کد خبر: ۲۸۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۸۱

واکنش احسان‌ علیخانی به دستمزد بالای عصرجدیدی‌ها

احسان علیخانی طراح و مجری «عصر جدید» درباره شایعه مطرح شده درباره درخواست دستمزد بالا از طرف برگزیده‌های این مسابقه برای حضور در برنامه‌های دیگر اظهار بی‌اطلاعی کرد.
احسان علیخانی درباره ساخت مسابقه‌های استعدادیابی که بعد از «عصر جدید» در تلویزیون بیشتر شده‌ و اینکه چه رویکردی باید در آن‌ها وجود داشته باشد تا بومی باشند؟ اظهار کرد: دوستی به من گفت چرا ماه عسل را رها کردی؟ گفتم اینقدر برنامه‌های مشابه و خرده مشابه ماه عسل زیاد شد که به نظرم ذایقه مخاطب داشت پر می‌شد و درواقع سرریز می‌شد و پرسید عصر جدید را کی رها می‌کنی؟ که جواب دادم وقتی تلنت شو در تلویزیون زیاد شود. معمولاً وقتی کاری در تلویزیون می‌گیرد، مشابه شاکله آن زیاد رخ می‌دهد ولی «عصر جدید» خیلی کار سختی است.

علیخانی در پایان درباره این شایعه که شنیده شده است برخی از هنرمندان این برنامه دستمزدهای بالایی برای حضور در دیگر برنامه‌های تلویزیونی درخواست می‌کنند هم گفت: من اطلاعی ندارم، ولی یکی از دلایلی که این برنامه ساخته شد،‌ برای این بود که این بچه‌ها استعدادهایشان دیده شوند، بروند کار کنند و اتفاقاً پول دربیاورند. اینکه خودشان چقدر عدالت داشته باشند و منصف باشند دیگر دست خودشان است. من خیلی در جریان کم و کیف ماجرا نیستم.

منبع:مهر