کد خبر: ۲۸۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۶۶

اختلاف آقای بازیگر و پسرش به اوج خود رسید +عکس

دشمنی برخی پدر و پسر‌ها ریشه در تاریخ دارد و به نظر می‌رسد بردپیت و پسرش مادوکس نیز به اوج اختلافات خود رسیده اند چرا که ماههاست یکدیگر را ملاقات نکرده اند و این عدم ملاقات به شکل عمدی انجام می‌شود.

 با وجود این که برد پیت مرتب به کشور‌های مختلف از جمله کره جنوبی سفر می‌کند، اما تمایلی برای ملاقات با پسر هیجده ساله خود نشان نمی‌دهد.

بک منبع آگاه و نزدیک به خانواده سابق برد پیت یعنی پیت و جوبی در شماره جدید Us Weekly گفت:"برد هیچ تلاشی برای نزدیک شدن به مدوکس نمی‌کند و به عبارتی دقیق‌تر هیچ تماسی بین این دو نفر وجود ندارد. " به نظر می‌رسد این ستاره ۵۵ ساله هیچ تمایلی برای نزدیک شدن به آنجلینا ندارد و به نظر می‌رسد با توجه به صمیمیت بیش از حد آنجلینا جولی به پسرش مادوکس، مادوکس تصمیم گرفته تا حد ممکن از پدر خود برد پیت فاصله بگیرد.

اختلاف آقای بازیگر و پسرش به اوج خود رسید +عکس

البته پیت سعی کرده با فرزندان و فرزند خوانده‌های خود ملاقات‌هایی داشته باشد، اما اصراری برای صمیمت بیش از حد با فرزندخوانده‌های خود یعنی مادوکس، پاکس یا زاهارا ندارد. جالب است که همه بچه‌ها و به ویژه سه فرزند خوانده این زوج سابق به شدت به جولی وابسته هستند و این وابستگی تا جایی است که بچه‌ها در اغلب مراسم رسمی مادرشان را همراهی می‌کنند.

در ماه سپتامبر وقتی از مادوکس پرسیده شد که آیا برنامه‌ای برای ملاقات با پدر خود دارد یا خیر گفت که:" من برنامه‌ای ندارم، اما اگر این اتفاق رخ دهد مشکلی ندارم، هر چه پیش آید، خوش آید.

منبع:انتخاب