کد خبر: ۲۵۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۲۸

نخستین گوشی تاشو سامسونگ را ببینید +عکس

سامسونگ که ماه‌ها قبل مدل اولیه گوشی تاشو خود را نمایش داده بود، در ابتدای مراسم رونمای از گلگسی اس ۱۰، مدل نهایی این گوشی را معرفی کرد. این گوشی تاشو که گلکسی فولد نام دارد، از نمایشگر انعطاف‌پذیر ۷.۳ اینچی بهره می‌برد. این گوشی از تاریخ ۲۶ آوریل با قیمت پایه ۱۹۸۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. در ضمن طبق اعلام سامسونگ، کاربران از بین مدل‌های مبتنی بر LTE و ۵G می‌توانند مدل موردنظر خود را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در ضمن طبق اعلام سامسونگ، کاربران از بین مدل‌های مبتنی بر LTE و ۵G می‌توانند مدل موردنظر خود را انتخاب کنند.



نمایشگر اصلی دارای رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ است و پس از تا شدن، یک نمایشگر ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۸۴۰ در ۱۹۶۰ انجام وظیفه می‌کند. سامسونگ برای این گوشی ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مبتنی بر تکنولوژی UFS 3.0 در کنار یک تراشه ۷ نانومتری و ۱۲ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته است.

سامسونگ حتی موفق شده از دو باتری جداگانه برای این گوشی استفاده کند که روی هم رفته ظرفیت ۴۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی ارائه می‌کنند. در ضمن باید خاطرنشان کنیم گلکسی فولد از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند.

این گوشی روی هم رفته از ۶ دوربین بهره می‌برد.سه تا از دوربین‌ها در پشت، یک دوربین در جلو و دو دوربین در داخل تعبیه شده است.این یعنی فارغ از نحوه‌ی گرفتن این گوشی، کاربران می‌توانند عکس موردنظر خود را ثبت کنند.

حسگر اثر انگشت هم در لبه‌ی کناری قرار دارد. دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارای دیافراگم متغیر، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید است.

در بالای نمایشگر انعطاف‌پذیر، دوربین سلفی دوگانه قرار دارد که از یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق بهره می‌برد.بعد از بسته شدن گوشی هم، کاربران به یک دوربین سلفی مگاپیکسلی دسترسی دارند.

همچنین گلکسی فولد برای تا شدن از مکانیزم بسیار با دوامی بهره می‌برد و کاربران بدون هیچگونه نگرانی می‌توانند این گوشی را صدها هزار بار باز و بسته کنند. این گوشی به لطف بهینه‌سازی نرم‌افزاری سامسونگ، به‌راحتی قادر به اجرای همزمان سه اپلیکیشن است. اپلیکیشن‌هایی مانند واتس‌اپ، مایکروسافت آفیس و یوتیوب برای این گوشی بهینه‌سازی شده‌اند.

دیجی کالا:همچنین سامسونگ از طریق همکاری با گوگل، در تلاش است اندروید را به‌طور کامل برای این نمایشگر انعطاف‌پذیر بهینه‌سازی کند. گلکسی فولد در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، سبز و آبی روانه‌ی بازار می‌شود.