کد خبر: ۳۱۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۱

بازیگری که سیلوستر استالونه را راهی بیمارستان کرد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سیلوستر استالونه به خاطر ضربه‌ای که در فیلم سینمایی «راکی» از سوی دولف لاندگرن به وی اصابت کرد، راهی بیمارستان شد.
سیلوستر استالونه در طول فیلمبرداری و ساخت «راکی ۴» به دولف لاندگرن گفته بود که واقعاً او را بزند. نتیجه این شد که این بازیگر ۹ روز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد!

مجموعه فیلم‌های سینمایی ماندگار «راکی» که در ژانر ورزشی و با موضوع بوکس بود، دیروز ۳۵ ساله شد. به منظور یادبود این اثر هالیوود ریپورتر تعدادی از مصاحبه‌های قدیمی این دو بازیگر را منتشر کرد.

در قسمت چهارم فیلم راکی، لاندگرن نقش ایوان دراگو و حریف استالونه را بازی کرد. استالونه، ستاره و کارگردان این اثر که می‌خواست نبرد آن‌ها هرچه بیشتر واقعی به نظر برسد به لاندگرن گفت که می‌خواهد چند مشت او واقعا به صورتش برخورد کند.

استالونه در مصاحبه‌های قبلی خود گفته بود: دولف لاندگرن من را به مدت ۹ روز به بیمارستان فرستاد. پزشکان به من گفتند این نحوه آسیب معمولا در برخوردهای رو در رو ایجاد می‌شود و من گفتم بله، با یک اتوبوس برخورد داشته ام.

لاندگرن نیز در مصاحبه‌ای درباره این حادثه گفت: تمام آنچه که انجام دادم اطاعت از دستورات بود. استالونه رئیس بود و آنچه را که به من گفته بود، انجام دادم.

در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ بود که استالونه اعلام کرد در اواسط کار روی نسخه جدید کارگردانی فیلم «راکی ۴» برای سالگرد این اثر است. این بازیگر گفته بود: برای ۳۵ سالگی راکی، راکی ۴ به وسیله من یک تدوین جدید و نسخه کارگردان خواهد داشت. تا اینجا خوب پیش رفته ایم و از کمپانی MGM ممنونم که این فرصت را ایجاد است.