کد خبر: ۲۷۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۵۶۱

ماجرای ژست‌های خبرساز تیم ملی/عکس

تیم ملی یکی از بهترین فضاهای چند وقت اخیر خود را پشت سر می‌گذارد و بازیکنان آماده‌ی دستیابی به سهمیه حضور دوباره در جام جهانی می‌شوند.


هیچ چیزی برای مسعود شجاعی بهتر از این نخواهد بود که به عنوان باتجربه‌ترین ستاره تیم ملی، کری‌های درون تیمی را به سود خود خاتمه دهد.

روز گذشته هم یکی از همان روزها بود که کری به اوج خود رسید و در نهایت تیم پیروز اینچنین ژست‌های قهرمانانه را ثبت کرد.

فوتبال درون تیمی بین بازیکنان در حد بالای کری‌خوانی بین بازیکنان پیش رفت و کار حتی به صفحات مجازی آنها نیز کشید تا اینچنین مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی نیز برای رفقایشان خط و نشان بکشند.

شاهدان آخرین تمرین تیم ملی می‌گویند در جریان این کری‌خوانی حتی رقابت شدیدی بین مهدی طارمی و بیرانوند به عنوان هم‌تیمی‌های سابق باشگاهی نیز شکل می‌گیرد و مهاجم کنونی ریوآوه برای گلزنی به شماره یک محبوب این روزها، بعد از یک ضربه شوت، دقایقی او را به دلیل مصدومیت از جریان تمرین خارج کرده است.

در نهایت اما این تیمی متشکل از احسان حاج صفی، رامین رضاییان، کنعانی زادگان، نادری، امیری، امید ابراهیمی و محبی بود که بعنوان پیروز کمپ تیم ملی را بعد از گرفتن عکس یادگاری این تمرین پرماجرا ترک کرد. هرچند مسعود شجاعی که در تیم مقابل بازی می کرد با کاری عجیب، با قرار دادن تصویر دو نفره با حاج صفی،طارمی و انصاری‌فر و البته اشکان دژآگه را تگ کرد و برای آنها کری خواند.

منبع:ورزش سه