کد خبر: ۳۰۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۶۰

حرف‌های تازه بهاره رهنما پس از ابتلا به کرونا

ایسنا نوشت: بهاره رهنما که بعد از ابتلا به ویروس کرونا، سلامتی نسبی خود را باز یافته است، تجربه‌های خود را در مبارزه با این ویروس با مردم به اشتراک گذاشت.
این هنرمند که چندی است به ویروس کرونا مبتلا شده است، این روزها حال نسبتا بهتری دارد با لایوهایی که در صفحه اینستاگرامش می‌گذارد، درباره این بیماری اطلاع‌رسانی می‌کند.

وقتی حالش را جویا شدیم، گفت که اصل بیماری را گذارنده، و وقتی قرارمان این شد که تجربه‌هایش را با مردم کشورمان به اشتراک بگذارد، با اینکه هنوز به طور کامل بهبود نیافته است، یادداشت کوتاهی در اختیار ما گذاشت که در ادامه می‌خوانید.

«این بیماری به هر حال اکثر ما را درگیر خواهد کرد و بهتر است این روزها سعی کنیم ایمنی بدن‌مان را بالا ببریم و به جای ایجاد ترس در یکدیگر و انتقال اخبار منفی که خود ایجاد استرس می‌کند، آگاهی‌رسانی کنیم.

 لااقل به خاطر سالمندان و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند، حتما از ماسک استفاده کنیم. این بیماری جدا از خطر، هزینه هم دارد. به خاطر آنهایی که هزینه زندگی، همین گونه هم برایشان سخت است، رعایت کنیم!

و اگر کرونا گرفتیم و خوب شدیم، برای خرید و آشپزی به کمک آنهایی که در خانه بستری هستند، برویم چون این بیماری در هفته اول بشدت توان روحی و جسمی را کم می‌کند.»