کد خبر: ۳۲۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۲

بازداشت سارقی که ممکن بود کارش به قیمت جان مسافران مترو تمام شود

تسنیم نوشت: جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران از بازداشت سارقی خبر داد که پابند و پیچ ومهره ریل مترو کرج ـ تهران را سرقت کرده بود و گفت: با توجه به خطرات احتمالی همچون واژگونی قطار، مأموران، عوامل تعمیرات و مدیر خط مترو را سریعاً در جریان قرار دادند.
سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد درباره بازداشت سارق پیچ و پابندهای ریل مترو اظهار کرد: عاملان گشت نامحسوس کلانتری 181 وردآورد فردی را حین سرقت پابند و پیچ و مهره ریل مترو مشاهده کردند لذا با توجه به وجود خطرات احتمالی مانند واژگونی قطار قبل از اقدام به دستگیری سارق در اقدامی هوشمندانه عوامل تعمیرات و مدیر خط مترو را سریعاً در جریان قرار دادند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: با توجه به احتمال واژگونی قطار اقدامات فنی لازم توسط عوامل مترو صورت گرفت و خط اصلی کرج به تهران ترمیم شد. 

این مقام انتظامی ادامه داد: همزمان با این اقدامات، تیم عملیات کلانتری 181 وردآورد نسبت به دستگیری متهم اقدام کرده و از داخل کوله‌پشتی وی، تعداد زیادی بستهای فلزی نگهدارنده ریل را کشف کردند و در بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد متهم دارای هشت فقره سرقت است که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ناصری‌نژاد  متذکر شد: سرقت این متهم عملی خطرناک بود و ممکن بود باعث خروج قطار از ریل و حادثه‌سازی برای شهروندان شود که هوشمندی و سرعت عمل پلیس موجب پیشگیری از یک حادثه دلخراش شد و این اقدام همکاران من به نوعی داستان دهقان فداکار کار را در ذهن انسان تداعی می‌کند.