کد خبر: ۲۹۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۵۹۰

ازدواج میترا ابراهیمی با پیمان قاسم خانی صحت دارد؟

اخبار تأیید نشده‌ی شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که پیمان قاسم خانی، نویسنده‌ی ۵۴ ساله‌ی مشهور و موفق سینما و تلویزیون ایران دوباره به جمع متأهل‌ها پیوسته و با میترا ابراهیمی ازدواج کرده است.
مدتی است تصاویری از پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود که از ازدواج مجدد قاسم خانی، همسر سابق بهاره رهنما حکایت دارد.

پیمان قاسم خانی و همسر سابقش بهاره رهنما در کنار دخترشان پریا قاسم خانی
 
بهاره رهنما (متولد ۵۲) و پیمان قاسم خانی (متولد ۴۴) از زوج‌های مشهور سینما بودند و حتی همکاری‌های سینمایی و تلویزیونی متعددی با یکدیگر داشتند. ثمره‌ی زندگی مشترک ۲۰ ساله‌ی آن‌ها هم دختری به نام پریا قاسم خانی بود که متولد سال ۷۶ است و در رشته‌ی موسیقی تحصیل می‌کند. خبر جدایی این زوج مشهور در سال ۹۴ سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی حواشی‌ای به دنبال داشت. با انتشار تصاویر ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی در سال ۹۶، بار دیگر نام این زوج سابق بر سر زبان‌ها افتاد و جنجال‌های تازه‌ای به پا شد.
 
حالا، اما تصاویر و اخبار تأیید نشده‌ی شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که پیمان قاسم خانی، نویسنده‌ی ۵۴ ساله‌ی مشهور و موفق سینما و تلویزیون ایران دوباره به جمع متأهل‌ها پیوسته.

طبق اخبار منتشر شده قاسم خانی مدتی است با میترا ابراهیمی ازدواج کرده است.
 

میترا ابراهیمی کیست؟

میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۸ است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد. ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، اما در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.
 
در پاییز ۹۸ فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گزاری آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشت و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده.
 


میترا ابراهیمی در مصاحبه‌ی خود گفته از بچگی به فروغ علاقه داشته و وقتی موفق به دیدار با کامیار شاپور شده بود، با آنکه خود مایل به ساخت این مستند نبود، اما نظر شاپور آن بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد و به این ترتیب بود که میترا ابراهیمی فیلمساز شد.
 

میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی در جشنواره فیلم حقیقت

 
ابراهیمی در این مصاحبه می‌گوید که شغل اصلی او در واقع روانشناسی است، اما همیشه به ادبیات علاقه داشته و حتی در کلاس‌های فیلمنامه نویسی هم شرکت کرده بود، اما تا پیش از مستند «کامی» تجربه‌ای در زمینه‌ی فیلمسازی نداشت.

به گفته‌ی ابراهیمی او در مدت ساخت فیلم، کماکان به شرکت در کلاس هایش ادامه می‌داد و سعی می‌کرد از آموخته هایش در ساخت اثر خود استفاده کند.