کد خبر: ۲۶۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۶۸

عکس نسخه قرمز پرچمدار Galaxy S10 لو رفت!

پیش از معرفی رسمی پرچمداران خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ برخی از منابع مدعی شده بودند که سامسونگ قصد دارد تا رنگ قرمز را به ترکیب رنگی این پرچمدار اضافه کند اما در زمان معرفی رسمی اس 10 خبری از رنگ قرمز نبود. حال به تازگی تصاویری از نسخه قرمز پرچمدار اس 10 منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد تا ترکیب رنگی جدیدی را به پرچمدار خود اضافه کند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ اخیراً یکی از تحلیلگران نام آشنا و معتبر بازار گوشی‌های هوشمند با انتشار تصاویری اعلام کرده بود که سامسونگ قصد دارد تا پرچمداران گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس در رنگ جدید Cardinal Red به بازار عرضه کند. این تحلیلگر اشاره‌ای به نسخه اقتصادی این پرچمدار یعنی و گلکسی S10e نداشته است؛ همچنین زمان عرضه اس 10 و اس 10 پلاس در رنگ قرمز مشخص نیست و این تحلیلگر اشاره‌ای به آن نداشته است، حتی مشخص نیست که این رنگ در کدام کشورها عرضه خواهد شد. در ماه مه سال گذشته سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد پرچمدار اس 9 را در رنگ‌های قرمز و طلایی به بازار عرضه کند اما در نهایت رنگ قرمز از گزینه‌های حذف شد و سامسونگ رنگ طلایی اس 9 را در بازار آمریکا عرضه کرد؛ سامسونگ قصد داشت تا رنگ قرمز اس 9 را به طور اختصاصی در کشور‌های کره جنوبی و چین عرضه کند.


شهر سخت افزار: با توجه به تصاویر منتشر شده عرضه رنگ قرمز پرچمداران اس 10 قطعی است و رنگ قرمز در کنار آبی، سفید، مشکی و سبز، ششمین رنگ پرچمدار اس 10 به شمار می‌رود. البته به همراه رنگ قرمز تعداد رنگ‌های نسخه اس 10 پلاس به هفت رنگ می‌رسد زیرا این گوشی در دو نسخه سرامیکی سفید و سرامیکی مشکی هم به بازار عرضه می‌شود. اخیراً برخی از منابع خبری مدعی شده بودند که سامسونگ قصد دارد تا رنگ قرمز را به ترکیب رنگی پرچمداران اس 11 و نوت 10 هم اضافه کند که با توجه به تصاویر منتشر شده احتمال عرضه رنگ قرمز برای پرچمداران آینده سامسونگ نیز افزایش یافته است.