کد خبر: ۲۹۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۵۹

حرکت عجیب اسطوره تنیس برای ارتباط با طرفدارانش

ستاره سابق دنیای تنیس برای گسترده‌تر کردن دامنه ارتباطات خود با طرفدارانش اقدامی غیرمعمول انجام داد.
ماریا شاراپووا قهرمان سابق تنیس جهان برقراری ارتباط با مخاطبان و طرفدارانش را برای آن‌ها آسان کرد و شماره تلفن خود را در فضای مجازی منتشر کرد تا امکان ارسال پیام را برای آن‌ها فراهم آورد.

شاراپووای ۳۲ ساله که ۵ قهرمانی در گرنداسلم‌های تنیس را در کارنامه دارد و سال گذشته هم به دوران بازیگری‌اش خاتمه داد، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: به دنبال راهی برای حفظ ارتباطم با تمام طرفدارانم بودم، چون هفته گذشته به خاطر داشتن یک ویدئو کنفرانس با ۱۵۰ نفر از شما، اوقات خوبی را سپری کردم. از گپ زدن با شما لذت بردم و تمایل دارم که ارتباط خود را با طرفدارانم حفظ کنم، چون همه ما مانند هم در خانه محبوس هستیم. دوست دارم برایم بنویسید که چه فکرهایی دارید. به همین دلیل شماره تلفنم را در اختیارتان می‌گذارم و از این طریق می‌توانید به صورت مستقیم پیام‌های‌تان به تلفن همراهم بفرستید و سؤالات‌تان را بپرسید یا حتی فقط احوالپرسی کنیم. من هم پاسخ‌تان را خواهم داد. در ضمن از دریافت دستورات آشپزی فوق‌العاده هم استقبال می‌شود.

با شیوع کرونا و لغو تمامی رویدادهای ورزشی مهم جهان، اکثر ورزشکاران این روزها را در خانه و کنار اعضای خانواده سپری می‌کنند و در بعضی از کشورها آن‌ها برای خروج از منازل هم محدودیت‌هایی دارند.