کد خبر: ۲۹۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۷۷۶

خانم بازیگر راز کاهش وزن خود را فاش کرد

کاهش وزن را می‌توان یکی از مهمترین خواسته‌های بسیاری از افراد دانست. درواقع خانم‌ها و آقایان متعددی برای کاهش وزن تلاش می‌کنند، اما همه به یک اندازه موفق نمی‌شوند وزن خود را کاهش دهند.
ربل ویلسون، در یک پست جدید در اینستاگرام خود راز‌های کاهش وزن خود را فاش کرد. بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای فیلم و سینما، ربل ویلسون را می‌شناسند و البته او را با اضافه وزن بالای خود به یاد می‌آورند.

اکنون او در یک پست اینستاگرامی نوشته است که چگونه موفق به کاهش وزن خود شده است. او در این خصوص نوشت: «حتی اگر مجبور باشید به سمت اهداف خود سینه خیز بروید، ارزشش را دارد که هر روز سعی و تلاش کنید. می‌دانم که بعضی روز‌ها مانند جهنم ناامیدکننده هستند، اما اگر مرتب احساس تسلیم شدن و ناامیدی داشته باشید، از عدم پیشرفت خود اذیت می‌شوید.»

ربل در خصوص وزن خود نوشت: «من با شما صادقانه صحبت خواهم کرد. من سعی کردم وزن خود را به ۷۵ کیلوگرم برسانم و این تصمیم را یش از پایان یکی از فیلمهایم عملی کردم. هدف اصلی من این بود که سخت کار کنم تا به آرزوی خود برسم.» بر اساس اطلاعات منتشر شده، ربل هفت روز هفته را با یک مربی حرفه‌ای تمرین می‌کرده تا موفق به کاهش وزن شود. به عبارت دقیق‌تر کاهش وزن وی حاصل ترکیبی از برنامه ورزشی و رژیم غذایی است.

او در اینستاگرام اظهار داشت: «تغییر در برنامه غذایی من مهمترین تغییری بود که ایجاد کردم. برای من سال ۲۰۲۰، سال سلامتی "نامیده می‌شود، " بنابراین من ورزش‌های تفریحی را کنار گذاشتم و سعی کردم هر روز برای پیاده روی بیرون بروم. افزون بر این‌ها روی آبرسانی بدنم تمرکز کرده ام و سعی می‌کنم از غذای پر شکر و آشامیدنی پر کالری خودداری کنم.»