کد خبر: ۲۷۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۷۳

مدل ۶ ساله روسی و «زیباترین دختر جهان»+عکس

یک کودک مدل بسیار زیبای روسی که بسیاری او را «زیباترین دختر جهان» لقب داده اند بیش از 22.000 فالوور در اینستاگرام دارد. آلینا یاکوپووا (Alina Yakupova)، 6 ساله و اهل مسکو از سن 4 سالگی وارد عرصه مدلینگ شد.

یک کودک-مدل بسیار زیبای روسی که بسیاری او را «زیباترین دختر جهان» لقب داده اند بیش از ۲۲٫۰۰۰ فالوور در اینستاگرام دارد. آلینا یاکوپووا (Alina Yakupova)، ۶ ساله و اهل مسکو از سن ۴ سالگی وارد عرصه مدلینگ شده و با حضور در کمپین های تبلیعاتی دنیای مد و فشن برای برند لباس ایتالیایی Monnalisa Kids و روسی Yudashkin kids و Gloria Jeans برای خود نامی دست و پا کرده است. این دختر زیبا که با حلقه های موی بلوند و لبخند جذابش بسیاری را شیفت خود ساخته توانسته روی جلد مجلات Instyle و Grazia که از مجلات شناخته شده دنیای مد و فشن هستند نیز قرار بگیرد.

صفحه اینستاگرام آلینا که وی در آن به طور مرتب فتوشوت های اخیرش را منتشر می کند اکنون ده ها هزار فالوور از مناطقی خارج از روسیه مانند آلمان، کاستاریکا و کالیفرنیا دارد که عکس های او را لایک کرده و برایش کامنت های جذاب می نویسند. رومن کوخار، مدیر برنامه های آلینا وی را به خاطر تعهدش به اصول کاری و پیشرفتش در این صنعت در این سن پایین را ستوده و درباره او چنین گفته است: «اطمینان دارم که راز موفقیت آلینا نه تنها در زیبایی فرازمینی او بلکه در سخت کوشی و رشد مداومش، علیرغم سن کمی که دارد نهفته است».

البته این اولین باری نیست که یک بچه روسی در سنین پایین در دنیای مد و فشن به شهرت می رسد. در سال ۲۰۱۷ نیز کودک-مدل دیگری به نام آناستازیا کنیازوا با چشم های آبی و ظاهر شبه عروسکی خودش در رسانه های اجتماعی مشهور شد. این مدل جوان برای برندهای روسی مختلفی تبلیغ می کرد. علاوه بر این، تایلین بلوندو نیز یک کودک-مدل فرانسوی بود که بعد از قرار گرفتن روی مجله ووگ به عنوان جوان ترین مدل تاریخ فرانسه که تصویرش روی این مجله قرار می گیرد تبدیل شد.