کد خبر: ۲۹۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۸۱

بازیگر زن ایرانی که کامنت منفی نمی‌گیرد +عکس

ژاله صامتی بازیگر گزیده‌کار سینما و تلویزیون امسال در سریال رمضانی زیرخاکی به ایفای نقش پرداخت. بازی او در این سریال در کنار پژمان جمشیدی، بازخوردهای مثبت بسیاری را به همراه داشت.
با نگاهی به کامنت‌های دریافتی در صفحه اینستاگرام ژاله صامتی، نکته‌ای که می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد این است که او تا این لحظه هیچ کامنت منفی، توهین‌آمیز و یا گله و شکایتی از سوی مخاطبانش دریافت نکرده است. کامنتهای مثبت و پر انرژی کاربران فقط منحصر به صفحه شخصی او نیست و با نگاهی به خبرهای متنوعی که از او در سایر صفحات به چشم می‌خورد نیز می‌توان صحت این ادعا را ثابت کرد.

اغلب کاربران بازی طبیعی او را تحسین نموده  و او را شخصیتی صمیمی و دوست‌داشتنی توصیف می‌کنند، حتی برخی از کاربران برای این که او را از نزدیک ببینند و در آغوش بکشند ابراز امیدواری کردند.

راز محبوبیت او چه می‌تواند باشد؟

اما راز محبوبیت او چیست؟! وقتی پست‌های ژاله صامتی را بررسی می‌کنیم درمی‌یابیم که برخلاف بیشتر خانم‌های بازیگر، تصاویر منتشر شده از او حول محور فعالیت‌های حرفه‌ای و خانواده می‌گذرد. خبری از میک‌آپهای گرانقیمت، نمایش زندگی لوکس، پست‌های خارج‌گردی، دسته‌ گل‌های بزرگ، و نمایش خوشگذرانی وجود ندارد، هر چه هست ابراز عشق و دوست داشتن به مردم است و او نیز بازتاب این عشق را از مردم دریافت می‌کند.

خانم ژاله صامتی از معدود بازیگرانی است که با صبر و حوصله به کامنتهای کاربران پاسخ می‌دهد و یا لااقل آنها را لایک می‌کند و در جواب یکی از کاربران که گفته بود دایرکت را چک کنید، نوشت: تا جایی که وقت بشه حتماً.

او در مصاحبه‌های مختلفش گفته است که خود را از مردم می‌داند و برای باور پذیر شدن نقش‌هایش در میان مردم زندگی می‌کند و برای رفت و آمد سوار مترو و یا اتوبوس می‌شود. او گزیده کار بودن و ایفای نقش در فیلم‌های با کیفیت را به حضور پر تعداد بی کیفیت و یا متوسط ترجیح می‌دهد. از نظر او آدمهایی که کار کمدی می‌سازند یا بازی می‌کنند، آدم‌های بسیار از خود گذشته ای‌ می‌باشند.

خانم صامتی خود را جزو آن دسته از بازیگرانی می‌داند که تیتر و عنوان برایشان مهم نیست. از نظر او ممکن است یک فرد اتفاقی وارد حرفه بازیگری شود اما نمی‌تواند اتفاقی بماند. او توجه به زبان بدن و بیان را لازمه بازیگری خوب می‌داند. 

ژاله صامتی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ و اصالتاً لر است. همسر او ایرج سنجری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است. آنها دو دختر به نام‌های یاس و نیاز دارند. صامتی درباره دخترهایش می‌گوید:

من عاشق دخترهایم هستم و وقتی با هم هستیم حسابی بهمان خوش می‌گذرد. در واقع ما یک اکیپ زنانه هستیم. سه زن از سه نسل متفاوت ولی با مشترکات بسیار زیاد. من دهه پنجاهی هستم و دختر بزرگم، یاس دهه هفتادی و دختر کوچکم، نیاز دهه هشتادی است. الان روند زندگی به حدی سرعت گرفته است که دو نفر با فاصله سنی هفت، هشت ساله را هم می‌توان از دو نسل مجزا دانست.

