کد خبر: ۲۷۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۲۰۶

عکس پسر ترامپ در کنار پدر و مادرش خبرساز شد!

بارون ترامپ سیزده ساله ناگهان قد کشیده و از پدرش نیز بلندتر شده است. این عکس در فضای مجازی به سرعت داغ شده و مباحث زیادی را برانگیخته است. بارون جوان‌ترین پسر ترامپ است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به همراه همسرش ملانیا و پسرش بارون تعطیلات تابستانی را به مدت 10 روز در نیوجرسی گذراندند. در میان تصاویر منتشر شده عکس بارون ترامپ سیزده ساله که به طور ناگهان قد کشیده و از پدرش نیز بلندتر شده است در فضای مجازی داغ شده است. البته با مثل همیشه پدر بارون درباره ایران نیز در بازگشت به کاخ سفید صحبت کرد.

ترامپ در بازگشت از تعطیلات، به موضوع آزادی نفتکش ایرانی واکنش نشان داد و در پاسخ به سوالی درباره رفع توقیف نفتکش ایرانی در جبل الطارق مدعی شد که ایران می‌خواهد با واشنگتن مذاکره کند.

وی افزود: ما می‌توانیم یک‌چیزی خیلی سریع انجام بدهیم اما آنها واقعا نمی دانند چطور شروع کنند.

رئیس جمهور آمریکا افزود: آنها مردمی با غرور هستند اما اقتصاد آنها در حال سقوط است. تورم به بالاترین حد خود رسیده است. آنها وضعیت خیلی بدی دارند. آنها نمی توانند نفت‌شان را بفروشند. از زمان آغاز تحریم‌ها فروش نفت ایران کمتر هم شده است. حتی از آن چیزی که ما فکر می‌کردیم کمتر در حال فروش نفت هستند.

در میان تصاویری که منتشر شده است، تصویر پسر ترامپ بارون خبر ساز شده است. او در تصاویر از پدر 188 سانتی متری خود نیز بلند تر شده است./فرارو