کد خبر: ۲۸۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۷۰

صحنه‌ای عجیب از علی کریمی که تاریخی شد

علی کریمی یکی از خاص‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده است.

در جریان بازی های تیم ملی در جام جهانی 2006 آلمان اختلاف بین برخی بازیکنان، و حتی برخی با کادر فنی، به خوبی مشخص بود اما بروز برخی اختلافات سبب شد تا مسئولان و بازیکنان حتی نتوانند این مسائل را تکذیب کرده یا از پاسخگویی به آنها فرار کنند. یکی از اتفاقات که هنوز در ذهن بسیاری از فوتبال دوستان به جای مانده، حرکت علی کریمی پس از تعویض بود.

صحنه‌ای عجیب از علی کریمی که تاریخی شد +عکس

دقیقه 65 بازی ایران و پرتغال بود که فریدون زندی به همراه داور چهارم به کنار خط طولی آمدند تا تعویض ایران انجام شود. تابلوی تعویض شماره بازیکنی را نشان داد که به هشت یاغی فوتبال مشهور بود. علی کریمی باید جای خود را به فریدون زندی می داد، و این تعویض اصلاً به مذاق او خوش نیامد.

کریمی جای خود را به فریدون زندی و رفت تا روی نیمکت بنشیند. اما ناراحتی و نارضایتی در چهره جادوگر موج می زد. شدت عصبانیت علی کریمی آنقدر زیاد بود که با لگد محکم به ساک پزشکی کنار نیمکت زد و اینگونه خشم خود را از این تعویض نشان داد. صحنه ناخوشایندی که در این بازی برای تیم ایران رخ داد، از دید دوربین های تلویزیونی و عکاسان دور نماند و در بسیاری از رسانه ها منتشر شد و خاطره این صحنه برای همیشه در ذهن مردم و هواداران ایرانی بایگانی شد.

منبع:جام نیوز