کد خبر: ۲۸۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۷۱

کناره‌‌گیری سلبریتی هندی از بازیگری در کنار کعبه

رابی‌پیرزاده بازیگر هندی اعلام کرد پس از ادای عمره در مکه‌مکرمه، توبه کرده و از دنیای بازیگری کناره‌گیری می‌کند. او خبر کناره‌گیری خود را با انتشار عکسی از خود با حجاب اعلام کرد.پس از کناره‌گیری رابی پیرزاد از دنیای هنر، عکس‌ها و فیلم‌هایی از او در فضای مجازی منتشر شده که به زندگی پیشین او تعلق دارد و هیچ سنخیتی با سبک زندگی جدیدش ندارد، مشخص نیست...

رابی‌پیرزاده بازیگر هندی اعلام کرد پس از ادای عمره در مکه‌مکرمه، توبه کرده‌است و از دنیای بازیگری کناره‌گیری خواهد کرد. او خبر کناره‌گیری خود را با انتشار عکس با حجابش اعلام کرد. او نوشت:

«من برای کسی نماز خوندم که در این‌سفر از من‌ پشتیبانی کرد، خیلی سخته در مقابل خانه‌ی خدا احساساتت رو کنترل‌کنی... امتحان واقعی بعد از عمره شروع میشه، انگار آدم تازه متولد شده باشه، روز بازگشت من از مدینه در سوم فوریه و مصادف با روز تولدمه، خدا میدونه برای آن برنامه‌ریزی نکردم، خداوند به من زندگی جدیدی هدیه داده؛ زندگی یه مسلمون.»

کناره‌‌گیری بازیگر هندی در کنار کعبه

او نوشت به ادای عمره افتخار می‌کند و هیچ‌چیزی تا این اندازه نمی‌توانست او را خوشحال کند. البته پس از کناره‌گیری رابی‌پیرزاد از دنیای هنر، عکس‌ها و فیلم‌هایی از او در فضای مجازی منتشر شده که به زندگی پیشین او تعلّق دارد و هیچ سنخیتی با سبک زندگی جدیدش ندارد، مشخص نیست چه کسی عکس‌ها و فیلم‌هایش را پس از توبه منتشر کرده، رابی پیرزاده در این باره گفت اگر آنها در این دنیا به سزای عملشان نرسند، خداوند در آخرت آنها را به مجازات عملشان خواهد رساند. 

کناره‌‌گیری بازیگر هندی در کنار کعبه

 

کناره‌‌گیری بازیگر هندی در کنار کعبه

 

کناره‌‌گیری بازیگر هندی در کنار کعبه