کد خبر: ۳۰۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۷۸

ازدواج پسر دیوید بکهام با بازیگر آمریکایی+عکس

گفتنی است بروکلین بکهام، پسر بزرگ دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام مدل معروف انگلیسی است که در ژانویه گذشته رابطه خود را با بازیگر امریکایی رسانه‌ای نمود و اینک هم خبر نامزدی و ازدواج زودهنگام آنها به گوش می‌رسد. نیکولا پلتز یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است.
بروکلین بکهام پسر بزرگ ستاره سابق فوتبال دنیا، دیوید بکهام با بازیگر آمریکایی نیکولا پلتز نامزد شد. آن دو خود را برای ازدواج آماده می‌کنند.

پسر دیوید بکهام و نیکولا پلتز نامزدی‌شان را اعلام کردند. ویکتوریا بکهام مادر بروکلین ازدواج پسرش را تأیید کرد و عکسی از آنها را منتشر نمود و نوشت:

خبرهای خیلی هیجان‌انگیز، هیچ چیز به اندازه ازدواج بروکلین بکهام و نیکولا پلتز خوشحال‌کننده نیست، آرزوی عشق و سعادت همیشگی، خیلی دوستتان دارم.

بروکلین بکهام ۲۱ ساله هم با این عبارات خبر ازدواجش را منتشر کرد:
از دوستم نیکولا دو هفته پیش خواستم تا ازدواج کنیم و او موافقت کرد. من خوش‌شانس ترین مرد دنیا هستم. قول می‌دهم بهترین همسر و یک روزی هم بهترین پدر باشم‌. دوستت دارم.

نیکولا پلتز ۲۵ ساله عکسی از بروکلین بکهام منتشر کرد و نوشت: باعث شدی تا خوشبخت‌ترین دختر دنیا شوم، نمی‌توانم بیش از این منتظر بمانم. عشق تو گرانبهاترین هدیه بود و خیلی دوستت دارم عزیزم.

گفتنی است بروکلین بکهام، پسر بزرگ دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام مدل معروف انگلیسی است که در ژانویه گذشته رابطه خود را با بازیگر امریکایی رسانه‌ای نمود و اینک هم خبر نامزدی و ازدواج زودهنگام آنها به گوش می‌رسد.

نیکولا پلتز یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۶ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می توان به آخرین هواشکن، تبدیل شوندگان، عصر انقراض اشاره کرد. او در سریال bates motel نیز نقش داشته است.