کد خبر: ۲۷۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۳۲

حقایقی جالب و خواندنی درباره زندگی چهره های مشهور

بازیگران مشهور فقط بر پرده ی سینما نیست که زندگی پرماجرایی دارند، بلکه خود آن ها هم ماجراهای جالبی در زندگی شان از سر گذرانده اند.

بازیگران مشهور فقط بر پرده ی سینما نیست که زندگی پرماجرایی دارند، بلکه خود آن ها هم ماجراهای جالبی در زندگی شان از سر گذرانده اند. با حقایقی جالب و خواندنی درباره ی زندگی چهره های مشهور همراه باشید.

۱- مورگان فریمن گوشواره به گوشش می اندازد تا خرج کفن و دفنش شود

مورگان فریمن در مصاحبه ای اظهار کرد که او همیشه گوشواره هایی در گوش می اندازد که اگر یک روز در جای ناشناخته ای از دنیا رفت، پول آن ها برای خرید یک تابوت برایش کفایت می کند. این بازیگر بیان کرد که دریانوردها هم در گذشته به همین دلیل گوشواره می انداختند.

۲- لیام نیوسن قبلاً معلم بود اما به خاطر کتک زدن یک دانش آموز اخراج شد

لیام نیسون زمانی که مجری یک شوی تلویزیونی بود، اظهار کرد که چندین سال معلم یک دبیرستان بود. یک بار نیسون از یکی از دانش آموزان ۱۵ ساله اش می خواهد که به خاطر رفتار نامناسبش از کلاس بیرون برود اما آن دانش آموز برای او چاقو می کشد. لیام دانش آموز را می زند. مدیریت مدرسه عمل نیسون را دفاع از خود قلمداد نمی کند و نیسون اخراج می شود.

۳- دنی ترخو در سن ۱۲ سالگی به مصرف هروئین روی آورد. حالا او معتادان ترک کرده را در فروشگاه های دوناتش استخدام می کند و به آن ها فرصت دوباره ای می دهد

دنی ترخو ۱۱ سال از عمرش را به خاطر سرقت مسلحانه و فروش مواد مخدر پشت میله های زندان گذارند. او مصرف مواد را از سن ۸ سالگی شروع کرد و وقتی ۱۲ ساله بود به هروئین اعتیاد پیدا کرد. ترخو زمانی که در زندان بود، یک برنامه ی بازپروری دوازده مرحله ای برای ترک اعتیادش گذارند و قهرمان مسابقات بوکس زندان ایالتی پنسیلوانیای آمریکا شد. بعد از بیرون آمدن از زندان، آندره کنچالوفسکی، کارگردان روس، ترخو را کشف کرد و او را برای بازی در یکی از نقش های فیلم خود به نام «قطار افسار گسیخته» (Runaway Train) انتخاب کرد.

از آن زمان ترخو نه تنها بیشتر از ۲۰۰ نقش در سینما بازی کرده بلکه یک فروشگاه زنجیره ای دونات و قهوه هم راه اندازی کرده. ترخو معتادانی که دوره ی بازپروری گذارنده اند را استخدام می کند و به آن ها فرصت دوباره ای برای تجربه ی یک زندگی جدید و عاری از اعتیاد می دهد.

۴- نیکلاس کیج اسکلت جمجمه ی یک تیرانوسوروس رابه قیمت ۲۷۶ هزار دلار خریداری کرد که بعدهاً معلوم شد دزدی بوده و مجبور شد آن را پس دهد

در سال ۲۰۰۷، لئوناردو دیکاپریو و نیکلاس کیج، در یک مزایده، بر سر خرید چیز عجیب و غریبی باهم رقابت کردند که آن چیز اسکلت جمجمه ی یک دایناسور تیرانوسوروس بود. در نهایت کیج مبلغ بیشتری پیشنهاد کرد و مزایده را برنده شد. اما بعدها معلوم شد که این اسکلت نادر توسط یک تاجر به طور غیرقانونی از مغولستان خریداری شده بود. کیج در نهایت اسکلت را به دولت مغولستان برگرداند.

۵- همکلاسی های دواین جانسون فکر می کردند او یک پلیس مخفی است

دواین جانسون ۱۶ ساله به دلیل بلوغ زودرس بزرگ تر از سن واقعی اش به نظر می رسید. قد بلند و سبیل های جانسون باعث شده بود همکلاسی هایش فکر کنند او یک پلیس مخفی بود که در حال رسیدگی به یک پرونده بود و تظاهر به دانش آموز بودن می کرد.

