کد خبر: ۳۱۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۰

احتمال ساخت «پدرخوانده ۴»!

کاپولا تدوین جدید «پدرخوانده 3» را به پایان رسانده که با نام «پدرخوانده ی ماریو پوزو، پایان: مرگ مایکل کورلئونه» این ماه توسط کمپانی پارامونت به نمایش درخواهد آمد؛ دوباره شایعه درباره ساخت قسمت چهارم شنیده می شود.
دنیای تصویر: کاپولا تدوین جدید «پدرخوانده 3» را به پایان رسانده که با نام «پدرخوانده ی ماریو پوزو، پایان: مرگ مایکل کورلئونه» این ماه توسط کمپانی پارامونت به نمایش درخواهد آمد؛ دوباره شایعه درباره ساخت قسمت چهارم شنیده می شود.

آیا پارامونت تولید قسمت چهارم «پدرخوانده» را جلو می برد؟ استودیو در مورد این موضوع ، بیانیه ای به نیویورک تایمز داد.

در بیانیه پارامونت آمده است: "در حالی که هیچ برنامه ای قریب الوقوع برای یک فیلم دیگر در حماسه" پدرخوانده وجود ندارد ، اما با توجه به قدرت ماندگار میراث آن ، در صورت پیداشدن داستان مناسب ، این امکان همچنان وجود دارد.

حتی اگر پارامونت بخواهد چهارمین «پدرخوانده» را به تولید برساند ، انتظار نداشته باشید کاپولا دوباره روی صندلی کارگردان بنشیند. کاپولا به نیویورک تایمز گفته بود که ممکن است پدرخوانده پنجم و ششم هم ساخته شود. او افزوده بود که من آنها را نخواهم ساخت. کاپولا حق امتیاز پدرخوانده ها را ندارد ، به این معنی که اگر استودیو تصمیم بگیرد قسمت دیگری را در این چندگانه بسازد ، نیازی به مشارکت کاپولا نخواهد داشت