهرهای استان کردستان است
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
43
جناب رحیمی شما باید بری دادگاه در اونجا رفع اتهام شوی نه در تریبون سخنرانی
اميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
40
ظاهرا می خواهد دوباره جنگ قومی راه بندازه با اين حرفها
شیر ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
2
62
شما نه بدرد ما کردها میخوری نه بدرد ملت ایران بیخودی کرد کردم نکن چون من کرد تورو اصلا قبول ندارم
وفا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
55
جناب آقای رحیمی با سلام و احترام
با این نطق عالمانتان چند نکته را بان و به نوعی پیشنهاد می‌کنم تا واقعیت برایتان مشخص شود (اگر الان واقف نباشید و خود را به کوچه علی چپ نزدید):
1- یک نظر سنجی در میان کردها انجام بده ببین در آنجا چقدر محبوبیت داری. به والله من تا حالا یک نفر کرد را ندیدم که از جنابعالی خوشش بیاد.
2- این موردی که شما می‌گویید چه ربطی یه میلیاردها پول داره ما تا حالا کردهایی در بدنه دولت و حکومت داشتیم و کسی بخاطر کرد بودن ازشان متنفر نبود مثل مهندس ادب (نماینده مشهور مجلس)، دکتر رمضانزاده (سخنگوی دولت اصلاحات)، دکتر شکوهی (وزیر سابق آموزش و پرورش). آقای عباسی وزیر ورزش و ......... این چه حرفیه میزنی. لیاقت و بزرگی و شایستگی ربطی به قومیت نداره خودت هم میدونی. کی گفته برای محبوب بودن حتماً باید یزدی، کرمانی، سمنانی و یا اصفهانی و یا تبریزی باشی.
3- بنظر می‌رسد در پایان دوره‌های قدرت خیلی هم بد نیست خودت را به کردها بچسبانی، کسانی که تا حالا یک بار هم اسمی از آنها نبردی. خدا وکیلی چه فرقی می‌کرد شما کرد باشی یا ترک یا فارس و یا عرب. فقط بله قربان‌گو بودن وجه اشتراک جنابعالی و این سمتهای اشغال شده است. مردم کرد و غیر کرد همه چیز را می‌بینند و می‌دانند. دیگر دیر شده است. و کار از کار گذشته است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
45
چرنده ابروی کردهاراهم برد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
46
مرد حسابی چرا پای قومیت رو وسط میکشی. من که تا الان نمیدونستم کردی ولی هیچ وقت حس خوبی نسبت بهت نداشتم. لابد بقیه خلافکارها هم باید بگن چون ما فلان و فلان زبانیم متهمیم. اینجور باشه هیچ فارس متهمی نباید تو ایران باشه. یک کم لطفا فکر کن بعد افاضه کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
48
آقای رحیمی این حرف کمال بیسوادی سیاسی شما رو میرسونه و بس. واقعا باید به حال این ملت تاسف خورد
غزل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
43
من نمی دونم شماها گناهی دارید یا نه ! اما اگه دارین به زمین می خورید و هرکاری می کنید تیر اتهام از طرفتون گرفته نمی شه شاید دارید تاوان گناهی رو می دید ببینین گناهی رو انجام دادین یا نه ؟ حالا 100 درصد هم نبود 63 درصد انجام ندادین ؟
پاسخ ها
هموطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
63 درصد رو خوب اومدی.
سیاوش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
ای نکته سنج!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
21
جدا کردی :)) ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
24
بعنوان یک کرد تنها اون بخشی که در مورد فرهنگ و تمدن کردستان حرف زدی جالب بود و واقعا حقیقت داشت فرهنگ وتمدن کردستان سرآمد است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
32
روش خوبی است برای سرپوش گذاشتن بر روی هزاران پرونده...
