کد خبر: ۳۰۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۴۵

آفتاب گرفتن رونالدو با خودروی ۳ میلیون یورویی+عکس

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تصویر تازه‌ی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده که به یک خودرو «بوگاتی شیرون» تکیه داده است و آفتاب می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در توضیح عکس جدید خود که در گوشه‌ای از آن تصویر یک خودرو مرسدس بنز کلاس S دیده می‌شود، نوشته است: «تو چشم اندازت را انتخاب کن.»

رونالدو یکی از ثروتمندترین ورزشکاران دنیاست و خودروی بوگاتی شیرون هم یکی از خودرو‌های محبوب در پارکینگ اوست. این خودرو می‌تواند در عرض ۲.۵ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ برسد. این خودرو که جانشین بوگاتی ویرون شده یکی از لوکس‌ترین خودرو‌های حال حاضر دنیاست.

همچنین این خودرو که می‌تواند در ۶.۱ ثانیه از سرعت صفر به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد، در عرض ۱۳.۱ ثانیه از صفر به ۳۰۰ کیلومتر برساعت برسد و در عرض ۳۴.۶ ثانیه از سرعت صفر به ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. این خودرو بسیار لوکس سه میلیون یورو قیمت دارد.

البته نکته این جاست که این خودرو بسیار محدود است و افراد کمی در دنیا می‌توانند صاحب آن باشند که کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس هم یکی از آنهاست که به حدی خوردواش را دوست دارد که نه تنها آن را در پارکینگش قرار می‌دهد بلکه از این بوگاتی به عنوان تکیه گاه استفاده می‌کند!