کد خبر: ۲۶۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۲۲

آئودی A4 مدل 2019 رونمایی شد +عکس

آئودی از نسل کاملا جدید A4 رونمایی کرد. این محصول پر فروش آئودی در بخش های طراحی، فنی و فناوری کاملا متحول شده است. در بخش طراحی بیرونی می توان الهام گیری از مدل A6 جدید را در این خودرو دید. چراغ های جلو جدید و از نوع LED هستند و جلوپنجره ای جدید هم برای A4 طراحی شده است. سپر جلو نیز طرحی جدید دارد و ورودی های هوا را درون خود جای داده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در نمای جانبی گلگیرها با مدل فعلی فرق دارند و خطوطی تیز تر دیده می شوند.

در بخش عقبی نیز گویی با یک A6 کوچک تر سر و کار داریم. چیدمان داخلی چراغ های عقب LED در A4 نیز نسبت به قبل تغییر کرده اند. برای نمای بیرونی این خودرو سه تیپ پایه، Advanced و S لاین در نظر گرفته شده اند و امکان انتخاب 12 رنگ برای بدنه نیز وجود دارد.

تغییرات درون کابین گسترده تر هستند و در بدو ورود نمایشگر 10.1 اینچی بزرگ روی داشبورد جلب توجه می کند. برای کنترل این نمایشگر دیگر خبری از جوی استیک چرخشی روی کنسول مرکزی نیست و قابلیت لمسی دارد.

این خودرو از فناوری خواندن تابلوهای جاده برخوردار است و می تواند با خواندن تابلوها هشدارهای لازم را به راننده بدهد.

این خودرو در بازار اروپا با 6 موتور مختلف توربو عرضه خواهد شد که از موتور 4 سیلندر بنزینی شروع شده تا دیزلی V6 را شامل می شوند. سه موتور از این شش موتور از نوع هیبرید هستند و سیستمهیبریدی کوچک آنها توانسته مصرف سوخت را 3 دهم لیتر در هر 100 کیلومتر کاهش دهد.

خودرو بانک: آئودی مدل S4 و S4 آوانت را نیز با موتور 3 لیتری بنزینی تولید خواهد کرد که 348 اسب بخار قدرت و 500 نیوتون متر گشتاور دارد. مدل دیزلی این خودرو نیز با کد S4 TDI عرضه خواهد شد که 341 اسب بخار قدرت و 700 نیوتون متر گشتاور دارد.