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
37
هر دم از این باغ بری می رسد
خوب معاون اول ریس جمهور آرام آرام اتهام خودشو به کرد بودن ارتباط داد تا اگر دادگاهی شد زمینه ساز درگیری کردهای عزیر با حکومت مرکزی را فراهم آورد.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
40
آقای رحیمی شمایکبارگفته بودیدمن اهل همدانم وطرفدارتیم پاس همدانم وحالامیگوییدکرد هستم اگرکردی کمی صحبت کنیدتامعلوم شودکه ....
حبیب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
37
درزندگینامه شمادرسایت اینترنتی ویکیدیاآمده شمااهل سریش آبادقروه وترک زبان هستید
جمال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
34
آقای رحیمی بعدازچندسال این ادعارامی کنیدچکاری برای کردستان کردید؟چرااین اواخریادت افتاده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
2
48
من کرد نیستم ولی کردها رو دوست دارم، خیلی با معرفتن
یاسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
32
چرا سفسطه می کنی.همه انسان هستیم.ترک و فارس و کرد و عرب نداریم.همه در مقابل قانون مسئولیم.هر کس مسئول اعمال خودش است و شما به عنوان معاون اول رییس جمهوری حق نداری احساسات قومی اقوام را تحریک کنی.
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
4
37
من بیجاری هستم همون شهری که اقای رحیمی ادعا دارند اونجایی هستند ولی باید خدمت همه دوستان عرض کنم ایشون کرد نیستن بلکه ترک هستن که البته در قروه و بیجار ترک ها در اقلیت هستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
29
آقای رحیمی برای تبرئه کردن خودش از اتهامات دست روی نقطه حساسی زده ولی کردها ساده نیستند که از یک متهم فساداقتصادی بازی بخورند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
23
لابد کرد کرمانجی اما گمان نکنم آخه منم کرمانجم شما از اهالی خیابان فاطمی هستید
یک کرد آشنا با جاب رحیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
38
جناب رحیمی شاید بلد باشند کردی حرف بزنند اما ایشان متولد بخش سریش آباد قروه می باشند که ترک زبانند وکردنمی باشند.
اروم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
33
اقاي رحيمي براي فرار از پاسخگويي به اشتباهاتشان اينطوري طفره ميرن!!! (البته اينگونه پاسخ دادن را از رئيسشان ياد گرفته اند)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
27
آقای رحیمی حتما می خواهید بعد از مسئولیت معاون اولی بعنوان پناهنده سیاسی به اون طرف آب برید و بگویید شما از چریکان فدایی خلق هستید و شاید هم باشید خدا می دونه . فقط یک خواهش دارم خودت برو اما پول با خودت نبر .
ایران نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
40
رحیمی !!
انتخاب تو به عنوان معاون اولی هیچ ربطی به نژادت نداره! بلکه فقط به خاطر دو جمله بود که در سال 1385 در جلسه همایش مدیران دیوان محاسبات و در حضور شخص احمدی نژاد گفتی
اول: «مديران دولت نهم پاکدامن هستند و بدين سبب امسال آمار تخلفات ارائه نمي‌دهيم»!
دوم و مهمتر: « یکی از مسلمانان سوریه معتقد بود اگر بنا بود بعد از پیامبر (ص)، پیامبری بیاید آن، احمدی نژاد بود»!!

ضمن اینکه همه نژادهای ایرانی در برابر قانون یکسان هستند و در صورت تخلف بایستی پاسخگوی اعمال خلاف خود باشند!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
24
این اقای رحیمی ازیک نقطه حساس اشاره کرده ازقومیت نامبرده. میخاهدباعث تحریک مردم کردبشوداگه یه وقت بگیرنشون.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
34
آخ آخ رحيمي! رحيمي! من چي بگم به تو؟ چي بگم آخه؟ از اين جملات بوي بدي مي‌آيد. بوي خيلي بدي مي‌آيد. من اگه تصميم گير اين سيستم بودم، حتماً يك چيزي كف دست تو مي‌گذاشتم كه ديگر به عنوان معاون اول رئيس جمهور چنين جملات تفرقه‌افكنانه وتاسف‌باري را به زبان نياوري!
بانشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
25
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
6
24
آقای رحیمی قوم کرد از اقوام اصیل ایرانی است ولهجه ای از لهجه های زبان فارسی است شما در دولتهای قبلی هم مقام ومسند کمی نداشتبد آیا چنین ادبیاتی از سوی شما وامثال شمادر شرایط حساس کشور که نیازمند حفظ منافع ملی است تصادفی است شما چنین می گویید دیگری مکتب ایرانی آیا منافع شخصی مقدم بر منافع ملی وبین المللی است؟
حرفهای شما مرایاد هم کلاسم شاهین می اندازد همیشه نمره ریاضی کم می گرفت وبه معلم ریاضی می گفت شما با من دشمنید ومعلم می گفت آخرمن چه دشمنی با شما دارم شما تقلب هم که می کنید (پاسخ سوالهارا جابجا می نویسید ) من نمره اش را دادم
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
البته کردی ماند فارسی یک "زبان" هست و با آن دارای یک ریشه است اما "لهجه" فارسی نیست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
عزیزم ترکی و کردی و ... لهجه نیستن زبانن!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
کردی زبان است عزیزم نه لهجه ای از فارسی
یک کرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
1
35
آقای رحیمی من یک کرد هستم؛ولی ارجاع دلایل مخالفت با شما به کردیت را نمی پسندم؛این حرفها و بهانه تراشیها دون شأن معاونت رئیس جمهوری است؛شما با ترقیق کردیت و هویت گریزی به آنجا رسیده ای،اکنون چرا از کردیت هزینه می کنی؟! به جای این اظهارات،ضرورت پاسخگویی در روز قیامت، که فرصت جبران نیست، را مدّ نظر داشته باشید!
اميرفا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
2
18
ما ايراني هستيم.
كرد و لر و ترك بلوچ و عرب و گيلك و مازني و تات و فارس و ... نداره شما سعي كن آدم باشي....ايرانيا از اين موجهاي خود ساخته و خودبافته ناسيوناليستي خيلي وقته رد شدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
0
19
این هم از کرامات شیخ ماست!!!!!!!!!!!
احمد
|
GERMANY
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
0
25
بنده دوستان کرد زیادی دارم و خصوصیاتی در آنان دیدم که جای دیگه ندیدم برای همین بسیار به کردها عللاقمندم اما این ربطی به جنابعالی نداره ما به عملکرد نمره میدهیم نه قومیت.!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
0
39
شرم اوره که یه مسئول مملکت برای فرار از اشتباهاتش به قومیت متوسل بشه
این رحیمی و اطرافیانش چه نقشه ای کشیدند؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
1
24
یه دفه چی شد همه کرد شدن!!!
حبیب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
0
4
یه سربه کردستان بزنید وازنزدیک درد دل این مردم مظلوم رابشنوید . تاکردنباشید نمی تونید درک کنید ما چه می کشیم
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
|
-
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
3
کردمرده غیرت داره!
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
4
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
0
4
چناب رحیمی بنده هم کرد هستم و بیگانه با کم لطفی در حق خود و هم زبانانم نیستم و این ناشی از تبلیغات منفی و عدم اطلاع مردم ایران از قوم کرد تا جایی که دوستی در بالا کردی را که یک زبان است را لهجه فارسی نامیده و این از بی اطلاعی است و شما به عنوان یک کرد عالی رتبه برای اطلاع رسانی در مورد مرام کردی و رفع تبعیض چکار کردید ؟ البته من میدانم که شما ترک هستید البته اگر قبولت کنند !!!! و این جملات شما در جهت تغییر ی دیگر است . چون رنگ عوض کردن سیاست همیشگی شماست و لی فکر نکنم اینبار برات چواب بده !!!!؟؟؟ کردها مردمان قدر شناسی هستن اگه راست میگی یه ماه بیا مثل شهروند عادی توی شهر محل تولدت زندگی کن ...........................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
0
5
از این به بعد هر کس به رحیمی گفت بالای چشمت ابرو هست یه ضد کرد هست و با کرد بودن اون مشکل داره!
دیگه انتقاد بی انتفاد
نظرات بینندگان