کد خبر: ۳۲۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۶

فرشاد کوچولو دستگیر شد/ جرم: درگیری‌های خیابانی، شرارت، تخریب اموال عمومی، ضرب و جرح و قدرت نمایی با چاقو

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری یکی از اوباش این شهرستان حین درگیری با کسبه خبر داد.
سرهنگ فرامرز رضایی، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر درگیری دو نفر از اوباش در حوزه انتظامی شهرستان بهارستان، تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع درگیری اعزام شدند که در نهایت توانستند متهمان درگیری را دستگیر کنند.

وی افزود: در سابقه این افراد درگیری‌های خیابانی، شرارت، تخریب اموال عمومی، ضرب و حرح عمدی، اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با چاقو وجود دارد.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: در این درگیری متهمان دو نفر از شهروندان را با ضرب چاقو مجروح کرده که هر دو فرد در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان هستند.

وی افزود: علت وقوع درگیری این است که متهمان به دلیل خصومت شخصی به سراغ چندین مغازه دار رفته و در مقابل محل کار این افراد اقدام به حمله به آن‌ها کردند و پس از ایجاد درگیری و ضرب و شتم به افراد مقابل آسیب وصدمه وارد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با بیان اینکه لقب متهم اصلی پرونده فرشاد کوچولو است، بیان داشت: وی تقریبا در هر ماه یک درگیری دارد که پس از ایجاد درگیری با رضایت طرف مقابل آزاد شده بود، مخفیگاه متهم در شهرستان‌های اطراف بهارستان است و هر چند وقت یکبار با حضور در این شهرستان اقدام به اوباش گری و نزاع با دیگران کرده و پس از آن نیز متواری می‌شده است.