کد خبر: ۳۲۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۴۴۱

قتل زن همسایه روی پشت بام / در کرج رخ داد

رکنا: مرد جوان به طمع سرقت طلاهای زن همسایه به بهانه‌ای او را به پشت‌بام خانه‌اش کشاند و به قتل رساند.
نیمه شب جمعه 26 دی مأموران پلیس از قتل زنی 65 ساله در خانه‌اش واقع در اسلام‌آباد کرج با خبر شدند؛ به محض حضور مأموران پلیس در محل حادثه مشخص شد وی به دست فرد ناشناسی خفه شده و طلاهایش به سرقت رفته است.


یکی از فرزندان مقتول به مأموران گفت: امشب وقتی به خانه برگشتیم متوجه شدم مادرم نیست همه جا را گشتیم تا اینکه جسدش را روی پشت‌بام پیدا کردیم؛ طلاهای مادرم را هم سرقتکرده بودند.

سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز در تشریح این خبر گفت: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات پلیسی برای کشف راز این جنایت آغاز شد و کارآگاهان در پرس و جو از همسایه‌ها دریافتند حدود ساعت 2 بعد از ظهر همان روز مرد جوانی را که همسایه دیوار به دیوار مقتول بوده دیده‌اند که وحشت‌زده و سراسیمه از خانه وی خارج شده و فرار کرده است.

بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری وی آغاز و مشخص شد او به استان تهران فرار کرده است بنابراین با ردیابی‌های پلیسی در کمتر از 12 ساعت متهم دستگیر و به اداره آگاهی البرز منتقل شد.

وی در نخستین بازجویی‌ها به قتل زن همسایه اعتراف کرد و درباره انگیزه خود گفت: از مدت ها قبل دچار مشکلات شدید مالی شده بودم ،وقتی متوجه شدم این زن مقدار زیادی طلا دارد نقشه سرقت از او را کشیدم روزحادثه با اطلاع از اینکه وی در خانه تنهاست به در خانه‌اش رفتم به او گفتم دیوار خانه‌ام نم داده و احتمالاً

لوله کشی خانه وی مشکل دارد بعد هم به این بهانه که باید لوله‌کشی خانه‌اش را بررسی کنم وارد خانه شده و او را به پشت‌بام کشاندم و همان جا خفه‌اش کردم، سپس طلاهایش را سرقت کرده و پا به فرار گذاشتم؛ مقداری از طلاهای سرقتی را در کرج و فردیس به قیمت ۶۰ میلیون تومان به ۲ نفر فروختم و بقیه را در خانه‌ام مخفی کردم.