ژاله صامتی می‌گوید: "وقتی نیاز را باردار بودم باز دوست داشتم فرزندم دختر باشد و وقتی در ماه چهارم بارداری‌ام فهمیدم بچه دختر است از خوشحالی با یاس جیغ می‌كشیدیم. من همیشه تا قبل از تولد نیاز می‌گفتم فقط یك بچه كافی است و تك‌فرزندی خوب است. همیشه هم دوست داشتم دختر داشته باشم. اتفاقا وقتی یاس را باردار بودم سونوگرافی تا به آخر جنسیت بچه را نشان نداد و من همیشه با خودم می‌گفتم خدایا بچه‌ام سالم باشد اما دختر هم باشد."

اگر یک بازیگر دنیای مادر بودن را تجربه کند به او در ایفای نقش یک مادر خیلی کمک خواهد کرد. ما بازیگران بسیاری داشته‌ایم که نقش مادر را داشته اند و خوب هم بازی کرده‌اند اما اگر تجربه مادر بودن در دنیای حقیقی را داشته باشند حسی که روی صحنه یا جلوی دوربین ظاهر می‌شود هم حقیقی خواهد بود. خود مادر بودن خارج از هر شغل و هر حیطه‌ای به نظرم از موهبت‌های بزرگی است که خداوند به یک زن بخشیده. این حس آنقدر شیرین و خوشایند است که با هیچ چیز دیگری نمی‌توانم مقایسه‌اش کنم.

سریال های ژاله صامتی

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی
مجموعه تلویزیونی یحیی و گلابتون، تولید سال ۱۳۷۵ 
سریال زیر خاکی به کارگردانی جلیل سامان محصول شبکه ۱
سریال نقش به کارگردانی جلیل سامان محصول شبکه ۳
سریال کارآگاه شمسی و دستیارش مادام محصول شبکه تهران به کارگردانی مرضیه برومند
سریال این زمینی ها به کارگردانی مسعود شاه محمدی
سریال آژانس دوستی محصول سال ۱۳۷۸ شبکه ۱
بازیگر زن ایرانی که کامنت منفی نمی‌گیرد

اسم فیلم های ژاله صامتی

فیلم دت یعنی دختر به کارگردانی ابوالفضل جلیلی محصول سال ۱۳۷۲
فیلم دشت ارغوان به کارگردانی نادر مقدس محصول سال ۱۳۷۳
فیلم فرار مرگبار به کارگردانی تورج منصوری محصول سال ۱۳۷۴
فیلم سایه به سایه به کارگردانی علی ژکان محصول سال ۱۳۷۵
فیلم بالاتر از خطر به کارگردانی سعید عالم زاده محصول سال ۱۳۷۵
فیلم خفاش به کارگردانی علیاصغر شادوران محصول سال ۱۳۷۶
فیلم آخرین نبرد به کارگردانی حمید بهمنی محصول سال ۱۳۷۶
فیلم مربای شیرین به کارگردانی مرضیه برومند محصول سال ۱۳۸۰
فیلم گیلانه به کارگردانی رخشان بنی اعتماد محصول سال ۱۳۸۹
فیلم قاعده بازی به کارگردانی احمد رضا معتمدی محصول سال ۱۳۸۵
فیلم رفیق بد به کارگردانی عباس احمدی مطلق محصول سال ۱۳۸۷
فیلم نیش زنبور به کارگردانی حمید رضا صلاحمند محصول سال ۱۳۸۸
فیلم ضدگلوله به کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۰
فیلم عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۳
فیلم دراکولا به کارگردانی رضا عطاران محصول سال ۱۳۹۴
فیلم ایستگاه اتمسفر به کارگردانی مهدی جعفری محصول سال ۱۳۹۵
فیلم در وجه حامل به کارگردانی بهمن کامیار محصول سال ۱۳۹۶
فیلم درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی محصول سال ۱۳۹۶
فیلم تگزاس ۲ به کارگردانی مسعود اطیابی محصول سال ۱۳۹۷
فیلم حمال طلا به کارگردانی تورج اصلانی محصول سال ۱۳۹۷