کد خبر: ۲۶۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۸۷

زنده شدن ماهی بی سر و شکم زیر دست آشپز! +عکس

ماجرای جدیدی نبود، زنده شدن ماهی بعد از خرید و حین استفاده! بارها دیده ایم که ماهی یخ زده بعد از افتادن داخل سینک پر از آب زنده شده و حرکت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ ولی تصاویری که امروز خواهید دید را احتمالا تا به حال مشاهده نکرده اید و در نوع خود منحصربه فرد است چرا که وضعیت این ماهی با تمامی ماهی های زنده شده قبلی متفاوت است. این ماهی بخش هایی از بدنش جدا شده و تقریبا برای طبخ آماده بوده است!چنانچه در تصاویر مشاهده می کنید پوست ماهی کامل جدا شده است و سر او نیز از قسمت هایی برش خورده و در کمال حیرت داخل شکمش هم خالی شده است اما ناگهان زیر دست آشپز تکان خورده و موجب وحشت او می شود.

مرد ماهیگیر برای پخت ماهی را طبق روال پاک کرده است یعنی پوست و دیگر اعضای اضافه ان را جدا کرده و بعد از تخلیه شکم ماهی او را به سمت دیگر روی تخته بر میگرداند که ناگهان ماهی شروع به حرکت میکند. از قرار معلوم دختر مرد ماهیگیر در حال فیلمبرداری از مراحل قبل از آشپزی پدرش بوده که چنین صحنه ای را شکار می کند و به سرعت در فضای مجازی منتشر کرده و آن را تبدیل به یک ویدئوی ویروسی کرده که تاکنون هزاران بازدید دریافت کرده است./نمناک