arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

غول فناوری کره ای از سوی دادگاهی در ایالات متحده محکوم شد / سالانه 4 میلیون تلفن هوشمند سامسونگ نیاز به تعمیر دارند

نتایج بررسی های یک دادگاه در ایالات متحده نشان داد که سالانه  بیش از 4 میلیون تلفن همراه هوشمند سامسونگ به خدمات پس از فروش و تعمیرات مختلف  نیاز دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نتایج بررسی های یک دادگاه در ایالات متحده نشان داد که سالانه  بیش از 4 میلیون تلفن همراه هوشمند سامسونگ به خدمات پس از فروش و تعمیرات مختلف  نیاز دارند.

 

یک دادگاه منطقه ای ایالات متحده واقع در سن خوزه که در حال بررسی پرونده منازعه بین اپل و سامسونگ در خصوص وضعیت ثبت اختراع این 2 بود، در جریان بررسی های خود به نتایجی عجیب و جالب توجه در خصوص سامسونگ نیز دست یافت. 

 

این نتایج نشان داد که سامسونگ هر سال بالغ بر ده ها میلیون گوشی هوشمند را به فروش می رساند اما بیش از 4 میلیون از این گوشی های هوشمند برای خدمات پس از فروش و برخی تعمیرات جزئی در ایالات متحده به شرکت سامسونگ بازگشت داده شده اند.

 

به گفته تیموتی شپرد ، معاون رئيس بخش  عمليات و امور مالي سامسونگ که خدمات و تدارکات را تحت نظر داشته،به طور مشخص سالانه بین  4 تا  5 ميليون دلار طی  سال 2010 تا 2012 صرف هزینه تعمیر صفحه های شکسته گوشی ها شده است. 

 

اما به طور کلی این دادگاه در مورد سامسونگ، با هدفی بزرگتر تشکیل شده. هدف دریافت غرامت به اپل برای نقض حق ثبت امتیاز رقمی که پیش بینی می شود به  28 میلیون دلار برسد.  

 

 سامسونگ 74 میلیون تلفن را  در سال 2017 فروخته است.بنابراین نمی توانیم بگوییم این شرکت به لحاظ سوددهی در وضعیت بدی قرار دارد.  هنگامی که سامسونگ در سال 2010 شروع به فروش موبایل های گلکسی سری اس خود کرد، یکی از محبوب ترین موبایل های اندرویدی جهان را در اختیار داشت. با این وجود باید دید وضعیت انحصاری برخی از اختراعات در ایالات متحده و ماجرای گوشی های تعمیری چه تاثیری در چشم انداز آتی این غول کره ای خواهد داشت. 

 

 

 

 

نظرات بینندگان