کد خبر: ۲۷۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۶۶

پست اینستاگرامی پدر روح الله زم پس از دستگیری پسرش

محمد علی زم پدر روح الله زم مدیر بازداشت شده آمد نیوز روز گذشته پستی با مضمنون گسترش فضای مجازی و ناهنجاری‌های آن منتشر کرد.
محمد علی زم در اینستاگرامش نوشت:
 
 «زنده‌داشت فرهنگ» 
آقای رییس جمهور؛ سلام!
جناب رییس!

گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای، فضا‌های مجازی، کازینوها، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، قلیان‌سراها، خانه‌های اجاره‌ای ساعتی، خالکوبی‌های آشکار و مدرن و بالاخره پدیده‌های ۱۸-۱۷ میلیون کامنتی در پیروی از آن خواننده و تشییع جنازه چند میلیونی از خواننده موسوم به غیرخودی! و ده‌ها ناهنجاری! دیگر اگر منتسب به نیرنگ‌ها و مصداق‌های تهاجم فرهنگی غرب دانسته شود، این‌ها همه از مقولات سخت‌افزاری در حوزه فرهنگی است! و در اینصورت پرسش این است که بروز و ظهور و حاکمیت این ناهنجاری‌های پیاپی مدرن! در چه زمان و شرایطی کارآمد و اثربخش می‌گردد؟

آقای رییس!

بنده را عقیده بر آن است با از کارافتادن مغزافزار فرهنگی، زمینه کارایی انواع سختًافزار‌های دشمن فراهم می‌گردد، از اینرو باید همچنان پرهیز از نابردباری‌ها و رفتار‌های خشونت‌آمیز و حذف‌گون، در جبهه خودی را سرآغازی بر زنده‌داشت مغزافزار فرهنگی و مقدمه‌ای برای اصلاحات فرهنگی خود بدانیم و در این رهگذر، باید گره‌های ناشی از خصومت‌های تاریخی و هموندی‌های با شیطان را در جبهه اهل ایمان کور کنیم و بدانیم که راه مقابله با این مجازها، جز با بازگشت به داشته‌های حقیقی و فعال‌سازی مغزافزار و برنامه‌مندکردن نرم‌افزار‌های فرهنگی خود، ممکن‌پذیر نخواهد بود!