کد خبر: ۳۲۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۶۸۸

ممنوع التصویر شدن خانم مجری بخاطر کلمه رقص ! + عکس

رکنا: کلمه رقص در شب یلدا کافی بود تا رزیتا قبادی خانم مجری صدا و سیما ممنوع التصویر شود
رزیتا قبادی یکی از خانم مجری های معروف تلویزیون است که بخاطر یک اتفاق خارج از عرف که البته از سوی میهمان برنامه رخ داد ممنوع التصویر شد.


پس از آنکه مهمان برنامه عصرگاهی شبکه دو تلویزیون از مردم و بینندگان برنامه خواست در «شب یلدا» «رقصیدن» را در برنامه شب‌نشینی‌شان بگذارند تا در زمانه کرونا گرفتار افسردگی نشوند؛ مجری زن این برنامه «ممنوع‌التصویر» شد.

هر چند مجری، همان زمان تلاش کرد به نوعی جلوی حرف‌های مهمان را بگیرد، اما دیگر دیر شده بود و روز بعد ناچار شد به خاطر پیشنهاد رقص آقای دکتر از واژه «رقص» و دعوت کردن از مردم برای رقصیدن عذرخواهی کند.

قبادی پس از این عذرخواهی دیگر در قاب تلویزیوندیده نشد و حالا حدود چهار هفته است که خبری از او در برنامه عصرگاهی شبکه دو نیست.

به نظر می‌رسد گمانه‌زنی‌ها درباره ممنوع‌التصویر شدن رزیتا قبادی پس از برنامه یلدایی درست باشد. هر چند معمولا این تنبیه‌ها چندان طول نمی‌کشد و مجری‌های تلویزیون پس از آنکه مدتی در خلوت به کار ناپسند خود فکر می‌کنند، دوباره به قاب کوچک بازمی‌گردند؛ رخدادی که به احتمال فراوان برای قبادی هم تکرار می‌شود و او بار دیگر «عصر خانواده» را البته با احتیاط بیشتر اجرا می‌کند./ همشهری آنلاین