کد خبر: ۲۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۲۲

حمله سازمان یافته دزدان به خودروی حمل پول شرکت تولیدی

سه دزد زاغ‌زن که توانسته‌بودند پول میلیونی یک شرکت تولیدی در مشهد را سرقت کنند در کمتر از 90 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش تیک، ساعت 10 و 51 دقیقه روز بیست و هفتم بهمن‌ ماه سه‌جوان در نقشه‌سازمان یافته‌ای خودروی حامل پول و چک‌های بانکی یک شرکت تولیدی در مشهد را از مقابل این کارخانه تعقیب کردند. آنها می‌دانستند که کارمند حسابداری کارخانه قصد دارد به بانک برود.39 دقیقه بعد خودروی حامل پول در خیابان پشت بانک ملی شعبه سجاد مشهد توقف کرد و کارمند شرکت در حالی که کیفش را در دست داشت از خودرو پیاده شد.

همین فرصت کافی بود تا سه جوان از پراید هاچ‌بک خود پیاده شده و به سمت طعمه  شان خود حمله‌ور شدند. کارمند شرکت در برابر دزدان مقاومت نشان داد. آنها اسپری فلفل به صورتش پاشیدند و کیف پر از 125 میلیون تومان پول و چک را به سرقت بردند و پا به فرار گذاشتند.

رئیس پلیس استان خراسان رضوی به شوک گفت: با گزارش موضوع به پلیس 110، مأموران کلانتری سجاد مشهد تحقیقات وسیع‌خود را آغاز کردند.سرتیپ بهمن امیری‌مقدم افزود: با توجه به اهمیت پرونده تیم ویژه‌ای برای دستگیری دزدان وارد عمل شدند.

وی افزود: خوشبختانه پس از 84 ساعت کار اطلاعاتی و پلیسی و بررسی دقیق سرنخ‌های موجود و همچنین بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان، اعضای باند شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.دزدان که حدود 30 سال دارند با دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان پلیس خراسان رضوی قرار گرفته و تحقیقات از آنان ادامه دارد.