کد خبر: ۲۷۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۷۵

تیپ جنجالی بازیگر معروف او را به دادسرا کشاند!+عکس

در پی درخواست‌های متعدد مردمی به سامانه دادسرای ارشاد تهران صبح امروز متین ستوده بازیگر سینما به دادسرای ارشاد احضار شد.

پیش از این متین ستوده در جریان اکران خصوصی یک فیلم سینمایی با ظاهری نامتعارف حاضر شده بود که همین امر موجب درخواست‌های متعدد مردمی برای تعقیب وی شد که وی صبح امروز در دادسرا حاضر شد.

واکنش متین ستوده به حواشی اکران خصوصی مسخره باز
بعد از حواشی اکران خصوصی فیلم مسخره باز صبح نو گفتگویی با متین ستوده انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

درباره حواشی حضورتان در اکران «مسخره‌باز» نظری ندارید؟
تیپ و پوشش من معمولا تداوم و ثبات مشخصی داشته و عجیب‌و‌غریب نبوده است. راستش خودم هم از این واکنش‌ها جا خوردم. برخی کاربران فضای مجازی بعد از این اتفاق شروع به فحاشی کرده‌اند که واقعا دلیلش را نمی‌دانم.

یعنی فکر می‌کنید انتقادات مطرح‌شده درست نیست؟
من در تضاد با شرایط جامعه لباس نپوشیدم. لباس‌هایم پوشیده است و مو‌های من مانند دفعات قبل بوده است. حتی در عکس‌های صفحه شخصی‌ام مشخص است که در مراسم اکران «مسخره‌باز» مانند مراسم‌های دیگر بوده‌ام. من در اکران خصوصی فیلم «شعله‌ور» کت‌و‌شلوار پوشیده بودم؛ اما آن موقع حاشیه‌ای ایجاد نشد.

بیشتر از عکس‌ها، ویدئوی حضورتان در فرش قرمز سروصدا کرد. آن را دیده‌اید؟
فیلم‌گرفتن و انتشار ویدئو در چنین مراسم‌هایی کار غلطی است. آنجا برای عکس‌گرفتن است.

به‌هرحال، محیط عمومی است و امروز هرکسی تلفن‌همراه دارد. می‌توان از فیلم‌گرفتن جلوگیری کرد؟
بله، درست است؛ ولی چرا باید فقط از من فیلم تهیه کنند و سپس انتشارش حاشیه‌ساز شود. طبیعی است که وقتی درمقابل عکاسان درحال عکس‌گرفتن هستید، ژست‌های مختلفی می‌گیرید و این‌ها در ویدئو ممکن است عجیب به‌نظر برسد.

در فضای مجازی، کاربرانی با سلایق مختلف به این ماجرا واکنش نشان دادند؛ البته هرکدام با نگاهی متفاوت. این واکنش‌ها را دیده‌اید؟
انگار بعضی‌ها با آراسته بودن مشکل دارند. هیچ‌وقت به آنچه نیستم، تظاهر نکردم. همیشه در حریم خصوصی یک شکل بوده‌ام و حتی در صفحه شخصی‌ام سعی کرده‌ام به خودم نزدیک باشم. اصلا قصدم این نبوده که بخواهم برخلاف قوانین مملکت کاری بکنم.

برخی کاربران خانم می‌گویند چطور بابت پوشش خاص در خیابان به آن‌ها تذکر داده می‌شود؛ اما بازیگران محدودیتی ندارند؟
این مورد صرفا درباره من نیست و این نظر را درباره بیشتر همکاران من می‌دهند.
 
انتقاد دیگر از این زاویه است که شما را به‌عنوان بازیگر صداوسیما می‌شناسند و از این نظر، با بازیگر سینما متفاوت‌اید. درست است؟
من بازیگرم. اینکه بیشتر در تلویزیون کار کرده‌ام، دست خودم نبوده است. من بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما هستم. اگر مجری تلویزیون بودم، احتمالا این انتقاد‌ها بر من وارد بود. الان هم اصلا بابت این هجمه‌ها خوشحال نیستم. مثلا وقتی برای خرید به پاساژ بروم، قاعدتا با این تیپ و پوشش نیستم. اینجا مراسم فوتوکال فیلم سینمایی بوده است. ممکن است برخی بگویند فلانی در تلویزیون با آن ظاهر است و اینجا جور دیگری، خب طبیعی است که نقش و بازیگری یک چیز است و زندگی شخصی فرد چیزی دیگر.

شاید برای عده‌ای این‌طور تصور شود که شما عمداً با این ظاهر حضور پیدا کرده‌اید تا خبرساز شوید. مخالف‌اید؟
نیت من برای حضور در این مراسم به‌هیچ‌وجه حاشیه‌سازی نبود. فقط خواستم لباس‌هایم با آن مراسم تناسبی داشته باشد. از کمد لباسم لباس را انتخاب کردم و نتیجه‌اش این شد. این همه حاشیه و دیده‌شدن برای خودم هم عجیب است. قصد این را نداشتم برخلاف موازین جمهوری اسلامی اقدامی انجام دهم و نمی‌خواستم جلب توجه کنم. خودم گمان کردم پوشش و تیپم شبیه چیزی است که همیشه بوده‌ام. کاش کمی به همدیگر احترام بگذاریم.

به‌هرحال شما بازیگر هستید. در چنین مواقعی وارد حاشیه می‌شوید. قبول ندارید؟
آدم انتقاد را گوش می‌دهد و آن را قبول یا رد می‌کند؛ اما توهین به آدم‌ها واقعا زشت است. اگر به‌دنبال حاشیه‌سازی بودم، در این سال‌ها به‌سمتش می‌رفتم. قصدم این بود لباسی بپوشم که آراسته باشد؛ اما اگر مردم آن را نپسندیده‌اند، شخصا از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

منبع:فرارو