کد خبر: ۳۰۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۹۱

ادعایی جدید درباره نقش مایکل جکسون در قاچاق کودکان

در گزارشی تازه ادعا شده که "مایکل جکسون" اسطوره موسیقی پاپ در قاچاق و جابجایی کودکان و نوجوانان با هدف سوء استفاده جنسی از آنان نقش داشته است.
جزئیات این گزارش تحقیقی نشان می‌دهند که "مایکل جکسون" مظنون به علاقمندی به پسران نوجوان و جوان بوده است. این موضوع در کتابی درباره زندگی نامه او نوشته "دیلان هووارد" فاش شده است.

در این کتاب اشاره شده که پلیس فدرال امریکا (اف بی آی) بر این باور بوده که مایکل جکسون در مدیریت قاچاق کودکان و نوجوانان و در مورد سوء استفاده از آنان نقش داشته است.

در این کتاب به پرونده‌ای اشاره شده که طبق آن مایکل جکسون به هر کسی که درباره هویت پسر ۱۲ ساله‌ای که همراه او بوده از وی سوال کرده، پاسخ داده بود که او از اقوام وی بوده است. پلیس فدرال امریکا نیز درباره تمایلات ناسالم احتمالی مایکل جکسون نسبت به پسران جوان در سال ۱۹۹۳ میلادی تحقیقاتی را انجام داده بود؛ زمانی که او متهم به سوء‌استفاده از پسری ۱۳ ساله به نام "جوردن چندلر" شده بود. در تحقیقات مشخص شد که مایکل جکسون با یک پسر ۱۳ ساله بریتانیایی تماسی تلفنی با محتوای جنسی در سال ۱۹۷۹ میلادی داشته است. "تری جورج" یک دی جی مدعی شده که آن پسر با مایکل جکسون در لیدز دیداری داشت. او گفته که آن پسر از هواداران مایکل جکسون بود. او می‌گوید مایکل جکسون در تماس تلفنی آن پسر نوجوان را ترغیب به رابطه جنسی با خود کرده بود. در کتاب اشاره شده که پلیس فدرال امریکا در حال کار بر روی استفاده از قانون اقدام علیه تجارت برده علیه مایکل جکسون بوده که برای متوقف کردن نقل و انتقال کودکان یا افراد بالغ از نقاط مختلف جغرافیایی به منظور جلوگیری از به روسپیگری واداشتن آنان یا انجام سایر اعمال غیراخلاقی طراحی شده است.

پلیس فدرال امریکا یک سال پیش از مطرح شدن پرونده چندلر، دریافته بود که یک زوج کانادایی مایکل جکسون را متهم به قاچاق و جابجایی یک کودک در سرتاسر امریکا از طریق قطار و به منظور سوء‌استفاده جنسی کرده بودند. آنان گفته بودند در طول سفرشان در قطار صدا‌های نامتعارفی را شنیده بودند که احتمالا از ناحیه مایکل جکسون و آن پسر نوجوان بوده است.

مورد دیگر مورد اشاره در این کتاب دیده شدن پسری هشت ساله به نام "آنتونی" با مایکل جکسون بوده است. مایکل جکسون در پاسخ به این پرسش که آن پسر کیست گفته بود او خواهرزاده وی بوده است. در نتیجه، به نظر می‌رسد مایکل جکسون در سفرهایش پسران کودک و نوجوان زیادی را با خود به نقاط مختلف برده بود که می‌تواند مصداق قاچاق کودکان و نوجوانان محسوب شود.