کد خبر: ۲۸۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۹۳۲

گلایه‌های بازیگر «خانه سبز»: به کلی فراموش شده‌ام

بهروز بقایی گفت: من به کل فراموش شده‌ام، گه گاه برای نقش‌های کوچک به من پیشنهاد می‌شود که آنقدر بی اهمیت هستند که اگر آن نقش حذف هم شود هیچ فرقی در اصل فیلمنامه بوجود نمی‌آورد، به همین دلیل ترجیح می‌دهم که بازی نکنم.

بهروز بقایی پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی را داشته‌ام، البته هنوز قرارداد نهایی قطعی نشده است، گروه فعلاً در شهر سقز در حال فیلمبرداری است و به احتمال فراوان بزودی من هم جلوی دوربین خواهم رفت.

بهروز بقایی: من به کل فراموش شده‌ام

بازیگر «خانه سبز» در همین راستا ادامه داد: البته این هم پیشنهاد کوچکی است، من به کل فراموش شده‌ام، گه گاه برای نقش‌های کوچک به من پیشنهاد می‌شود که آنقدر بی اهمیت هستند که اگر آن نقش حذف هم شود هیچ فرقی در اصل فیلمنامه بوجود نمی‌آورد، به همین دلیل ترجیح می‌دهم که بازی نکنم.

بازیگر سریال «توی گوش سالمم زمزمه کن» درباره ساخت فیلم سینمایی خود اظهار کرد: سالهاست می‌خواستم فیلمی را درباره دفاع مقدس بسازم اما فعلاً آن را رها کرده‌ام، اینقدر برای دریافت مجوز و جذب سرمایه تلاش کردم که خسته شدم.

وی در همین رابطه تصریح کرد: متاسفانه با وجود اینکه مضمون و داستان فیلم دفاع مقدسی بود هیچ استقبالی از آن نشد و نتوانستم برای ساخت آن سرمایه گذار خوبی پیدا کنم. انگار هیچکس در زمانه فعلی دوست ندارد پولش را برای ساخت آثار دفاع مقدسی خرج کند. 

بقایی با نقد وضعیت فعلی سینما خاطرنشان کرد: سینما به طور کلی به سینمای کمدی و اجتماعی تقسیم شده است، ما انگار دیگر ژانر دیگری برای ساخت نداریم، همه چیز گیشه شده و به دلیل همین گیشه زدگی از دیگر داستان‌ها و ژانرها استقبالی نمی‌شود. 

منبع:میزان