کد خبر: ۲۸۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۳۹

واکنش عجیب محسن تنابنده به ادعای توئیتری مهناز افشار

محسن تنابنده درباره ادعای مهناز افشار به جای یک توضیح قانع کننده به عنوان دفاع از خود واکنشی عجیب نشان داد.

چندی پیش بود که «مهناز افشار» بازیگر سینما که به خارج از کشور رفته و در شبکه‌های معاند مشغول به کار شده است، درباره یکی از توئیت‌های جنجالی اش در خصوص طلبه آملی توضیحاتی ارائه و ادعا کرد که اطلاعات غلط توئیت مذکور را «محسن تنابنده» بازیگر سینما و تلویزیون و الهام غفوری، تهیه کننده سریال تلویزیونی پایتخت به وی داده اند.

خبرنگار ما سعی کرد در این حوزه چند و، چون ماجرا را از محسن تنابنده جویا شود، اما این بازیگر سینما با صراحت به خبرنگار ما گفت: اه ول کن آقا؛ حوصله داری!

واکنش محسن تنابنده به ادعای توئیتری مهناز افشار+عکس

 

توئیت مهناز افشار که به دنبال یک پست جعلی در شبکه توئیتر منتشر شده بود چند ماه پیش در فضای مجازی بسیار جنجالی شد و طلبه‌ای که تصویرش در این صفحه جعلی منتشر شده بود از مهناز افشار به سبب افترا و تهمتی که در این زمینه به وی وارد شده بود شکایت کرد. حالا مهناز افشار در توئیتی دیگر عنوان کرده است که اطلاعات آن را از محسن تنابنده و الهام غفوری داده اند و این افراد بایستی درباره ادعای کذبی که در این توئیت اعلام شده پاسخگو باشند.

محسن تنابنده اخیرا در اظهار نظری قابل تامل بیان کرده است که بعد از سریال پایتخت ۶ دیگر کاری با تلویزیون انجام نمی‌دهد و دیگر هم در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد.