کد خبر: ۲۸۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۲۱

تکنیک هایی فوق العاده برای لاغری پایدار

یکی از نکات مهم درباره لاغری را می توان این نکته دانست که رژیم لاغری ناگهانی و بدون برنامه عمل نمی کند. درواقع برای رسیدن به نتیجه بهتر باید نکاتی را رعایت کنید.

برای رسیدن به وزن ایده آل باید پیش از هر چیز روی نکاتی اولیه متمرکز شوید:

از همین حالا شروع کنید

بسیاری از افراد می گویند برای شروع رژیم باید از تعطیلات یا از زمانی که به لحاظ روانی در شرایط آرامش کامل قرار دارند شروع کنند اما جالب است بدانید که این یک نگرش اشتباه است. درواقع برای آغاز رژیم هیچ زمانی زود نیست و به محض این که تصمیم می گیرید باید شروع کنید. بسیاری از افراد این اشتباه را تکرار می کنند و روزها و ماهها را با این اشتباه پشت سر می گذارند که هنوز موقع آغاز رژیمشان نرسیده است.

در چرخه "سرعت" قربانی نشوید

بونی بالک ، متخصص تغذیه و تناسب اندام می گوید یکی از عوامل مهم شکست افراد در روند کاهش وزن بی توجهی به موضوع آهسته و پیوسته بودن کاهش وزن است. درواقع اغلب افراد عجله دارند به سرعت به وزن ایده آل خود برسند در نتیجه توان و قوای بدنی خود را قربانی سرعتی می کنند که اساسا نباید رخ دهد. این افراد اغلب در طول روز به خود سختی زیادی می دهند و خوراکی نمی خورند و در طول شب با  افزایش گرسنگی دچار خستگی ، سرگیجه و ضعف شده و پس از چند روز دچار ولع شدید می شوند.

دور شدن از مهمانی های پر از غذا

از دیگر دلایل عدم موفقیت رژیم ها این است که در بسیاری از فرهنگ ها، مهمانی مساویست با خوراکی و غذا. در نتیجه افراد در مهمانی ها با پیشنهادهای وسوسه انگیز غذاهای مختلف رو به رو می شوند و ممکن است رژیم خود را شکسته و دست به پرخوری بزنند.

منبع:انتخاب