کد خبر: ۲۹۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۵۱

ترفند‌های خانگی جالبی که احتمالا نمی‌دانستید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی ترفند‌های خانگی را می‌توان به راحتی اجرا کرد. ترفند‌هایی که در عین سادگی می‌توانند زندگی را بسیار ساده‌تر کنند.
برخی ترفند‌ها می‌توانند به شما در نظافت خانه یا سر و سامان دادن به امور خانه کمک کنند. این ترفند‌ها شامل موارد زیر است:

صفحه کلید خود را با یک گوش پاک کن تمیز کنید
شما می‌توانید به سادگی هفته‌ای یک یا دو بار، گرد و غبار و خاک بین کلید‌های صفحه کیبورد لپ تاپ یا کامپیوتر خود را با یک چوب پنبه به آرامی یا با مالیدن الکل مرطوب شده، پاک کنید.

کفش جیر خود را با پاک کن تمیز کنید
آیا به دنبال راهی آسان برای تمیز نگه داشتن کفش جیر خود هستید؟ شما می‌توانید از یک پاک کن برای تمیز کردن کفش خود استفاده کنید.

یک بطری پلاستیکی قدیمی را به آبپاش تبدیل کنید
یک روش جالب که می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید این است که بطری آب را در سطل بازیافت پرتاب نکنید و آن را به آب پاش تبدیل کنید. کافیست سوراخ‌های کوچکی را روی بطری ایجاد کرده و از بطری پلاستیکی خود ابزار آب پاشی بسازید.

آب لیمو را با انبر بگیرید
گرفتن آب لیمو با دست می‌تواند بسیار خسته کننده باشد و حتی بدتر، با این کار ممکن است هر گونه بریدگی پوست شما در معرض سوزش‌هایی ناخوشایند قرار دهد؛ بنابراین می‌توانید آب لیمو‌ها را با انبر بگیرید.

یک جا مدادی را با لوله کاغذ توالت درست کنید
یک نکته جالب که احتمالا نمی‌دانستید این است که می‌توانید با کمک لوله کاغ توالت برای خود یک جا مدادی درست کنید. با این کار همزمان تولید زباله را محدود کرده اید و با یک روش جالب برای خود جا مدادی ساخته اید.