۶- سیلوستر استالونه را با کلک وادار کردند در فیلم بسیار بد «ایست! وگرنه مادرم شلیک می کند» بازی کند

رقابت ضمنی میان سیلوستر استالونه و آرنولد شوارزنگر یک بار استالونه را به دردسر انداخت. استالونه ابتدا در مورد بازی در کمدی اکشن «ایست! وگرنه مادرم شلیک می کند» (Stop! Or My Mom Will Shoot) واقعاً مردد بود. او حتی نمی خواست فیلمنامه ی کار را بخواند. سازندگان فیلم شایعه کردند شوارزنگر می خواهد نقش اصلی این فیلم را بازی کند. شوارزنگر هم این مطلب را تأیید کرد و تظاهر کرد که علاقمند به بازی در این فیلم است. استالونه بعد از امضای قرارداد این نقش بود که متوجه شد چه بر سر خودش آورده. او بعدها از این فیلم به عنوان یکی از بدترین فیلم ها در کل منظومه ی شمسی، حتی با احتساب فیلم های آدم فضایی ها که هرگز آن ها را ندیده ایم، یاد کرد.

۷- هیو گرنت ۴ سال تظاهر کرده بود کستینگ ایجنت خودش است

هیو گرنت یک بار در یک مصاحبه ی تلویزیونی اقرار کرد که ۴ سال با یک اسم ساختگی تظاهر کرده بود کستینگ ایجنت خودش است (کار کستینگ ایجنت انتخاب بازیگر و پیشنهاد او به کارگردان ها یا استودیوهای فیلمسازی است). او یک ایمیل قلابی ساخته بود و هنگام صحبت با تلفن، از لهجه ی اسکاتلندی استفاده می کرد. گرنت گفت که با این کار در پول زیادی صرفه جویی کرده بود.

۸- نه جورج لوکاس، بلکه همسرش برای فیلم «جنگ ستارگان» اسکار دریافت کرد

جورج لوکاس نیمی از عمرش را صرف کار بر روی فیلم «جنگ ستارگان» (Star Wars) کرد. او هم کارگردان کار بود و هم فیلمنامه نویس و تهیه کننده ی آن. علیرغم موفقیت عظیم این مجموعه فیلم که لوکاس را تبدیل به یک میلیاردر کرد، او هرگز برای آن جایزه ی اسکاری دریافت نکرد. اما مارسیا لوکاس، که در آن زمان همسر جورج لوکاس بود، اسکار بهترین تدوین را برای فیلم «جنگ ستارگان» دریافت کرد. مدتی بعد از آن، این زوج از هم جدا شدند.

۹- هلی بری به طور ناشناس با مردم چت می کرد

هلی بری در مصاحبه ای با بی بی سی اظهار کرد که او در گذشته بدون افشای هویت واقعی اش با دیگران چت می کرد تا شهرتش جو را تحت تأثیر قرار ندهد و بتواند فقط با دیگران گفتگو کند. بعد از چند روز گفتگو، او در نهایت به دیگران می گفت که واقعاً چه کسی است اما هیچ کس حرفش را باور نمی کرد. آن ها او را دیوانه می دانستند و حتی یکی از آن ها به او گفت که چت را ترک کند.

۱۰- تام هنکس، استیو مارتین و مارتین شورت یک «مهمانی کلونوسکوپی» برای خودشان برگزار می کنند

استیو مارتین و مارتین شورت در یک مصاحبه ی تلویزیونی اظهار کردند با برگزاری «مهمانی های کلونوسکوپی» خودشان را برای آزمایش کلونوسکوپی آماده می کنند. یک روز قبل از آزمایش، آن ها به همراه تام هنکس در خانه ی استیو به دور هم جمع می شوند. با هم بازی می کنند، فیلم تماشا می کنند اما به جای نوشیدنی، داروی مخصوص آماده سازی برای آزمایش را می خورند.

این ماجرا شاید خنده دار به نظر برسد اما به نکته ی بسیار جدی ای اشاره دارد. کلونوسکوپی یک روش تشخیصی است که به شناسایی سرطان روده ی بزرگ در مراحل اولیه کمک می کند، بنابراین انجام چکاپ منظم ضروری است.

۱۱- آلن ریکمن و آلفونسو کوارون در زمان فیلمبرداری فیلم «هری پاتر و زندانی آزکابان» دنیل رادکلیف را دست انداختند

بازیگران نقش های اصلی فیلم «هری پاتر و زندانی آزکابان» (Harry Potter and the Prisoner of Azkaban) در مصاحبه ای گفتند در زمان فیلمبرداری صحنه ای که دانش آموزان هاگوارتز در تالار بزرگ آن خوابیده بودند، آلن ریکمن و آلفونسو کوارون، کارگردان فیلم، به عمد دنیل رادکلیف را در کنار دختری قرار دادند که دنیل در آن زمان از او خوشش می آمد. آن ها یک وسیله ی مخصوص در کیسه خواب دنیل قرار دادند که از آن صدایی مثل بیرون آمدن گاز شکم تولید می شد. در میانه ی سخنرانی آلبوس دامبلدور آن وسیله شروع به کار کرد.

منبع:روزیاتو